Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan suuttunut sinulle raskaudesta?

Vierailija
03.06.2017 |

Haluaisin tietää, että onko kohtalotovereita ja miten tilanteesta selvittiin.

Oma siskoni suuttui minulle, kun sain tietää huhtikuussa odottavani toista lasta, oli saanut esikoisensa joulukuussa.

Olen kuulemma "huomionhakuinen", kun tulin raskaaksi ja olisi pitänyt odottaa ainakin vuosi, että hänen vauvansa saa kaiken huomion isovanhemmiltaan, sekä muilta sukulaisilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas?

Vierailija
2/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole suuttunut. Enkä mäkään suuttuisi. Musta olisi kiva, jos siskokin raskautuisi niin voitaisiin olla ns äitikavereita eli voitaisiin jakaa vauva-arkea yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri suuttui. On itse lapseton, koska ei saanut ainoaa miestä, jonka olisi huolinut lapselleen isäksi. Se parisuhde oli muutenkin outo ja myrskyisä alusta loppuun, joten ehkä hyvä niin. Mutta ei liittynyt mun elämääni tai lapsentekoon mitenkään.

Vierailija
4/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika sentään. Anna sinä siskon olla ajatuksineen, ei tuossa ole mitään mistä selvitä. Typeryys kannattaa aina ohittaa vähin äänin. 

Omiin raskauksiini on aina suhtauduttu kivasti ja ilolla. 

Vierailija
5/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, isäni suuttui kun kuuli tulevan lapsen (nyt 7v) olevan tyttö. Koska vain Pojat ovat jotain.

Yllättäen tyttäreni ei tunne vaariaan, enkä itsekään ole puheväleissä k.o. henkilön kanssa.

Vierailija
6/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaverini, alkoi vältellä seuraani. Kysyin sitten suoraan miksi ei enää seura kelpaa vaikka ehdotin yhdessä näkemistä ym. Sanoi, että on niin kateellinen onnestani. No, pari vuotta myöhemmin yritti viedä mieheni, flirttaili aika avoimesti viesteillä ym. Mieheni näytti kaikki minulle ja oli todella vaivaantunut.

Hän jätti yhteydenpidon kuin seinään kun mieheni sanoi, että mene,me naimisiin. Ensin suuttui ja sitten lakkasi kuulumasta mitään, onneksi.

Vierailija
7/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen ystäväni suuttui, kun kerroin kolmannesta raskaudestani. Sen jälkeen ei ole enää halunnut pitää yhteyttä. Hän on vielä kahden vanhimman kummi. En voi kuin arvuutella syytä:

- ei ole itse löytänyt sopivaa puolisoa

- haluaisi itsekin perheen

- oma biologinen ikä alkaa olla ohi (42-vuotias)

Ikävää, mutta jos se on hänestä näin paremmin, niin sitten se on hyväksyttävä.

Vierailija
8/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua nyt taas?

Voi kuule, olen miettinyt ihan samaa. :)

-Ap

Vierailija
9/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isoveli suuttui, kun olivat menneet aikaisemmin naimisiin ja hänen olisi vanhimpana veljenä pitänyt ensin antaa lisääntyä. 

Vierailija
10/10 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pitkäaikainen ystäväni suuttui. Hän ja miehensä olivat yrittäneet vuosia lasta jaolivat käyneet lapsettomuushoidoissa. Minua jännitti kertoa hänelle raskaudesta ja tein sen todella varovasti, en missään nimessä hehkuttanut asiaa.

Ystävä katkaisi välit kokonaan: poisti fb-kavereista, lähti yhteisistä whatsapp-ryhmistä, ei vastaa puheluihin tai viesteihin.

Harmittaa kovasti, mutta en minä toisaalta olisi voinut pysyä lapsettomana vain siksi, etten loukkaisi häntä.