Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin suhteen pomon kanssa

Vierailija
05.06.2017 |

...ja nyt se on ohi. Vähän niin kuin kuivunut itsestään kasaan, ilman suurempaa dramatiikkaa. Tai ihan rehellisesti sanottuna, hänen kiinnostuksensa tuntui hiipuvan, jonka seurauksena otin itse etäisyyttä. Nyt meillä on muodollisesti ystävällisen kaverilliset välit, mutta selvästikään pomo ei ole enää samalla innolla vetämässä minua mukaan joka projektiin ja verkostotapaamiseen. Hiukan se kirvelee, mutta minulla on projektini ja työtehtäväni, eikä niiden hoito ole muuttunut mitenkään. Enemmän kirpaisee epäsuorasti jätetyksi tuleminen, ja omat tunteeni häntä kohtaan eivät ole hävinneet. Kuitenkin pitäisi jatkaa työntekoa aika tiiviisti hänen kanssaan. Lähes päivittäin olemme 1-2 tuntia kahdenkesken, ja siihen päälle vielä muut kokoukset. Lisäksi on jonkun verran työmatkoja, niistäkin osa ilman muita työkavereita.

Kuinka tällaisessa tilanteessa voin päästä miehestä ja tunteistani häntä kohtaan yli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua?

Vierailija
2/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pitkä suhde ja tulevaisuuden suunnitelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pitkä suhde ja tulevaisuuden suunnitelmia?

Kesti vajaan vuoden. Pidimme suhteen salassa ja tulevaisuuden suunnitelmia ei juurikaan ollut, muuta kuin yhteisymmärrys siitä, että jos joskus "julkistaisimme" suhteen niin toisen meistä pitäisi hakeutua toisiin työtehtäviin. Ja kummallakaan ei ollut halua siihen nyt tai lähitulevaisuudessa.

Vierailija
4/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhua?

Enpä tiedä paranisiko puhumalla?

Vierailija
5/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko varattuja? Sellaiset suhteet ovat yleensä tuhoontuomittuja.

Vierailija
6/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oltu varattuja, mutta molemmilla ero edellisestä parisuhteesta melko tuore silloin kun aloitettiin viritteleminen. Itse "viritys" kesti kyllä melkein vuoden sekin, ennen kuin mitään varsinaisesti tapahtui. Luonnollisesti molemmilla oli aika kynnys aloittaa suhde, koska tiesimme että ihan avoimessa suhteessa vaikeutuisi tilanne työpaikalla. Mutta vähän liikaa alkoholia työmatkalla, niin kynnys madaltui huomattavasti...

Vierailija
7/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oltu varattuja, mutta molemmilla ero edellisestä parisuhteesta melko tuore silloin kun aloitettiin viritteleminen. Itse "viritys" kesti kyllä melkein vuoden sekin, ennen kuin mitään varsinaisesti tapahtui. Luonnollisesti molemmilla oli aika kynnys aloittaa suhde, koska tiesimme että ihan avoimessa suhteessa vaikeutuisi tilanne työpaikalla. Mutta vähän liikaa alkoholia työmatkalla, niin kynnys madaltui huomattavasti...

Ehkä miehen ero ei ollutkaan loppuunkäsitelty?

Vierailija
8/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pomo ei ollut tosissaan kerta piti salata ja tunteet hiipui...

Vierailija
9/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että sitä pitää toisen kuitenkin hakeutua uusiin työtehtäviin.

Mulla oli aikanaan suhde työkaverin kanssa - hän halusi pitää siitä matalaa profiilia ja ymmärsin jälkikäteen miksi. Sama tyyppi kävi järjestelmällisesti läpi kaikki kesätyöntekijät, joten hän tietenkin yritti mahdollisimman paljon pitää yllä sinkkumiehen kulissia.

Itselle jäi vielä tunteita, joten vuoden verran sitä tilannetta katseltuani lähdin muualle. Helpotti vähän, mutta pahin tuska on se, kun ei voinut puhua asiasta kenellekään. Tyttökaveritkin vaan analysoivat asioita kanssani, mikä nyt ei välttämättä vienyt mihinkään.

Vierailija
10/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen salaaminen oli molemmille se järkevin vaihtoehto. Olisi ollut aika eriskummallista jos olisimme molemmat jatkaneet tehtävissämme ja samalla olleet suhteessa, minä hänen suorana alaisenaan. Mutta olipa tosissaan tai ei, niin suhde on nyt loppu, ja jollain konstilla tässä pitäisi päästä eteenpäin ja saada minunkin tunteeni hiipumaan.

Vierailija
11/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehen ero ei ollutkaan loppuunkäsitelty?

Voi hyvin olla näin.

Vierailija
12/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että sitä pitää toisen kuitenkin hakeutua uusiin työtehtäviin.

Mulla oli aikanaan suhde työkaverin kanssa - hän halusi pitää siitä matalaa profiilia ja ymmärsin jälkikäteen miksi. Sama tyyppi kävi järjestelmällisesti läpi kaikki kesätyöntekijät, joten hän tietenkin yritti mahdollisimman paljon pitää yllä sinkkumiehen kulissia.

Itselle jäi vielä tunteita, joten vuoden verran sitä tilannetta katseltuani lähdin muualle. Helpotti vähän, mutta pahin tuska on se, kun ei voinut puhua asiasta kenellekään. Tyttökaveritkin vaan analysoivat asioita kanssani, mikä nyt ei välttämättä vienyt mihinkään.

Ehkä se on niin, että tässäkin tapauksessa minun, aikani katseltuani pitää lähteä. Onneksi voin puhua sentään työpaikan ulkopuolella tästä, mutta juuri tuo kaivelee, että töissä pitää kuunnella kaikenlaisia spekulointeja muilta työkavereilta, sekä itsestäni että pomostani, voimatta sanoa niihin juuri mitään. Toivottavasti en joudu siihen tilanteeseen, että pitäisi vaitonaisena vain katsella kun pomoni iskee silmänsä johonkin toiseen työpaikalla.

Vierailija
13/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen salaaminen oli molemmille se järkevin vaihtoehto. Olisi ollut aika eriskummallista jos olisimme molemmat jatkaneet tehtävissämme ja samalla olleet suhteessa, minä hänen suorana alaisenaan. Mutta olipa tosissaan tai ei, niin suhde on nyt loppu, ja jollain konstilla tässä pitäisi päästä eteenpäin ja saada minunkin tunteeni hiipumaan.

No kukin omalla tyylillään. Kyllä pääset eteenpäin.

Vierailija
14/14 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä vähän laastarisuhteelta miehen osalta...

Ihan varteenotettava vaihtoehto voi olla, että katselet itsellesi uutta työpaikkaa jostain muualta, niin saat etäisyyttä tuohon mieheen. Puhuminen on kyllä kypsien aikuisten kesken ihan normaali käytäntö, joten ensisijaisesti suosittelisin sitä. Kun käytte tilanteen yhdessä asiallisesti läpi, niin sinulle ei jää mitään epäselvyyksiä tai jossitteluja mieltä painamaan. Tärkeintä itsesi kannalta olisi, ettet jäisi tuhon ihmiseen turhaan roikkumaan vaan pääsisit eteenpäin omassa elämässäsi.