Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset puunaavat ulkonäköään ensisijaisesti saadakseen miehiltä huomiota!

Vierailija
05.06.2017 |

Myöntäkää pois!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, että sosiaalisesta maailmasta voisi vain ulostautua silloin kun itse haluaa - tehdä jotain, joka on lähtöisin vain itsestä, ja tehdä se vain itselleen - ei ole enää tätä päivää.

Suomalaisen on tietysti helpompi uskoa tuollaista. Sosiaalisesti emme toimi joukkoina niin paljon, emmekä halua olla niin lähellä ketään. Jo hissitervehdys ja silmiin katsominen on monelle haastavaa.

Tottakai ne käsitteet ja ihanteet joiden mukaan itseään muokkaa tulee sosiaalisesta ympäristöstä. Mutta se miksi sen tekee tulee ainakin suurimmalle osalle ihan vain siitä itsensä takia koska haluaa näyttää siltä.

Vierailija
22/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lesbotkin?

Joo ei koske lesboja. Ap

Lesbotkin on naisia.

Ei nyt puuhutan prosentin-parin marginaaliryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään näyttää huolitellulta, pärjää paremmin työelämässäkin kun ei näytä pummilta. Kouluun mennessä (miesvaltainen ala) menen kyllä hiukset nutturalla, meikittä ja missä vaatteissa sattuu. Ei ole mitään velvollisuutta siellä näyttää hyvältä, kun hekin ovat siellä lökärit jalassa, ja näyttävät pummeilta.

Tunnen itseni myös itsevarmemmaksi, kun on vähän vaivautunut laittautumaan ulos mennessä. Mieskin löytyy, joten ei sitä tarvitse muita miehiä varten laittautua.

Vierailija
24/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen yksin kotona ja meikkasin kunnolla, nyt oon lähdössä treffeille lounaalle enkä oo harjannut edes hiuksia tänään. Suihku lenkin jälkeen ja vaatteet päälle ja hyvä tuli.

Vierailija
25/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, että sosiaalisesta maailmasta voisi vain ulostautua silloin kun itse haluaa - tehdä jotain, joka on lähtöisin vain itsestä, ja tehdä se vain itselleen - ei ole enää tätä päivää.

Suomalaisen on tietysti helpompi uskoa tuollaista. Sosiaalisesti emme toimi joukkoina niin paljon, emmekä halua olla niin lähellä ketään. Jo hissitervehdys ja silmiin katsominen on monelle haastavaa.

Tottakai ne käsitteet ja ihanteet joiden mukaan itseään muokkaa tulee sosiaalisesta ympäristöstä. Mutta se miksi sen tekee tulee ainakin suurimmalle osalle ihan vain siitä itsensä takia koska haluaa näyttää siltä.

Motiivit ovat myös sosiaalisia. Biologiset motiivit ovat ehkä ainoa sosiaalisuudesta enemmän (ei kuitenkaan täysin) irti oleva motiivityyppi. Ulkonäkö ei ole koskaan "sosiaaliton" osa-alue ihmistä. http://www.psychologydiscussion.net/motive/types-of-motives-biological-…

Vierailija
26/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olikin kyse vain siitä kenen takia puunaa. Esimerkki. Olen mielestäni kaunis myös ilman meikkiä ja niin käyn kaupassa. Yökerhoon lähtiessä meikkaan, tässä tulee sosiaalisen ympäristön vaikutus, siellä se on odotetumpaa kuin kaupassa. Mutta en sinnekkään meikkaa saadakseni miesten huomiota vaan sen sosiaalisen ympäristön takia ja tyyli jolla meikkaan on itseni takia, silloin näytön OMASTA MIELESTÄNI paremmalta.

Vierailija
27/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä miestä 50 v naimisissa oleva nainen metsästää?

Enkö saa näyttää mahdollusimman hyväktä ihan itseni vuoksi?

Vierailija
28/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lesbotkin?

Joo ei koske lesboja. Ap

Lesbotkin on naisia.

Sitten ei pidä kirjoittaa yleistävää provoa jos ei halua sisältää marginaaliryhmiä siihen.

Vierailija
29/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä 50 v naimisissa oleva nainen metsästää?

Enkö saa näyttää mahdollusimman hyväktä ihan itseni vuoksi?

Seksuaalista huomiota omalta mieheltä? Ap

Vierailija
30/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vastailla tähän samaan kysymykseen joka toinen viikko?

Vierailija
31/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lesbotkin?

Joo ei koske lesboja. Ap

Lesbotkin on naisia.

