taas kohta lähdettävä sinne paskaan työhön.
palvelemaan asiakkkaita huonolla palkalla. Vinkkejä miten saisi päivästä edes vähän siedettävän.
Kommentit (12)
Niukunauku miksi sit tuohon työhön ryhdyit jos et sovellu asiakaspalveluun? Hanko uusi
Ammatti
Asennevamma vaivaa ja työn paksuus on oma syy. Paska olet itse
Kovastihan tuonne tulijoita on. Viikossa on kaikilta selkä rikki, tajutaan että ilta- ja viikonlopputyö tarkoittaa oikeesti ilta- ja viikonlopputyötä!!! Sillon tuleekin poikaystävädraama ja marsu kuolee janoon kun työpäivät kestää 10 tuntia.
Sit lopetetaan eli tervetuloa kokeilemaan jos tykkäät em työajoista kuorrutettuna narkin räällä, uhkaillulla ja päälle käymisellä.
Jää saikulle. Selkäkipu on hyvä syy, sitä on helpoin feikata ja lääkärin vaikein todentaa. Toimii.
Muistan noita aikoja, onneksi ei tarvitse vähään aikaan stressata töistä. Kaveri sairastu alkoholismiin ja tappo ittensä kun duunit stressas liikaa.
Onko alalla pakko olla asiakkaille mielinkielin? Meillä ei ja nautin typerien asiakkaiden piilonöyryyttämisestä jos on huono päivä. Mutta mulla käy silti usein niin, että koska monilla asiakkailla on hyvä päivä, niin se jopa tarttuu, ja he "piristävät" minua. Mutta tosiaan, se raivostuttaa, kun jotkut pöllöt ei ymmärrä puhetta. Niille olen kerran asian toistettuani piilotetusti v-mäinen. (=niin että kukaan ei oikein voi jälkikäteen sano missä olin inhottava).
YouTubesta Uuno Turhapuro tarjoilijana, katso ja hoida päivä samalla tavalla.
Mua on haukuttu lihavaksi, kysytty oonko raskaana ja juuri kysyttiin oonko jo mennyt naimisiin. Ihmisillä ei edes käytöstapoja. Tämä siis hoitoalalla ja kyllä edelleen vituttaa!!!!!!!!
Ap
Pikku naukut ennen vuoroa ja välillä kaapista. Meillä asiakkaat haisee niin pahasti viinalle ettei kukaan huomaa mun hajua. Ei ole ravintola.