Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiska kissa, mitä tehdä?

Vierailija
05.06.2017 |

Nukkuu päivät sängyssä ja kehrää. Välillä venyttelee, käy syömässä, paskalla ja menee takaisin nukkumaan. Yöllä sitten lähtisi pihalle. Pyydystää kyllä silloin hiiriä kun jaksaa lähteä ulos.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali kissa tuo on, ei laiska. Kissa on hämäräeläin ja nukkuu päivässä 13-18 tuntia.

Vierailija
2/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee. Nyt kyllä teet kissalle "TE-toimistot", ilmoitat että safkaa ei tule ellei kissa aktivoidu tuosta. Laita esim. hiirenpyydystyskiintiöt, jotka pitää joka kuukausi täyttää.

Vierailija
4/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kissat vain on.

Vierailija
5/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sosialisti. Laiskottelee ja tulee valmiiden lihapatojen äärelle. Duuni ei maita.

Vierailija
6/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää vain heittää pihalle, kyllä se oppii siellä olemaan.

Vierailija
7/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeudu ja kunnioita. Sinä olet kissan ihminen. Ole onnellinen jos kissa hyväksyy sinut palvelijakseen.

Vierailija
8/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae kissatalolta kapitalistikissa, ne ovat reippaita.

Vierailija
9/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kaipaa toimintaa, onko kissalla leluja? Kokeile esim. heitellä kissalle pientä palloa tai esim. pussinsulkijaa.

En tiedä miten tyypillistä kissoille on noutaa palloa, mun kisssa noutaa ja pudottaa mun jalkojen juureen ja katsoo ilmeellä: heitä uudelleen.

Vierailija
10/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat laiskoja.

Vierailija
11/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi on juuri sellainen kuin sen kuuluu olla! Minun kissani on vielä laiskempi. Se nukkuu yöt vieressäni, nukkuu varmaan suurimman osan päivää kun olen pois, ja on hereillä ehkä puolet siitä ajasta minkä olen kotona ennen kuin menen nukkumaan. :D nukkuu, syö ja paskoo käytännössä. Ihana kisu <3

Vierailija
12/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuu päivät sängyssä ja kehrää. Välillä venyttelee, käy syömässä, paskalla ja menee takaisin nukkumaan. Yöllä sitten lähtisi pihalle. Pyydystää kyllä silloin hiiriä kun jaksaa lähteä ulos.

Et pysty tekemään mitään. Kissa hyväksyy sen että ihminen haluaa asua hänen kodissaan ja sen että suostuu syömään ihmisen tarjoamaa ruokaa. Mutta muuhun kissa ei suostu. Se tekee vain mikä sitä itseään sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
13/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa röhkii myös... sairasta!

Vierailija
14/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kissa. Minun edesmennyt kissa oli samanlainen paitsi aamuyöllä 4-5 aikaan alkoi kolkkaamaan jonkun lelun kanssa ja tuli herättämään.

Vierailija
15/15 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!