Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille, jotka torjuvat miehen, koska heidän "ei tee mieli" seksiä

Vierailija
05.06.2017 |

Eikö teitä naisia ala haluttaa se seksi, kun antaudutte miehen hellittelyille ja kosketteluille? Naisen seksuaalisuuden kannalta on ihan normaalia, että aina ei haluta, mutta ns. esileikkien (hölmö ilmaisu) aikana halut kyllä heräävät. Outoa, jos tämä ei ole tiedossa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa.

Vierailija
2/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen mies, ettei se ymmärtänyt neuvottunakaan minkään lämmittelyn päälle. Oma nautinto oli ainoa tärkeä asia. Seksi myös loppui sillä siunatulla sekunnilla kun hän oli saanut. Onneksi on entinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa, mutta aina ei jaksa.

Vierailija
4/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa, ja mä nyt yleensä suostun siihen. Mutta joskus on päiviä (ehkä kerran kuussa), että ei vaan haluta, ja tietää että ei ala edes haluttaman, vaikka yrittäisi. No, silloinkin saatan suostua, mutta en edes yritä saada.

Vierailija
5/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Hittoa sä selität? Miksi miehet ei innostu vaikka koittaa jotain esileikkiä?

Vierailija
6/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi olla väsynyt, stressiä tms. niin ei huvita/jaksa. eihän miestenkään aina tee mieli

Vierailija
7/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ehkä miettiä se että jokaisen yksilön kohdalla ne syyt miksi seksi ei juuri silloin kiinnosta ovat eri. Esimerkiksi minun miestäni ei saa kiinnostaa seksistä sitten millään jos on stressaantunut ja minä taas haluan seksiä lieventämään stressiä.

Vierailija
8/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli edelliselläkin kerralla surkean huonoa, ei kannata toista kertaa vaivautua.

Vierailija
9/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus voi olla väsynyt, stressiä tms. niin ei huvita/jaksa. eihän miestenkään aina tee mieli

Seksihän on paras stressin lievittäjä, mitä on! Sellaista väsymystä ei ole vielä tullut, että olisin seksistä kieltäytynyt. Leikkauksesta toipuessa piti sanoa ei, mutta ei sekään ollut halujen puutteesta kiinni. :) AP

Vierailija
10/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän koin tätä torjumista miehen toimesta.. siinä alkaa oikeasti ajatella, että itsessä on jotain vikaa, vaikka tekis minkälaisia aloitteita.

Enpä kauaa jaksanut seksittömässä suhteessa virua.

Vierailija
11/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet vielä vähän nuori mutta on ihan tavallista ettei ihminen aina tahdo seksiä. Se tapahtuu sinkuille, huomaa ettei seksi ole päälimmäisenä mielessä vaan menee monta päivää, viikkoa jne ettei seksi ole ollut mielessä. 

Sitten kun on parisuhteessa ja kun sille suhteelle alkaa tulla kestoa niin näkee siitä kumppanista ettei häntäKÄÄN aina paneta. Enkä tarkoita mitään sellaista että kyllästyy kumppaniin tai seksistä tulee rutiinia vaan joskus haluttaa ja joskus taas ei. 

Sen lisäksi on hormoonit tai stressi, lapset ja väsyminen ties mihin. Ei silloin vaan lämpene. Hyvässä suhteessa tätä kunnioittaa. Et sinä ketään raiskaisi jos sä vaan itse tahdot panna, eikä muita huvita panna. 

Seksuaalisuus ja halut on jokaisella ihan oman itsensä asia, eikä sinun arvosteltavana. Kuulostat karsealta kumppanilta, sääli niitä joita "sä panisit". Koska mitään inhimillistä tunnetasolla et koe seksikumppaniasi kohtaan, se jää tuohon "sinua panettaa ja sulle pitää antaa". 

Vierailija
12/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä olet vielä vähän nuori mutta on ihan tavallista ettei ihminen aina tahdo seksiä. Se tapahtuu sinkuille, huomaa ettei seksi ole päälimmäisenä mielessä vaan menee monta päivää, viikkoa jne ettei seksi ole ollut mielessä. 

Sitten kun on parisuhteessa ja kun sille suhteelle alkaa tulla kestoa niin näkee siitä kumppanista ettei häntäKÄÄN aina paneta. Enkä tarkoita mitään sellaista että kyllästyy kumppaniin tai seksistä tulee rutiinia vaan joskus haluttaa ja joskus taas ei. 

Sen lisäksi on hormoonit tai stressi, lapset ja väsyminen ties mihin. Ei silloin vaan lämpene. Hyvässä suhteessa tätä kunnioittaa. Et sinä ketään raiskaisi jos sä vaan itse tahdot panna, eikä muita huvita panna. 

Seksuaalisuus ja halut on jokaisella ihan oman itsensä asia, eikä sinun arvosteltavana. Kuulostat karsealta kumppanilta, sääli niitä joita "sä panisit". Koska mitään inhimillistä tunnetasolla et koe seksikumppaniasi kohtaan, se jää tuohon "sinua panettaa ja sulle pitää antaa". 

Olen ollut parisuhteissa melkein koko aikuisikäni, ja viimeisin on kestänyt kymmenen vuotta. Ei ole koskaan ollut mitään monien viikkojen jaksoa ilman seksiä. Ja sitähän tämä aloitus nimenomaan koskee, ettei sen seksi tarvitse olla aina mielessä, kun vain antautuu sille kumppanin rakkaudelle, seksuaaliselle halulle ja hyvänäpidolle.

Nuo minuun kohdistamasi luonnespekulaatiot jätän omaan arvoonsa. En tiedä, miksi vaivauduit kirjoittamaan ne, mutta toivottavasti siitä oli sinulle jotakin iloa, sillä vähän ilottomalta elämäsi tosiaan kuulostaa. AP

Vierailija
13/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä. Itse teen aloitteita aika harvoin mutta melkein aina lähden mukaan. Koskaan ei kaduta. :)

Vierailija
14/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan itsekään halua joka hetki. Entä jos naisesi haluaisi monta kertaa peräkkäin?

Vierailija
15/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli edelliselläkin kerralla surkean huonoa, ei kannata toista kertaa vaivautua.

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
16/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen esileikki on sitä, että puristetaan kerran tissistä ja sit yritetään tunkeutua jo sisään, niin ei siinä parin sekunnin aikana ehdi kiihottua. Parhaina hetkinä mies vielä itse loukkaantuu, kun en olekaan märkä.

Vierailija
17/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on mies jolla tekee mieli vain kerran viikkoon. Ja olen ihan s-kokoinen nätti nainen enkä siiderivalas, ennen kuin joku ehtii ajatella mitään..

Vierailija
18/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan itsekään halua joka hetki. Entä jos naisesi haluaisi monta kertaa peräkkäin?

En varmaan joka hetki, mutta joka päivä kyllä onnistuu. Orkun nuoleminen sillä aikaa, kun penis latautuu uudelle kierrokselle, on ihan perusjuttuja käsittääkseni lähes kaikille terveille kolmikymppisille miehille. AP

Vierailija
19/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se osapuoli, jonka tekee mieli seksiä, hillitä itsensä kun huomaa että vastakaikua ei nyt saa. 

Tämä ei ole sukupuoli- vaan kumppanin kunnioittamiskysymys. 

Joskus alkaa tehdä mieli, joskus ei. Yleensä alkaa. 

Vierailija
20/58 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ja siksi torjun aniharvoin.