Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Fb Messengerissä tuntemattomia ihmisiä??

Vierailija
03.06.2017 |

Oletteko huomanneet, että Fb Messengerissä on henkilöitä, jotka ei oo teidän kaverilistalla. Nämä näkyy mulla ainakin, kun on puhelimella fb-sovelluksella ja aukaisee reunasta Messenger-palkin. Osa noista sellaisia, joiden kanssa vaihdettu viestejä fb-kirppareilla ja ne ymmärrän. MUTTA tuolla on sellaisia miehiä, joiden puhelinnumero mulla on joskus kauan sitten ollut ja en oo niiden kanssa ollut missään tekemisissä facebookissa! Mietinkin, että mistä ne on tuonne tulleet. Jos niillä on vielä mun puhelinnumero niin voiko sovellus sen kautta yhdistää meidät?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu ja oon ihmetellyt asiaa myös! En keksi kyllä muuta kuin että niillä on yhä mun numero puhelimessaan. 

Vierailija
2/8 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu ja oon ihmetellyt asiaa myös! En keksi kyllä muuta kuin että niillä on yhä mun numero puhelimessaan. 

Niin mäkin oon alkanu epäileen, että näin on. Ei tuolle oikein muuta järjellistä selitystä löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellasia joiden kanssa en ole ikinä puhunut mitään ja joilla ei mistään järkevästä syystä voi olla mun numeroa. Ihan helvetin creepyä että ne näkee koska oon online. Siis miksi??

Vierailija
4/8 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes näe milloin nuo on online, jotka ei oo mun kaverilistalla. Kuitenkin ne vaan roikkuu siellä messenger-palkissa. Ja tuolla on esim. yks henkilö, jonka numeroa mulla ei ole ollut varmaan enää viiteen vuoteen ja puhelinkin on vaihtunut tänä aikana niin ei voi mistään mun puhelimen uumenista sen tietoja kaivaa :D

Vierailija
5/8 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riittää että sulla on ollut numero joskus. Eikä heillä välttämättä näy sinua. FB yrittää muutenkin saada ihmisiä "paritettua" eli linkittymään esim. kaveruudella.

Vierailija
6/8 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes näe milloin nuo on online, jotka ei oo mun kaverilistalla. Kuitenkin ne vaan roikkuu siellä messenger-palkissa. Ja tuolla on esim. yks henkilö, jonka numeroa mulla ei ole ollut varmaan enää viiteen vuoteen ja puhelinkin on vaihtunut tänä aikana niin ei voi mistään mun puhelimen uumenista sen tietoja kaivaa :D

Mutta Facebookin koodeihin on jäänyt hänen numeronsa vuonna 2012.

Kerran Facebookissa, aina Facebookissa, eikö niin?

Vierailija
7/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. On juuri ongelma johon tulin hakemaan neuvoa. Ja nyt kyse vain ja ainoastaan tietokoneen fb-versiosta jossa oikealla kaverit jotka online (vihreä pallo), osalla ei palloa. ELI: kun siellä on EI-kavereita, sellasia joiden kanssa tehty esim jotain kauppaa tai kirjotettu pari sanaa jossain ryhmässä. HALUAISIN saada ne henkilöt pois siitä näkyvistä, estoon en haluisi laittaa jos he sattuvat vielä joskus kirjottamaan jotain, mitään henk.kohtasta tähän ei siis liity, ärsyttää vain kun joka toinen on ei-tuttu. Samoin listalla on edesmenneitä, ei onneksi online mutta kuvansa nousee ja laskee siinä oikealla myös.

Neuvoja pliiis !!

Vierailija
8/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista yhteystiedoissa olevista: olet varmaan messengerissä jossain vaiheessa hyväksynyt sen, että puhelimesi yhteystiedot synkronoidaan messengerin puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan