Ärysttää nykyään kirjoittaa tänne, kun viestit katoavat bittiavaruuteen!!!
Ties monesko kerta jo, että viesti katoaa julkaisemisen jälkeen bittiavaruuteen. Kyseessä ei siis mitään sääntöjen vastaisia kirjoituksia, vaan aivan tuikitavallisia juttuja - jotka ei vaan tule julkaistuksi!! Missä mättää??? Mihin viestit katoaa??? Ärsyttää käyttää aikaa kunnon vastauksen kirjoittamiseen ja sitten bittiavaruus nielaisee viestin kadoksiin >:(
Kommentit (10)
Ja etusivu on nykyään täynnä ihmettelyjä miksi sejase ketju on poistettu. Ei toimi tämä palsta enää.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukkahattu ilmiantonappulaa painaa.
Ei ole kukkahattu. Viestit on aivan asiallisia, eivätkä edes liity mihinkään arkaan aiheeseen. Sisällöiltään aivan ok. Tulee siis lukemaan, että viesti on lähetetty, mutta kappas keppanaa! Viestiä ei löydykään enää mistään >:(
ap
Minä taas huomioin, miten tykätessä jostakin kommentista siinä voi ensin olla esim 2 tykkäystä jo ennestään, ja luulen, että oma tykkäykseni nostaa sen vähintään kolmeen, mutta hups, putoakin yhteen!!! Miten TÄMÄ on selitettävissä? Moderaattoritko säätelevät tykkäyksiä, ettei jotkut heidän mielipiteensä vastaiset kommentit saa tykkäyksiä? Ihmettelen tätä, enkä enää luota noihin "tykkäyslukemiin", koska niitä peukaloidaan jostakin!!! Ja asiat noissa keskusteluissa eivät ole olleet mitään rasistisia tms ns kiellettyjä aiheita, jolloin edes jotenkin vois ymmärtää moderoinnin.
Kateelliset Hesarin toimittajat näitä varmaan poistattelee, kun oma väki kettuilee, että vauvallakin kirjoitetaan paremmin ja amatöörien teksteillä on enemmän lukijoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas huomioin, miten tykätessä jostakin kommentista siinä voi ensin olla esim 2 tykkäystä jo ennestään, ja luulen, että oma tykkäykseni nostaa sen vähintään kolmeen, mutta hups, putoakin yhteen!!! Miten TÄMÄ on selitettävissä? Moderaattoritko säätelevät tykkäyksiä, ettei jotkut heidän mielipiteensä vastaiset kommentit saa tykkäyksiä? Ihmettelen tätä, enkä enää luota noihin "tykkäyslukemiin", koska niitä peukaloidaan jostakin!!! Ja asiat noissa keskusteluissa eivät ole olleet mitään rasistisia tms ns kiellettyjä aiheita, jolloin edes jotenkin vois ymmärtää moderoinnin.
Ja monesti kun tykkään ikivanhaa tekstiä, joku mukamas dislikettää juuri sillä samalla sekunnilla 5 kertaa samaista tekstinpätkää jossain keskustelun keskivaiheilla. Epäuskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitään järkevää ei viitsi edes kirjoittaa kun ketjut poistetaan kuitenkin.
Ei näköjään. Harmittaa kirjottaa pitkiä viestejä ajatuksen kanssa, kun ne näyttävät poistuvan yksi toisensa jälkeen :(
ap
En ole enää pitkään aikaan täällä viitsinyt vierailla enkä kommentoida mitään asiallisesti, koska viestit ja viestiketjut häviävät usein yllätyksellisesti. Typerää!
Niin käy minunkin viestilleni. Ja toisinaan ei "tykkäys" toimi ollenkaan tai tulee päinvastaista, mitä olen painanut.
Vierailija kirjoitti:
Rasmuslainen pissiliisi leikkii modea ja poistaa kaikki viestit missä on kerrottu totuus, tai ne ovat jollainlailla hänen mielipuolisen unelmansa vastaisia.
Moderointi täällä on juuri samalla tasolla kuin vihervasemmistolaisten järjenjuoksu; nimittäin ilman vähäisintäkään järkeä.
Tässäpä tyhjentävä selvitys miksi katoavat.
Koska kukkahattu ilmiantonappulaa painaa.