30v ja neitsyt
Onko 35-vuotias mies joka ei ole koskaan seurustellut ja joka on täysin kokematon naisten kanssa täysin toivoton tapaus? Onko mitään mahdollisuuksia hankkia parisuhde ja perustaa perhe?
Muuten elämä on aika raiteillaan. Minulla on niin yliopistokoulutus, sitä vastaava vakituinen työpaikka kun omakotitalo.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on mahdollisuuksia. Ei mene varmaan kauaakaan että löydät naisen, kunhan alat tehdä vaikka 100 aloitetta vuodessa.
Siinä on vain se ettei ole mitään aikomusta tehdä aloituksia.
Ihan uteliaisuudesta, mistä kuvittelit naisen erottavan, että olet vielä neitsyt? - Pinenenä vinkkinä tavoittele mieluummin oman ikäistäsi seuraa. Ja toiseksi vaikka moni meistä arvostaa avoimuutta, niin paras tapa lähestyä potenttiaalista kumppania ei, ehkä ole tokaista ensimmäisenä, että olen neitsyt, voisks sä alkaa ole mun kaa. Mulla on kyllä nn.yliopistokoulutus sekä työpaikka että omakotitalo.
No en nyt usko että täysin toivoton tapaus, mutta onhan se todettava että monet naiset feidaavat kun saavat tietää. t. 40v neitsyt :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, mistä kuvittelit naisen erottavan, että olet vielä neitsyt? - Pinenenä vinkkinä tavoittele mieluummin oman ikäistäsi seuraa. Ja toiseksi vaikka moni meistä arvostaa avoimuutta, niin paras tapa lähestyä potenttiaalista kumppania ei, ehkä ole tokaista ensimmäisenä, että olen neitsyt, voisks sä alkaa ole mun kaa. Mulla on kyllä nn.yliopistokoulutus sekä työpaikka että omakotitalo.
Yksi uskottava perustelu tälle olisi joskus kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on mahdollisuuksia. Ei mene varmaan kauaakaan että löydät naisen, kunhan alat tehdä vaikka 100 aloitetta vuodessa.
- jatka vielä, että mieluiten vietät aikaasi yksin talosi ikkunattomassa kellarihuoneessa istuksien sängynalla ja tuijottaen av:;n kelmeän sinervänä hohtavaa ruutua, niin arvannet itsekin mitkä mahdollisuudet sinullaon hankkia kumppani saati perustaa perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole aikomusta yrittää aloittaa parisuhdetta ei saa parisuhdetta. Vastasit itse omaan kysymykseesi.
terv. nimim. "onko-mitään-toivoa-rikastua,-en-aio-hakea-töitä-enkä-edes-pelaa-rahapelejä"
Vierailija kirjoitti:
No en nyt usko että täysin toivoton tapaus, mutta onhan se todettava että monet naiset feidaavat kun saavat tietää. t. 40v neitsyt :)
Mistä ne sen saavat tietää? Lukeeko 40v neitsyillä kentien osassa "40 v ja neitsyt"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole aikomusta yrittää aloittaa parisuhdetta ei saa parisuhdetta. Vastasit itse omaan kysymykseesi.
terv. nimim. "onko-mitään-toivoa-rikastua,-en-aio-hakea-töitä-enkä-edes-pelaa-rahapelejä"
Parisuhde ja perhe kiinnostaa. Aloitteiden tekeminen ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne sen saavat tietää? Lukeeko 40v neitsyillä kentien osassa "40 v ja neitsyt"?
No ei taida lukea, mutta osaahan ihmiset kommunikoida :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi uskottava perustelu tälle olisi joskus kiva kuulla.
Suunnilleen samanikäisillä löytyy yleissti helpommin yhteisiä -kollektiivisia kokemuksia - ja muistoja. Tai yleisesti samansuuntainen elämäntilanne ja tulevaisuuden odotukset ovat todennäköisempiä suunnilleen samaan ikäluokkaan kuuluvilla kuin jos ikäeroa on hyvin merkittävästi. Sinänsä mitä vanhemmaksi meistä itese kukin tulee, niin ikä on usein vain lopulta numeroita.
Mutta yleistäen on myös jotenkin ällöä, kun osa vanhemmista ihmisistä kuvittelevee ja luulee olevansa niin mahdottoman viisaita ja puoleensa vetäviä vain siksi, että heillä on ikävuosia enempi tai koska luulevat voivansa ostaa / lahjomalla saavuttaa nuoren kunnioituksen, tai häneltä helppoa seksiä vain (pikku)rahalla. - Hakien tosin sanoen enemmän seurakseen enempi avutonta ja herkkää lasta kuin tasa-arvoista ja yhdenvertaista kumppania.
Ei mitään väliä, onko kokematon vai ei. Mee prostituoidun kanssa treenaamaan, jos on epävarmuutta.
Sitten radalle. Lue naisteniskuideoita vaikka tuosta kirjasta, jos tarvetta: Magic Bullets (savoy).
Voit iskeä äidin lapsellesi vaikka 6-kymppisenä. Kysymys on asenteesta ennen kaikkea.
Itse kyllä haluaisin kumppanin mieluiten olevan neitsyt kun olen sitä itsekin, mutta 10 vuotta vanhempi on ainakin omalla kohdallani aikalailla se maksimi-ikäero. Ja jotenkin kummasti tässäkin tapauksessa otsikon 30v olikin viestissä yhtäkkiä 35v...
N23
Minä olen yliopistokoulutettu, ulkonäöllisesti omasta mielestäni ihan viehättävä 34-vuotias neitsyt, mutten ole koskan haaveillut asuvani omakotitalossa.
Toivoton tapaus? Kyllä ja hieman pelottavakin.
Onko mahdollisuuksia? Voittaa joku joskus lotossakin.
Mitä jos yrittäisit etsiä samantyyppisessä tilanteessa olevaa kumppania? Kyllähän neitsyys vanhemmalla iällä kertoo siitä, että on mahdollisesti ollut jotain ongelmia, vaikka sitten vain sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Hankkiudu eka siitä poikuudesta eroon ja mielellään harjoittelet ammattilaisen kanssa useamman kerran. Etkä ikinä kerro kenellekään siitä.
Itse olen 27-vuotias nainen ja neitsyt edelleen. Välillä kieltämättä ahdistaa, jopa hävettää hieman, mutta sitten vain koitan ottaa järjen käteen. Eli toisin sanoen muistuttaa itselleni, että haloo, ei se voi olla se asia mikä minut määrittelee ihmisenä. Jos löydän tulevaisuudessa miehen ja sitten juttu kaatuu tuohon niin ei voi mitään, eipä ollut oikea tyyppi minulle ja välittänyt minusta aidosti.
Sanomattakin kai selvää, etten itsekään siis heivaisi ketään sen takia enkä usko, että olen ainoa, joten kyllä sinulla toivoa on. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 27-vuotias nainen ja neitsyt edelleen. Välillä kieltämättä ahdistaa, jopa hävettää hieman, mutta sitten vain koitan ottaa järjen käteen. Eli toisin sanoen muistuttaa itselleni, että haloo, ei se voi olla se asia mikä minut määrittelee ihmisenä. Jos löydän tulevaisuudessa miehen ja sitten juttu kaatuu tuohon niin ei voi mitään, eipä ollut oikea tyyppi minulle ja välittänyt minusta aidosti.
Sanomattakin kai selvää, etten itsekään siis heivaisi ketään sen takia enkä usko, että olen ainoa, joten kyllä sinulla toivoa on. :)
Ei neitsyys ole naisella samoissa määrin haitta, mitä miehellä ja monelle miehelle se on jopa plussaa. Vai miksi naiset valehtelee seksikumppanien määräänsä alaspäin ja miehet ylöspäin?
Ihan ohiksena, mutta olin 26-vuotias menettäessäni neitsyyteni ja mieheni oli kanssa 26-vuotias ja neitsyt. Olen enemmän kuin onnellinen, että olemme toistemme ensimmäiset. Toisella seksikerralla tulin jo ja olen tullut joka kerta sen jälkeen. Eivät naiset etsi niitä jännämiehiä, neitsyys myös miehellä plussaa.
Enemmän mua hermostuttaa ap:ssä se, että hän oli ensiksi 30 ja aloitusviestissä jo 35. Nyt hän lienee 60.
T. Nainen 32 v