Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsi ja heitteli tavaroita - Mikä on väkivaltaa?

Vierailija
04.06.2017 |

Mies suutuspäissään läpsäisi avokämmenellä mua kasvoihin, kuulemma että "heräisin" ja "kuuntelisin". Tuntu nöyryyttävältä. Jälkikäteen puhuin että noin ei voi tehdä vaikka suututtais. Rupes kylmäkiskoseks ja vaati mua lähtemään kämpältään kotiin yheltä yöllä - eikä mulla siihen aikaan mee enää busseja kotiin. Sittenhän herra suuttuikin jo enemmän ja huusi että ei arvosta mua enkä minä häntä, ja heitteli tyynyjä ja lopulta paidan mua päin niin, että se osui piiskamaisesti kasvoihin.

Menin ihan pois tolaltani ja aloin itkeä. Tämän jälkeen mies huusi "miksen mä saa olla tollainen!" Mua alkoi ahdistaa niin että menin vessaan oksentamaan ja itkemään. Teki mieli soittaa joku hakemaan mutta en kehdannu kertoa kellekään tai häiritä siihen aikaan. Mies säikähti silloin ja hoki "eihän meiän nyt tarvi soittaa mihinkään, en tarkoittanut oikeesti, en vaan osannut hillitä itteeni.." ja koitti halia ja silitellä???

Mitä helvettiä tommonen on? Ei tullu joo näkyviä vammoja mutta tuntuu ihan nöyruytetyltä ja pelokkaalta. Onko tää teistä väkivaltaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Lopeta suhde ja kehota miestä hankkimaan apua.

Vierailija
2/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies siis ei voi olla?

Mitä tarkoitti tuolla huutamallaan lauseella?

Miehellä tosi paha olla, miksi?

Kuunteletko sinä häntä ja annatko olla herkkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on väkivaltaa. Sinä et ansaitse tollasta kohtelua. Lue tekstisi ja mieti miltä susta silloin tuntui. Tekisitkö sinä noin rakastamallesi ihmiselle? Mieti.

Vierailija
4/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väkivaltaa. Henkistä väkivaltaa ja fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
5/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että hän on stressaantunut ja koitin saada alkanutta turhaa riitaa loppumaan rauhoittelemalla, sanomalla että jompi kumpi kävisi yökävelyllä vaikka haukkaamassa happea, koitin silitellä häntä ja puhua että hän voisi hakea keskusteluapua jos ahdistaa elämä. Mutta siitä hän aina suuttuu vain enemmän, ei kuulemma "usko" mihinkään terapioihin ym. vaikka myönsikin, ettei ole nyt ihan tasapainossa.

Tää lievästi aggressiivinen raivokäytös vaan on toistunut jo muutamaan kertaan, musta tuntuu että mun tunteet kuolee pikkuhiljaa vaikka oonkin tähän asti aina antanut anteeksi. En ole itsekään täydellinen, mutta ei riitojenkaan aikana ole silti oikeutta käydä fyysisesti käsiksi.

Ap

Vierailija
6/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kysyy, että onko tuo väkivaltaa? Kasvoitko kodissa, jossa hakattiin lapset ja vanhemmat säännöllisesti vai miksi ihmeessä et tajua, että olet väkivallan uhri ja vieläpä yksi niistä, joiden elämä on kohtalaisen vaakalaudalla.

Vierailija
7/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies tuosta paremmaksi muutu, varsinkin jos kieltäytyy hakemasta apua. Pahemmaksi voi kyllä muuttua, ja todennäköisesti muuttuukin.

Juokse.

Vierailija
8/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä heitti mua joskus suhteen alkuaikoina riidan aikana sukalla tms päin naamaa, sanoin että jos vielä ikinä tekee mitään vastaavaa niin jätän sillä hetkellä. Ihan saatanan nöyryyttävää ja pelottavaa. Poikaystävä pelästyi ja sanoi, ettei voisi ikinä satuttaa mua, mihin minä sanoin, että mistäs minä sen voin tietää jos heitellään esineitä päin naamaa. Että onko ensi kerralla sitten lasi tai sakset.

Sen jälkeen ei ole mitään vastaavaa tapahtunut.

Ap:n tapauksessa eroaisin. Mikään rakkaus ei ole sen arvoista että tulee hakatuksi.

Vierailija
9/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana tuollaisesta kuvatuksesta. Sinut on pahoinpidelty. Sitä ei.selitä mikään.

Kerro tuo mitä tapahtui ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
10/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua vaan hämmentää se, kuinka yhtäkkiä toinen peruukin kaiken kiukkunsa, hyvittelee, on seuraavana päivänä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - kunnes taas räjähtää jostakin. Ja yleensä löytää "syyn" raivolleen jostakin mun ikivanhoista jutuista tms.

Oon niin surullinen ja pettynyt ja ahdistunut että ihminen, jonka kanssa oikeasti halusin olla, onkin osoittautunut näin arvaamattomaksi ja epäarvostavaksi. :(

Ap

Vierailija
11/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ole ainoa mies koko maapallolla, joten miksi ihmeessä ottaisit sellaisen, jolta pitää kestää tuollaista ihan sairasta käytöstä? Kun voisit ottaa ihan normaalinkin ihmisen, jonka kanssa ei ainakaan tarvitse pelätä.

Lähde. Mutta tee se niin, ettei mies pääse vahingoittamaan sinua esim. tavaroita pakatessasi (ota ystävä mukaan, tai pyydä odottamaan oven takana/lähistöllä tms)

Vierailija
12/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että hän on stressaantunut ja koitin saada alkanutta turhaa riitaa loppumaan rauhoittelemalla, sanomalla että jompi kumpi kävisi yökävelyllä vaikka haukkaamassa happea, koitin silitellä häntä ja puhua että hän voisi hakea keskusteluapua jos ahdistaa elämä. Mutta siitä hän aina suuttuu vain enemmän, ei kuulemma "usko" mihinkään terapioihin ym. vaikka myönsikin, ettei ole nyt ihan tasapainossa.

Tää lievästi aggressiivinen raivokäytös vaan on toistunut jo muutamaan kertaan, musta tuntuu että mun tunteet kuolee pikkuhiljaa vaikka oonkin tähän asti aina antanut anteeksi. En ole itsekään täydellinen, mutta ei riitojenkaan aikana ole silti oikeutta käydä fyysisesti käsiksi.

Ap

Jo monta kertaa? Sinun olisi pitänyt lähteä suhteesta jo heti  ekan kerran jälkeen! Haluatko että sulle käy niinkuin sille likalle joka tungettiin sängyn alle ilmastointi naaman ympärillä????

Käsiksi käymiseen nollatoleranssi!!!

Vierailija
13/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jo monta kertaa? Sinun olisi pitänyt lähteä suhteesta jo heti  ekan kerran jälkeen! Haluatko että sulle käy niinkuin sille likalle joka tungettiin sängyn alle ilmastointiteippi naaman ympärillä????

Käsiksi käymiseen nollatoleranssi!!!

Vierailija
14/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä

Se

Sika

Vierailija
15/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntuu niin vaikealta jättää? Nytkin mies vietti viime yön rellestäen naiskaverinsa kanssa, ei ole laittanut mitään viestiä episodin jälkeen (mitä nyt yritti lähennellä ennen kuin lähdin eilen aamulla). Toihan kohtelee mua kuin paskaa, mutta silti oon tähän asti toivonu että

se palais sellaseks ihanaks. Että ois sellasta välittävää kuin ennen.

Itkettää vaan kaikki. Se on saanu mut uskomaan, että tää on mun syytä. Että hän suuttuu kun oon valittanu esim. tästä ku nykysin viettää enemmän melkein aikaa tän "kaverinaisensa" kanssa kuin mun.

Pitäis vaan haistatta pitkä paska koko ukolle.

Ap

Vierailija
16/16 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntuu niin vaikealta jättää? Nytkin mies vietti viime yön rellestäen naiskaverinsa kanssa, ei ole laittanut mitään viestiä episodin jälkeen (mitä nyt yritti lähennellä ennen kuin lähdin eilen aamulla). Toihan kohtelee mua kuin paskaa, mutta silti oon tähän asti toivonu että

se palais sellaseks ihanaks. Että ois sellasta välittävää kuin ennen.

Itkettää vaan kaikki. Se on saanu mut uskomaan, että tää on mun syytä. Että hän suuttuu kun oon valittanu esim. tästä ku nykysin viettää enemmän melkein aikaa tän "kaverinaisensa" kanssa kuin mun.

Pitäis vaan haistatta pitkä paska koko ukolle.

Ap

Mä elän väkivaltaisen miehen kanssa ja mm. viime viikolla yksi kova avokämmenellä tehty läimäysy hajotti korvani tärykalvon. Olin päivystyksessä ja tein myös rikosilmoituksen.

Miksi on niin vaikea jättää? No siksi kun nämä kusipäät ovat olleet aivan erilaisia, suorastaan ihania suhteen alussa tarkoituksella tietty, eihän ne muuten naista saisi. Itse sitten läheisriippuvaisena ja rakkauden nälkäisenä kuvittelee, että se ihana mies vielä palaa. Ei se mitään palaa, ei sitä ollut olemassakaan.

Mulla on jo muutamia pysyviä vammoja miehen käsittelyn takia. Haluatko samaa?

On lapsi ja mies taitaa olla lapsiinkin päin, siksi en voi erota. Sossutädit sanoisivat, että lapsen pitää tavata isää. Joo ei tapaa yksin, ikinä niin kauan kuin mussa henki pihisee.

Nuo tyypit haluavat lapsen/lapsia, joilla koukuttaa uhrinsa lopullisesti.

Juokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi