Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kiinnostus ja ihastuminen voi pysyä

Vierailija
03.06.2017 |

yllä jos kumpikaan ei tee aloitetta eikä muutenkaan koskaan tule tilaisuutta missä mitään pääsisi tapahtumaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä menossa 4 vuosi..

Vierailija
2/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet vaikkei toista edes näkisi välissä vaikka 5 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin pitkä ihastuminen voi kertoa? Miten voi vuodesta toiseen olla ihastunut? Silloin on pakko saada jotain vastakaikua tunteilleen?

Vierailija
4/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2. vuosi menossa, eikä hitto vie loppua näy!

Vierailija
5/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta

Vierailija
6/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse ole naimisissa ja niin vain ihastuin 3kk sitten. Näen kyseistä henkilöä lähes päivittäen, sama työpaikka. Ahdistaa tuleva kesäloma kun ei nähdä. Ehkä sitten ihastuskin laimenee. Suhteella ei olisi mitään mahdollisuutta onnistua, joten mitään siirtoa en ole ajatellut tehdä.

N36

Vierailija
7/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle se on, jos vuosia jumittaa.

Mä en ole ikinä kaukoihastunut (edes teininä), mutta olin joskus neljä vuotta pakkomielteen kourissa, eli haikailin yhden romanssijäbän perään.

Yleensä sitä jaksaa ~vuoden olla kiinnostunut ilman säännöllistä tekemisissäoloa.

Vierailija
8/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä kaukoihastunut (edes teininä), mutta olin joskus neljä vuotta pakkomielteen kourissa, eli haikailin yhden romanssijäbän perään.

Yleensä sitä jaksaa ~vuoden olla kiinnostunut ilman säännöllistä tekemisissäoloa.

Mutta eivät nämä pitkät ihastumiset ole mitään sellaista että ihastuksen kohde pyörisi mielessä päivittäin pakkomielteenomaisesti, vaan syvän ihastuksen huomaa taas kun tapaa ihmisen pitkän, jopa vuosienkin tauon jälkeen. Aikaisemmin kun oli enemmän tekemisissä, toki silloin se ihastus siinä mielessä jatkuvasti pyörikin mutta ihastuksen luuli laimenneen kun toista ei nähnyt.

Vierailija
9/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eivät nämä pitkät ihastumiset ole mitään sellaista että ihastuksen kohde pyörisi mielessä päivittäin pakkomielteenomaisesti, vaan syvän ihastuksen huomaa taas kun tapaa ihmisen pitkän, jopa vuosienkin tauon jälkeen. Aikaisemmin kun oli enemmän tekemisissä, toki silloin se ihastus siinä mielessä jatkuvasti pyörikin mutta ihastuksen luuli laimenneen kun toista ei nähnyt.

Juuri näin. Mulla menossa 7. vuosi.

Vierailija
10/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt 7 vuotta, eikä loppua näy. Tunteiden voimakkuus vaan vaihtelee.

Vierailija
11/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te siltä toiselta jotain vahvistusta tunteille vai miten voitte noin pitkään olla ihastuneita?

Vierailija
12/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."16 vuotta mä oon tulenpalavasti olen rakastunut enkä nukkunut oo sinun povestasi olen uneksinut".

-lauri tähkä

Vierailija
13/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te siltä toiselta jotain vahvistusta tunteille vai miten voitte noin pitkään olla ihastuneita?

No ei välttämättä, johan tässä olen useassa viestissä yrittänyt selittää että välissä voi mennä vaikka 5 vuottakin ilman mitään kontaktia, sitten kun tuon ihmisen yleensä yllättäen jossain näkee, samat perhoset ne vatsassa liitelee ja samalla tavalla jalat menevät alta kuin silloin joskus vuosia sittenkin. Ehkä se on sitä kemiaa jonka vaistoaa vaikka toiselta puolelta täyteen ahdattua luentosaliakin?

Vierailija
14/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä, johan tässä olen useassa viestissä yrittänyt selittää että välissä voi mennä vaikka 5 vuottakin ilman mitään kontaktia, sitten kun tuon ihmisen yleensä yllättäen jossain näkee, samat perhoset ne vatsassa liitelee ja samalla tavalla jalat menevät alta kuin silloin joskus vuosia sittenkin. Ehkä se on sitä kemiaa jonka vaistoaa vaikka toiselta puolelta täyteen ahdattua luentosaliakin?

Eikä siis aina ole siitäkään kyse että olisi tällaisia tunteita vain yhtä ihmistä kohtaan. Mulla ainakin on tällaisia kemia/ihastusimisiä ainakin 3 tarttunut kuka mistäkin, viimeisin 10 vuoden takaa.

Vierailija
15/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan vahvistusta. Tuntuu että hän oikeastaan nauttii tästä.

Vierailija
16/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse ole naimisissa ja niin vain ihastuin 3kk sitten. Näen kyseistä henkilöä lähes päivittäen, sama työpaikka. Ahdistaa tuleva kesäloma kun ei nähdä. Ehkä sitten ihastuskin laimenee. Suhteella ei olisi mitään mahdollisuutta onnistua, joten mitään siirtoa en ole ajatellut tehdä.

N36

Usein se lomalla laimenee iskeäkseen voimakkaampana takaisin lomien jälkeen..

Vierailija
17/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan silloin kun ollaan tekemisissä. Ennen oltiin lähes päivittäin tekemisissä ja vuosia ei puhuttu asiasta, mutta kyllä ne tunteet aisti. mitään ei tapahtunut. Nyt puoleen vuoteen en ole nähnyt, muutaman kerran viestitellyt..Ei tämä ihastus vaan lopu. Ei lopu, vaikka yrittäisin kuinka kovasti. Väärinkin on.

Vierailija
18/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan silloin kun ollaan tekemisissä. Ennen oltiin lähes päivittäin tekemisissä ja vuosia ei puhuttu asiasta, mutta kyllä ne tunteet aisti. mitään ei tapahtunut. Nyt puoleen vuoteen en ole nähnyt, muutaman kerran viestitellyt..Ei tämä ihastus vaan lopu. Ei lopu, vaikka yrittäisin kuinka kovasti. Väärinkin on.

Ihan kun meillä :)

Vierailija
19/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs vuosi menossa ja ainavain olen yhtä ihastunut. Varattuja molemmat joten mitään aloitetta en tee, vaikka mieli tekisi.

Vierailija
20/20 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 15 vuotta on minun ihastus kestänyt. Välillä aina laimenee mutta roihahtaa taas liekkeihin kun pikkuisen puhaltaa. :) Varmaan seuraavat 15 vuotta menee. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän