Miehet hei,älkää ajelko pois mitään karvoja sieltä alhaalta
Naamakarvoja voi huvin vuoksi ajella joskus.
Muut karvat saa olla rauhassa.
Kiitos
Kommentit (30)
Ajelen kuule tasan mitä haluan, varsinkin kesällä.
Just näin. Kyllä Miehellä munakarvat pitää olla. Ja kainalokarvat.
Kivat sulle, jos tykkäät kakoa karvoja kesken suikkarin, mutta turha olettaa kaikkien siitä nauttivan. Henkilökohtaisesti esimerkiksi älyttömän pitkät kainalokarvat ällöttävät.
Ehdottomasti miehiltä pallikarvat pois!
Oon vuosikaudet ajellu ylä- ja alapään ilman mitään näppylöitä. Vaimo tykkää.
Mulle taas on turnoff hapsottavat k*lli- ja p*llikarvat. Kolmion saa jättää, mutta muuten veks. Hankaa pahimmillaan pimpan verille kun on oikeen karvaky*rpä.
Mies ilman karvoitusta on lapsi
Ja naurettavan näkönen trimmaushommat alapäässä
Ihanaa ap. Juu ei todellakaan ajella alhaalta mitään. Toivottavasti sinäkään et ajele. ;)
Ei parta pahoille kasva turpa jouhet joutaville. Ei viisas lintu tyhjään pesäänpesi. Täysinkarvatonmies näyttää minusta hieman enemmän kiiltokuvapojalta, enkä tunnista siitä kuvasta itseäni, vaikka olenkin kohtuu hyvässä kunnossa.
Persulasta kajahti taas uusi ketju tänne
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas on turnoff hapsottavat k*lli- ja p*llikarvat. Kolmion saa jättää, mutta muuten veks. Hankaa pahimmillaan pimpan verille kun on oikeen karvaky*rpä.
Herranen aika, laita hyvä ihminen vaikka joku opetusvideo pyörimään tuollaiselle joka hankaa paikat verille, oli karvoja tai ei.
Ajoin kaikki muut pois paitsi pallikarvat.
Juu, kivahan sieltä megalomaanisen ryijyn keskeltä on etsiä suuhun pantavaa.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, laita hyvä ihminen vaikka joku opetusvideo pyörimään tuollaiselle joka hankaa paikat verille, oli karvoja tai ei.
On kyllä ahkeraan katseltu mutta ei niistä ollut apua :( Nyt on silee mies ja ah mää nautin!
Vierailija kirjoitti:
Takatukka!
Eksä piti eroottisuuden multihuipentumana posliinin ajamista itselleen. Oli aika järkky näky muuten se paljas nakki ja punanäppyläiset pussit.