Mulla ei oo mitään lespoja vastaan, mulla on niistä filmejäkin kotona

-M52-

Vierailija
32/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä väite voi pitää ehkä jonkun kohdalla paikkansa, mutta ei minulla ainakaan ole tarvetta meikkailla miesten takia. Ehkä joskus teininä olen niin tehnyt, mutta eipä enää ole tarvetta. Oma mieheni itseasiassa enemmänkin marmattaa siitä, että miksi pilata kaunis naama meikillä jne. Lisäksi enpä usko, että kovin monia miehiä kiinnostaa, miten tällä kertaa olen koristellut kynteni. Sen sijaan itse saan niistä paljon iloa, kun voin ihailla hyvin hoidettuja kynsiäni. 

Itseni takia haluan näyttää huolitellulta, mutta enpä ulkonäön suhteen kaipaa mitään huomiota, ei minua tarvitse tuntemattomien kehua, jotta kokisin itseni kauniiksi. Työelämässäkin haluan kyllä vakuuttaa ihan muilla taidoilla kuin ulkonäöllä, huoliteltu olemus on vain ns. normi minulle.

Vierailija
33/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lesbo mutta en puunaa yhtäkään miestä varten, en siis käytä meikkiä ollenkaan.

Vierailija
34/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olikin kyse vain siitä kenen takia puunaa. Esimerkki. Olen mielestäni kaunis myös ilman meikkiä ja niin käyn kaupassa. Yökerhoon lähtiessä meikkaan, tässä tulee sosiaalisen ympäristön vaikutus, siellä se on odotetumpaa kuin kaupassa. Mutta en sinnekkään meikkaa saadakseni miesten huomiota vaan sen sosiaalisen ympäristön takia ja tyyli jolla meikkaan on itseni takia, silloin näytön OMASTA MIELESTÄNI paremmalta.

Motiivisi meikkaukseen eivät ole täysin ne, jotka itse tiedostat. Länsimaisen naisen meikkaaminen liippaa sen verran läheltä seksuaalisuutta, että sitä ei taida voida ottaa täysin tietoisuuden hallintaan. https://www.psychologytoday.com/blog/meet-catch-and-keep/201502/5-resea…

Lisäksi se, että näytät omasta mielestäsi paremmalta - uskotko oikeasti, että ympäristö ei ole vaikuttanut tähän näkemykseen mitenkään?

Vierailija
35/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lesbotkin?

Joo ei koske lesboja. Ap

Lesbotkin on naisia.

Sitten ei pidä kirjoittaa yleistävää provoa jos ei halua sisältää marginaaliryhmiä siihen.

Voi lapsikulta kun sehän juuri on koko yleistämisen tarkoitus. :)

Vierailija
36/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motiivisi meikkaukseen eivät ole täysin ne, jotka itse tiedostat. Länsimaisen naisen meikkaaminen liippaa sen verran läheltä seksuaalisuutta, että sitä ei taida voida ottaa täysin tietoisuuden hallintaan. https://www.psychologytoday.com/blog/meet-catch-and-keep/201502/5-resea…

Lisäksi se, että näytät omasta mielestäsi paremmalta - uskotko oikeasti, että ympäristö ei ole vaikuttanut tähän näkemykseen mitenkään?

Kyse on vieläkin vain siitä että naiset meikkaa miesten takia apn mukaan. Kuten on jo sanottu se mitä itse pitää kauniina tulee tietysti siitä ympäristöstä.

Vierailija
37/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lesbotkin?

Joo ei koske lesboja. Ap

Lesbotkin on naisia.

Voi lapsikulta kun sehän juuri on koko yleistämisen tarkoitus. :)

Mutta kultapieni, silloin pitää myös osata vastata marginaaliryhmille edes siinä provomielessä muuten on tylsä trolli :)

Harjoitusta nyt vähän tähän hommaan.

Vierailija
38/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen sitten selittää, että naispuolisen ystäväni luokse mennessäni meikkaan?

Vierailija
39/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on vieläkin vain siitä että naiset meikkaa miesten takia apn mukaan. Kuten on jo sanottu se mitä itse pitää kauniina tulee tietysti siitä ympäristöstä.

Luulen, että todellinen motiivi meikkaukselle menee limittäin seksuaalisuuden kanssa. Meikin sosiaalinen funktio kun on aina seksuaalinen, vaikka ihminen ei tätä hahmottaisi. Ylipäätänsä ihmisen ulkonäössä on aina sosiaalinen ulottuvuus, vaikka ihminen kokisi, että ei ole sosiaalisesti mitään väliä sillä, miltä hän näyttää.

Tiede ei tietenkään aina vastaa arkikokemusta eikä normeja.

Vierailija
40/44 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen sitten selittää, että naispuolisen ystäväni luokse mennessäni meikkaan?

Haluat ylläpitää seksiä saavaa imagoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän