Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 viikkoa uutta ruokavaliota takana

Vierailija
04.06.2017 |

ja 6 kiloa lähtenyt. Niin hyvä olo, ei enää koskaan paluuta takaisin! Ensi vuonna bikinikunnossa. :) Ei mulla muuta, hyvää kesää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla:) hyvää ja ihanaa kesää!

Vierailija
2/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hienosta tuloksesta. Jatka samaa rataa, hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä! ♥ ap

Vierailija
4/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se uusi ruokavalio on? Mäkin haluaisin muutosta.

Vierailija
5/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt 2 viikkoa ja päivä :) Vatsa toimii paremmin, nukun paremmin, olen paremmalla tuulella eikä asioiden hoitaminen tunnu niin suurelta asialta; minua huvittaa enemmän! Vatsasta/vyötäröltä on lähtenyt turvotusta, vaa'alle nousen parin viikon kuluttua. Kymmeniä kiloja pudotettavaa, mutta on jo korkea aika ottaa itseäni niskasta kiinni ja lopettaa kehoni turmeleminen!

Vierailija
6/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, millaisella ruokavaliolla olette. Itsellä olisi raskauskiloja tiputettavana. Synnytyksen jälkeen olen syönyt pelkkää grillisafkaa...

Vierailija
7/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattinen. Ruokavaliooni sisältyy kyllä joka päivä yksi annos puuroa ja yksi hedelmä. Muuten paljon kasviksia, marjoja, lihaa, kalaa, kananmunaa, rahkaa, maustamatonta jogurttia, siemeniä, pähkinöitä, juustoja yms. Ja n.3l vettä. Puuron syön päivällä jotta jaksan treenata illemmalla (kahvakuula/lenkki). Oikeasti sairaan hyvä olo kokoajan. En ole laskenut hiilareita enkä kaloreita. Toivottavasti joku saa tästä motivaatiota! :) ap

Vierailija
8/8 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla. Jatka samaan malliin ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi