Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas koulut loppuu ja teinejä eli bisse Liisoja ja olut Olleja kännää pitkin kaupunkeja päissään.

Vierailija
02.06.2017 |

"Viitsi mää oon käännis", "Nyyhh Kale jätti kai mut nyyyyhh". "hihihiii ihii hiii hiiii ihihii" ja " kikati kikati kikati kikatusta bussin perällä. :((

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan 17 vuotta baarimestarina, arvaa kuinka paksun kirjan voisin kirjoittaa asiakkaista, etenkin keski-ikäisten ihmisten käytöksestä???

Aivan turha nillittää nuorten käytöksestä, kun sitä ei aikuiset ja varttuneempi väkikään osaa sen paremmin käyttäytyä.

Ihan ikään katsomatta, viina ei suurimmalle osalle ihmisiä sovi alkuunkaan.

Vierailija
2/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso juo paljon vähemmän mitä oma ikäluokka kasarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät jäädy kuoliaaksi tai jää lumipyryn alle kännipäissään ja tajuavat laittaa lämmintä vaatetta päälle, etteivät vilustu.

Vierailija
4/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kateellinen teineille.

Vierailija
5/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan kateellinen teineille.

No en kyllä. Kuka jaksaisi enää uudestaan sitä ängstäilyä ja kaikki ihan perseestä meininkiä.

Vierailija
6/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, eihän nykynuoriso juo lähes ollenkaan enää, olet ap jumittunut jonnekin 90 luvulle, silloin se oli cool.

Vierailija
7/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Muistan kyllä omat koulun päättäjäiset 70-80-luvulla. Meillä teini on kotona ja skypettää kavereiden kanssa SELVINPÄIN.

Vierailija
8/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Muistan kyllä omat koulun päättäjäiset 70-80-luvulla. Meillä teini on kotona ja skypettää kavereiden kanssa SELVINPÄIN.

Skypettää, joo onpa hauskaa hihi hihi kikati.

Vierailija
9/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet on luonu ihan uuden riippuvuuden. Koskee myös aikuisia. Nuoriso on aina haukkumisen kohde koska nuoruuden kateus. Mä olen yli nelkyt ja toivon että nuoriso osaa bilettää ilman ikävyyksiä. Vaikka olen vanha niin muisti pelittää.

Se on ihan perseestä kun leikkiminen ei enää huvita mutta ei saa tulla aikuisten mukaan. Monissa eu maissa 16 vuotiaat saa ostaa mietoja alkoholi juomia kuten olutta ja vastaavia. Mun mielestä järkevää että teinit saa vähän vapautta ja vastuuta. Eikä kuten suomessa että olet joko tai.

Se siirtymävaihe lapsuudesta aikuisuuteen on muualla tehty fiksummin. Pohjoismaat suomi, ruotsi ja norja uskoo kieltoihin. Toimivuus on nähty, sallivimmissa maissa on vähemmän alkoholi ongelmia. Kärjistettynä voi sanoa että kiellä mikä tahansa niin nuoriso kapinoidakseen tekee sitä.

Vierailija
10/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, eihän nykynuoriso juo lähes ollenkaan enää, olet ap jumittunut jonnekin 90 luvulle, silloin se oli cool.

Ei tuo päde, kuin Suomen suurimpiin kaupunkeihin. Maalla on vähemmän fitnessiä, joten nuoret kännää paljon.

Vierailija
11/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mittarilla nuorten alkoholin käyttö vähentyy?

12/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit katsonu sen Armanin jakson alkoholistisuus vai mikä jakso olikaan. Niin siinä kyllä tuli ilmi, et nuoriso juo nykyään sivistyneemmin.

Vierailija
13/13 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttä vähenee ja huumeongelma kasvaa. Ei tämä sattumaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi