Kysy mitä vain 17v pojalta
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu ola alaikäinen teini?
Onhan se tympeää. Päihteitä en ole koskaan käyttänyt niin se ei haittaa, mutta lähinnä vituttaa se että ei ole juuri minkäänlaista päätäntävaltaa itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut ruskeassa talossa vankina?
Just googletin sen ja ei, en ole :D En ole turkulaisia
Ihme tyyppejä, kaikki kyselee vaan jotain seksiaiheista.
Mitä opiskelet ja onko tulevaisuuden suunnitelmat selkeät vai vielä mietinnässä?
Vierailija kirjoitti:
kohta 18v aiotko vetää kännit?
En tiiä, ei erityisemmin ole kavereita joten en varmaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppejä, kaikki kyselee vaan jotain seksiaiheista.
Mitä opiskelet ja onko tulevaisuuden suunnitelmat selkeät vai vielä mietinnässä?
Lukiossa, lukion jälkeen haen varmaan oikeustieteelliseen ja armeijakin pitäs välissä käydä.
Yks teinin äiti kirjoitti:
Mikä on äidissäsi parasta / pahinta?
Parasta varmaan se että tekee hyvää ruokaa, enpä tiiä muuta. Pahinta on se ettei anna olla rauhassa vaan luulee yhä, että mulla on paljon kavereita ja vilkas sosiaalinen elämä :D
Vierailija kirjoitti:
ONko sulla ollut tyttöystävää ?
Ei ole, ihmiset joista olen kiinnostunut eivät yleensä tunne samoin :D
Mitä teet tietokoneella ? Oletko paljonkin koneella?
Arvostatko vaatteissa enemmän muodikkuutta vai käytännöllisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko loneri?
Kaipa minut voi sellaiseksikin määritellä, koulussa jos voi jotain kursseja suorittaa yksin niin se on ainoastaan mahtavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet tietokoneella ? Oletko paljonkin koneella?
Koodaan ja pelaan, pelaaminen on tosin viimeaikoina jäänyt vähemmälle. Päivässä olen yleensä sen 3-5h.
Minulla on teini-ikää lähestyvä poika. Mitä minun pitäisi ymmärtää nykyisten teinipoikien elämästä, jotta poika olisi onnellinen ja saisi kasvaa turvallisesti aikuiseksi? Millainen äidin pitäisi mielestäsi olla? Millaisia huolia teinipojilla on nykyään?
Koska täytät 18v?
Itsellä poika joka täyttää 17v kesällä. Ihana poika onkin. Kuulostat itsekin tunnolliselta.
Oletko koskaan ollut vankina ruskeassa talossa?
Mitä kesäsuunnitelmia sinulla on?
Mihin aikaan aamulla lähtee ensimmäinen bussi Porista Tampereelle?
Miltä tuntuu ola alaikäinen teini?