Kolme tyttöä peräjälkeen murrosiässä
ym. nuoruusiän melskeissä. Ihan hiton rankat vuodet. Kun olivat pieniä, oli ihanaa aikaa, tosin aika kultaa muistot. Mut nää viime vuodet. On ollut nuorilla myös masennusta ja muuta ongelmaa ja tulista kuohuntaa ym.Edelleen olen "aina valmiina" auttamaan ja nuorten käytettävissä, väillä tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja sanoo et selvitkää ite. Mut sitä en tee, ehkä joskus helpottaa.
Kommentit (11)
Koita jaksaa! Ne on kuitenkin lapsia vielä ja tarvitsee sua! Parin vuoden päästä ne pärjää ite ja sulle soitetaan kun kaivataan juttuseuraksi 🌻
Joo mulla kaksi poikaa murrosiässä ja rankkaa on.Oli myös rankkaa, kun olivat pieniä.
Kuohua saa mutta kun tulee ne muut metkut.
Vierailija kirjoitti:
ym. nuoruusiän melskeissä. Ihan hiton rankat vuodet. Kun olivat pieniä, oli ihanaa aikaa, tosin aika kultaa muistot. Mut nää viime vuodet. On ollut nuorilla myös masennusta ja muuta ongelmaa ja tulista kuohuntaa ym.Edelleen olen "aina valmiina" auttamaan ja nuorten käytettävissä, väillä tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja sanoo et selvitkää ite. Mut sitä en tee, ehkä joskus helpottaa.
Kuinka pienet ikäerot? Tsemppiä👍 Onko isä auttamassa? Tai isovanhempia?
Kiitos vastauksista. Kyllä isä on paljon osallistunut ja kantanut vastuuta. Välillä vaan tulee väsymyshetkiä vaikka oikeesti nyt moni asia jo helpottanut ja elämän tärkeimpiä asioitahan nuo lapset on.
Tuttua touhua, tosin vain yksi 17-vuotias tytär, kaikenlaista on ollut ja sydänsurujakin jo. Nyt alkaa olla jo helpompaa.
Pian kaiketi 15-vuotiaalla pojalla alkaa vastaavat murheet jne.
Nostan keskustelun. Onko kenelläkään kolmea tyttöä pienillä ikäeroilla ja kuinka pärjäätte niiden kanssa?
Itsellä vaihdevuodet alkamaisillaan ja tytär murkkuiässä, miehellä kiitettävän pitkä pinna :D
Meillä kaksi tyttöä murrosiässä...
Siihen päälle tää Helsingin koulutilanne, että lukioiden pääsyrajat yli ysissä ja yläkouluunkin pitää taas pyrkiä.
Mulla on kotona juuri murkkuikäänsä lopetteleva poika ja olen ikuisesti kiitollinen päätökseeni hankkia vain yksi lapsi. Huh.
Kuulostaa upealta. Not. Meillä on 2 poikaa, alle 5 vuotiaita molemmat ja ihan saatanallisen rankkaa on ollut. Kuulen silti jatkuvasti että murrosikä on se pahin. Ja uskonkin tämän täysin vaikka molemmat ovat olleet tavallista paljon haasteellisempia jo nyt. 👍 sinne!