Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt?

Vierailija
05.06.2017 |

Rehellinen vastaus.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen pitkässä suhteessa. Arjen realiteetit tulivat vastaan ja tämä loppui. Puoliso sai asian selville ja pääsimme yli. Joskus jopa nauretaan asialle yhdessä.

Vierailija
22/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa pussailin jonkun miehen kanssa ihan hetken mielijohteesta, vaikka parisuhteessa kaikki hyvin jne. En oikeasti tiedä mistä se pussailu tuli, olin kyllä ihan tosi humalassa. Huono omatunto oli, ei ole toistunut ja _MITÄÄN_ tunteita tuossa ei mukana ollut. En ole kyllä kertonut miehelleni asiasta, sillä en halua turhaan tuottaa pettymystä. Olisin kyllä itse vihainen jos mieheni olisi toiminut samoin, että sikäli en todellakaan ole teostani ylpeä tai hyväksy sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena aikoinaan silloista kumppania. Hän kohteli minua huonosti, ja en jaksanut enää välittää. En kertonut pettäneeni, vaan jätin tuon kumppanin. Nykyistä miestäni en ole pettänyt koskaan, vaikka useita mahdollisuuksia olisi ollut.

Vierailija
24/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Mua on kyllä petetty. Eniten koski henkinen pettäminen, ei se että munansa työnsi väärään reikään.

Vierailija
25/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti vähintään yksi salasuhde. Yhden sellaisen kanssa harrastetaan gangbangia silloin tällöin.

En ole kertonut, enkä aio kertoa. En kadu enkä tunne huonoa omatuntoa.

Vierailija
26/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt pari kertaa. Kerroin miehelleni että olin edellisenä iltana pettänyt ja samalla kerroin että olen tehnyt niin myös aiemmin. Oli tietysti vihainen ja pettynyt mutta yllättäen ei lähtenytkään. Varmasti iso projekti edessä kun korjailemme asioita mutta molemmat haluamme saada omilta osiltamme suhteen kuntoon.

Vierailija
27/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta miestä oli ennen avioliittoa, mutta avioliiton aikana ei yhtään, eli en ole mielestäni pettänyt.

Vierailija
28/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa parisuhteessa kyllä. Olin naiivi ja ajattelin, ettei se aiheuta mitään vahinkoa, kun kumppanini ei saa tietää. Parisuhde ei ollut huono, mutta minulla ei ollut aikomuksia olla siinä suhteessa ikuisesti. Petin kaksi kertaa ja toisella kerralla tunsin aivan valtavaa syyllisyyttä. En ikinä tunnustanut, ja erosimme kuitenkin pian tuon toisen kerran jälkeen.

Nykyään ajattelen, etten ikinä voisi pettää rakastamaani ja kunnioittamaani ihmistä. En haluaisi vahingoittaa häntä sillä enkä ikinä riskeeraisi suhdettamme pettämisellä. Voin siis sanoa, etten petä enää ikinä. En voisi enää olla suhteessa, jossa olisin pettänyt enkä olisi sitä tunnustanut puolisolleni.

Vierailija
29/29 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Nykyistä ihan suhteen alkumetreillä, kun en ollut varma suhteesta itsestään, mutta en enää pitkään aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi