Xtra- tuotteet. Mitä hyviä ja mitä huonoja?
Juuri äsken paistoin uusia perunoita ja Xtra nakkeja ja ne nakit on ihan karseita. Pelkkä haju tekee huonoa. Ihan kun jotain sitruunaa olis niihin lisätty?
Toinen pettymys on ollut juusto ja varsinkin juustoraaste joka ei kai ole juustoa olleenkaan.
Fetajuusto samalta merkiltä taas on ihan hyvää.
Ja litran jugurtit.
Kommentit (24)
Mä oon tykännyt parsakaali-kukkakaali-porkkana pakasteesta. Ovat ihan riittävän laadukkaita arkiruokaan.
Maissilastut eli nachot on ihan parhaita!
Ja minä kyllä käytän sitä juustoraastetta pizzoihin ja tulee hyvät pizzat.
Erehdyin ostamaan jotain shampoota. Se oli hirveää, pakko heittää pois.Ranskanperunat surkeita.
Savujuustoviipaleet puolestaan ovat hyviä (vaikka takertuvat helposti toisiinsa).
Mutta pääasiassa huonoja kokemuksia on, yleensä välttelen noita.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin ostamaan jotain shampoota. Se oli hirveää, pakko heittää pois.Ranskanperunat surkeita.
Savujuustoviipaleet puolestaan ovat hyviä (vaikka takertuvat helposti toisiinsa).
Mutta pääasiassa huonoja kokemuksia on, yleensä välttelen noita.
Joo ne ranskanperunat on kyllä myös huonoja. Ei ruskistu ollenkaan.
Shampootakin olen muuten ostanut! Oli pitkään hyllyssä. Lapset taisi sen käyttää pois. Toiste en ole sitäkään ostanut.
Halvalla ei taida saada hyvää.
Toisaalta kuitenkin pirkka ja Rainbown tekee ihan hyviä tuotteita.
Ap
Edelleen odottelen sitä ketsuppia kauppaan. Tein jopa siitä aloituksenkin.
Lasipurkeissa oleva kevytmajoneesi sekä hilseshampoo ovat hyviä. Hisashampoossa yhtä paljon vaikuttavia aineita kuin kilpailevassa merkissä mutta hinta alle kaksi euroa.
Tonnikalaa ei pysty syömään parhaalla tahdollakaan vaikka kuinka olisi nälissään.
Kynsilakanpoistoaine ja vanu (pumpuli) on hyviä.
Vanulaput ja -puikot on samanlaisia kuin muutkin merkit.
Vierailija kirjoitti:
Digestive-keksit
Ovat hyviä siis, oli tarkoitus sanoa.
Tortillasipsit tosi hyviä, ainakin juustomaustetut.
Mansikkarahka puolen litran pänikkä on hyvä ja halpa.
Salaattitonnikala öljyssä on mielestäni hyvä.
Mieheni on tykännyt paneroiduista kalapaloista
Avokadot on hyviä. Ne on kyllä yleensä raakoja siinä pussissa, mutta mua ei haittaa niiden kypsyttely kotona.
X-tra spagetti samanlaista kuin muillakin merkeillä. Ketsupista ja tonnikalasta en pidä.
Kaikki järjestään kauheaa kuraa, en osta enää mitään. Tonnikala karmeinta mitä olen koskaan syönyt.
Se niiden pakastepyttipannu on ihan kelvollinen hätävarana.