lasku myöhässä eräpäivä
Huomasin että mulla on ollut lasku myöhässä 12 päivän ajan eräpäivästä.
Jos toi lasku on 75€, niin kuinka toimitaan??? Paljonko maksan laskusta?
Mitä tarkoittaa "Maksuehto 14pv netto"?
Kommentit (8)
Maksat laskun aivan normaalisti, ei siinä sen kummempaa...
Maksuehto 14 pv netto tarkoittaa just sitä että lasku on maksettava 14 päivää laskun päivästä, ei käteisalennuksia ym.
Maksa lasku, korkolasku saattaa tulla perästä.
Maksat heti summan mitä laskussa lukee
Vierailija kirjoitti:
Maksuehto 14 pv netto tarkoittaa just sitä että lasku on maksettava 14 päivää laskun päivästä, ei käteisalennuksia ym.
Maksa lasku, korkolasku saattaa tulla perästä.
Okei kiitos.
Oon tottunut enemmänkin näihin "ehdottomiin eräpäiviin".
Maksoin yhden vakuutuslaskun 4 päivää myöhässä, mutta en ole kuullut vielä mitään sieltä päin. Tämä oli kuukausi sitten, ja eräpäivä oli "ehdoton"
laskuuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa lasku, korkolasku saattaa tulla perästä.Okei kiitos.
Oon tottunut enemmänkin näihin "ehdottomiin eräpäiviin".
Maksoin yhden vakuutuslaskun 4 päivää myöhässä, mutta en ole kuullut vielä mitään sieltä päin. Tämä oli kuukausi sitten, ja eräpäivä oli "ehdoton"
Kaikki ei lähetä korkolaskuja, etenkään jos laskun summa on kovin pieni ja se myöhästyy vaan muutaman päivän.
Joo, ei juuri missään firmassa ehditä lähetellä karhulaskuja muutaman päivän viiveestä, siinä otetaan myös pankin ja viikonlopun aihettama viive maksun tulemisesta asiakkaan tililtä heidän tililleen. Yleensähän karhukirjeessäkin sanotaan että jos olet maksanut jo laskun, tämä lasku on aiheeton.
Maksat 75€.