Siskoni ei laittanut faceen tykkäystä kun lapseni pääsi seuraavalle luokalle
Niin paskat on meidän välit. Vihaa minua, siskoaan ja kohdistaa vihan myös lapseeni. On aina inhonnut minua.
Kommentit (9)
Miksi sulla on facessa sellainen ihminen? Toiseksi kuka vittu on kiinnostunut siitä pääsikö lapsi luokalta?
No oliko se luokaltapääsy jotenkin hilkulla vai? Yleensä se on kai itsestäänselvyys, josta ei tarvi erikseen tykkäillä.
Sinulla on kouluikäinen lapsi, vaikka olet noin lapsellinen itse? Miten se on biologisesti mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kouluikäinen lapsi, vaikka olet noin lapsellinen itse? Miten se on biologisesti mahdollista?
Melko ilkeä olet.
Ohis
Mun äiti taitaa vihata mua kun ei tykännyt mun uudesta profiilikuvasta!
Sun lapsi vissiin on erityisen retardi ja ei vissiin oletettu että pääsee luokalta kun sitä pitäisi nyt erityisesti huomioida ja juhlistaa?
Minun siskoni ei ole facebookissa, pitäisikö minun loukkaantua? Loukkaantua siksi, ettei ole peukuttamassa lasteni saavutuksia. Tekee varmaan uhalla...
Kaikkien muiden lasten kuvista näytti tykkäävän. Ja kyllä hän vihaa minua. On niin aina tehnyt.
Jos suorastaan vihaa, voisin kuvitella ettei fb-tykkäyksen puuttuminen olisi kaiken huipentuma.