Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako se jos on rikkinäiset ja kulahtaneet alusvaatteet kun tietää mahdollisesti saavansa seksiä?

Epävarma miettii
03.06.2017 |

Voivatko rikkinäiset tai rispaantuneet sekä eri paria olevat alusvaatteet olla este seksille? Hyväksyisitkö jos mies tai nainen torjuisi sinut asian takia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään mies vielä torjunut rumien ja reikäisten alusvaatteiden takia. Jätän usein vielä alapään pesemättä ja sheivaamatta. Aina kelvannut :D :D

Vierailija
2/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mutta sellaiset vaatteet joutavat roskikseen. Kuka sellaisia vaatteita käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Haluaisinpa nähdä sen miehen, joka kulahtaneet sloggit nähdessään huutaa iik ja juoksee pakoon.

Vierailija
4/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksestä voi päätellä, että kulahtanutta se on se alusvaatteiden sisälläkin oleva materiaali! Siis ei haittaa?

Vierailija
5/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riisun alusvaatteet kun ryhdyn harrastamaan seksiä.

Vierailija
6/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miehelle on kelvannut silloinkin, kun olen esim. reissussa lainannut hänen omia boksereitaan. Aika kamala ajatus, että mies tykkäisi musta vaatteideni eikä itseni vuoksi.

Vierailija
7/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Haluaisinpa nähdä sen miehen, joka kulahtaneet sloggit nähdessään huutaa iik ja juoksee pakoon.

;D

Vierailija
8/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mutta sellaiset vaatteet joutavat roskikseen. Kuka sellaisia vaatteita käyttää?

kyllä minä ainakin käytän ihan huoletta alusvaatteita, joista on pitsireuna revennyt. Harvoin kukaan minua näkee alusvaatteissa, joten olisi järjetöntä heittää muuten ihan ehjät alushousut roskiin.

Vierailija
9/9 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina reikäiset maksamakkaran ruskeat pitkät kalsarit jalkaan kun olen treffeille menossa. Tällä tavoin saan karsittua liian hienohelmat prinsessat pois viimeistään ennen yhtymistä.