Suosituksia hyvästä kalorilaskurisovelluksesta/ohjelmasta?
Plussaa suomenkielisyydestä ja vähäisestä mainosmäärästä :)
Kommentit (9)
Ok.. Sulamo taitaa olla entinen Kalorilaskuri? Täytyy käydä tsekkaamassa, kiitos.
Sulamo on hyvä, siitä kannattaa maksaa.
Fat secret on kans ihan huippu. Ilmanen vieläpä.
Itse tykkään S Healtista, eli Samsungin terveyssovelluskesta. Siihen saa merkittyä ruuat ja lisäksi muun aktiivisuuden (liikunnat), tuo laskee askeleet ja saa merkattua kaikkea muutakin (juotu vesi, kofeiini, verensokeri...).
Suomenkielinen eikä mainoksia. Tunnistaa myös tosi hyvin suomalaiset ruuat.
Mutta en tiedä toimiiko muissa kuin Samsungin puhelimissa, ei ainakaan ole webbisovellusta että voisi koneella käyttää.
Koneella käytettävistä paras on Fastsecret.
Ilmainen, suomenkielinen, ei muistaakseni pahemmin mainoksia, saa myös kännykkään. Yksinkertainen ohjelma ja helppo käyttää. Hyvä sellaiselle joka ei kaipaa mitään ekstraa vaan haluaa vaan merkata ne syömiset ja ehkä liikunnat.
Tunnistaa hyvin suomalaiset ruuat ja helppo etsiä tuotteita myös viivakoodin perusteella (jos kännykkää käyttää). Tuohon sai myös kalorinkulutuksen merkattua.
Kolmas hyvä vaihtoehto on MyFitnessPal.
Tuon nettisivut ei ainakaan ole suomenkieliset, en muista saiko jostain vaihdettua suomen? Kännykkä sovellus on myös, en muista millä kielellä se on. Tuo myös varsin toimiva vaihtoehto. Taisi olla monipuolisempi kuin fatsecret.
Kännykkään sellainen kuin Yazio. Suomen kieleinen , ilmais ohjelma riittää hyvin alkuun ja siinä on viivakoodilukija jolla saat useimmat kaupantuotteet luettua.
Fatsecret, ilmainen suomenkielinen ja selkeä
Nostan. Toimiiko muilla muuten nyt My fitness pal? Mulla jumittuu "Go Premium" -sivuun. Ennen toimi.
Haussa siis uusi laskuri.
Olen käyttänyt Yaziota mutta oma tarve olisi enemmänkin asisoita muistuttaminen. Muista syödä ja nyt pitää juoda ym. Onko teillä kokemuksia millä sovelluksella olisi näitä ominaisuuksia?
Sulamo. Ei lainkaan mainoksia.