Ihmeellistä, mutta vaistoon kannattaa luottaa. Minulla on ollut koko ajan vahva tunne, että mies ottaa itsestään kuvia ja lisäilee niitä nettiin minulta salassa
Eli sivustolle, jossa ihmiset etsivät seuraa, vaikka sivusto ei varsinaisesti ole vain seuranhakusivusto.
Mulle tuli vain tunne, en tiedä mistä, mitään "merkkejä" ei ollut, ei mitään mistä voisin epäillä, mutta se tunne tuli ja piti paikkansa. Tämä on jo toinen kerta, kun minulle on tullut vastaava tunne ja se on osoittautunut oikeaksi.
En tietenkään voi kieltää poikaystävältäni, että hän ottaa kuvia itsestään ja laittaa sivustolle minulta "salassa", onhan hänellä siihen oikeus. Tottakai se ärsyttää ja herää epäilys, aikooko hän etsiä kyseiseltä sivustolta seuraa tai onko hänellä tarve saada kehuja muilta. Itse en tarvitse itsetunnon pönkitystä, en siis lisäile kuvia mihinkään itsestäni, joten minun on vaikea asettua sellaisen asemaan, joka tuntee tarvetta sellaiseen.
En minä hänelle ole vihainen, ehkä vain pettynyt, että hän osoittautui sellaiseksi, millainen itse en ole. Olisi mahtavaa, jos hänen itsetuntonsa olisi terveellä mallilla, eli ei tarvitsisi kehuja ulkonäöstään tai muunlaista noteeraamista ventovierailta.
Tämän aloituksen pointti nyt oli kuitenkin se, että vaistoon olen ainakin itse voinut luottaa monesti.