Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pitää lapsen!

Vierailija
28.03.2006 |

Olen 14 vuotta ja olemme poikaystäväni kanssa harrastaneet jo useamman kerran seksiä, se tuntuu ihananlta. Tein raskaustestin varalta ja huomasin olevani raksaana. Haluan pitää lapsen! Kerroin lapsen isälle ja hän innostui. Ensimmäinen yhteinen lapsi! Olenko kuitenkin liian nuori pitämään lapsen. Kertokaa mielipiteenne asiasta pian!

T: Nuori (äiti?)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asut?

Vierailija
2/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, mutta lapsen hoito voi olla aika hankalaa tuon ikäiselle. Itse sain lapseni 13 vuotiaana. Nyt olen 20 v, ja hän 7. Meillä menee hyvin! Pärjäsin alussa vanhempieni tuella, oletko kertonut vanhemmillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää tänne vauva sivuille seksi puolelle tollasta? Ja pikku vinkki (jos et ole provo) älä tule tänne kyseleen mitä pitäis tehä. Se ei kannata. Ite tein tuon virheen joskus.

T:myös nuori äiti.

Vierailija
4/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että nautinto oli todella suuri! Mutta kannattaa harkita useaan otteeseen. Olet vitun nuori. Siis anteeksi, mutta minusta seksi pitää alkaa vasta lain mukaan 16 ikä luokan alueella!

Vierailija
5/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut. Miten kertoa?

Vierailija
6/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi hei! Mä oon paksuna. Heitä vähä fyrkkaa et saan hankittua sellaset ihqut vaunut.

Vierailija
7/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi tule juttelemaan jollekin toiselle palstalle esim. odotus. aina ei ole helppoa ollut, mutta pärjännyt olen. Koulut olen saanut käytyä ja vakituinen työpaikka on. Yläasteelta päästessä keskiarvo oli muuten 9,0. Eli ei teiniäiti ole aina tyhmä.

Vierailija
8/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerro pian vanhemmillsei, mutta muista päätös onn sinun jos jostain syystä vanhempasi vastustavat raskauttasi. Kannattaa jutella asiast ensin neuvolassa ota yhteyttä paikkakuntasi neuvolaan ja mene sinne yhdessä poikaystäväsi kanssa. Heiltä saat neuvoja. Uskon, että pärjäätte hyvin vauvan kanssa, elämä ei lopu uuden elämän alkuun, joten omasta asenteestasi on paljon kiinni mitä tulevaisuus tuo. Älä välitä muiden mielipiteistä jos ne ovat negatiivia, kuuntele itseäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme