Ihanaa olla rakastunut!
Ihanaa olla rakastunut! Ollaan oltu nyt 4 vuotta yhdessä, yksi lapsikin jo on ja toinen tulossa. Naimisissa ollaan. Tänäänkin olen vain katsellut tuota miestä miten komealta hän edelleen silmissäni näyttää, on hyvässä kunnossa ja seksikäs. Ehkä raskaushormonit vähän vaikuttaa asiaan. Lisäksi mieheni on älykäs, hyvä isä lapsellemme, ahkera ja kunnollinen. Sanoin haluavani ensi kesänä terasseille ystävieni kanssa kun tämä kesä menee ihan vain viimeisilläni lyllertäen. Mies siihen sanoi "mene vaan. Mä olen mielummin lasten kanssa kotona.". Siltikään ei ole mikään lässynlää mies vaan kunnon uros. :)
Ei mulla muuta... Kuin että arvostakaa sitä kumppanianne ;)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Monestiko olet pettänyt? Yleensä vahvat rakkaudentunteet heräävät juuri pettämisen jälkeen, kun tajuaa, mitä on mennyt tekemään tärkeimmälle ihmiselle.[/
Eikö onnellinen ja rakastunut voi olla ilman sen kummempaa kriisiä ja pettämistä? En ole koskaan pettänyt enkä petä. Ap
Ihanalta kuulostaa. Minäkin olen korviani myöten rakastunut ihanaan kumppaniini. Ollaan oltu nyt 5 vuotta yhdessä, lapsia meillä ei vielä ole. Ihanaa olla rakastunut :) <3
Kyllä, ihanaa on. Uusi suhde on, ja voi tätä jännitystä ja ihanaa tunnetta. Tätä olen kaivannut vuosikaudet, kun parisuhde avioliitossa sammui täysin ja rakkaus loppui.
Sama täällä, ihana tunne. 14 vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Itsekin välillä jään vain tuijottamaan komeaa miestäni, hymykuoppia ja säihkyviä silmiä ja mietin miten ihanan miehen puolisoksi sain. Naurua ja halailua päivittäin. Rakkaus on paras tunne.
Monestiko olet pettänyt? Yleensä vahvat rakkaudentunteet heräävät juuri pettämisen jälkeen, kun tajuaa, mitä on mennyt tekemään tärkeimmälle ihmiselle.