Syitä, miksi olen joutunut särkemään naisen sydämen, vaikka "kaikki on mennyt hyvin".
Kaikki on mennyt hyvin = tullaan hyvin toimeen, huumorintaju kohtaa, yhdessäolo on kivaa.. voisin ajatella vakavaa suhdetta.
Syitä:
- Ei tarpeeksi seksiä... (olen terve mies ja tietysti joka päivä tekee mieli panna, mutta en vaadi sitä)
- Nainen ei ota suihin (en ala huomauttamaan asiasta..jos nainen ei ota suihin, hän ei tykkää siitä)
- Ei uikuta/ääntele tarpeeksi sängyssä (tulee tylsää seksiä, jos nainen on hiljaa)
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Voin olla kaveri henkilön kanssa, jonka kanssa kemiat kohtaa, mutta parisuteeseen en ala, jos seksipuoli ei ole kunnossa.
Kommentit (30)
Minäkin olen jättänyt pari miestä huonon seksin takia. Yhden huonojen hampaiden takia ja yhden olemattomien ja persoonattomien mielipiteiden takia. yhden koska oli huono suutelija. Yhden koska söi kokonaisen ruisleivän suoraan paketista taidenäyttelyssä, yhden vähän ilman kunnon syytä, yhden koska piti kauluspaidan ylintä nappia kiinni jotenkin niposti 😀 yhden joka tuntui palvovan naisia epäilyttävästi eikä suhtautunut heihin normaaleina yksilöinä, yhden koska hän haukkui telkkarissa näytettyä naista rumin sanoin, eli oli taipuvainen arvostelemaan naisia ilkeästi ulkonäön perusteella ja yhden koska kävi ilmi, että oli ostanut seksiä. Yksittäisiä vain kerran tapaamiani miehiä, joista olen hankkiutunut eroon, en edes muista ja varmaan unohdin monta pidempääkin tapailukumppania. Mutta tuossa nyt jonkinlainen katsaus syihin.
Näyttää siltä, että ap:ta on helpompi miellyttää, kunhan antaa seksiä ja teeskentelee nauttivansa.
No, töykeys, töppöys, rautakanki persuksissa (eli ahdasmielinen). Seksiä voi yleensä kehittää jos mielikuvitusta riittää.
Eräs mies oli myös niin paranoidi, että ei tullut mitään. Kuvitteli omiaan ja oli tosi vainoharhainen siitä, mitä tyttöjen illoissa sanon hänestä. En ikinä mitään pahaa, koska virheitä ja heikkouksia on kaikissa. Mut se epäilevä katse ja muu p*ska sai lähtemään.
Musta on kiva, jos mies on sopivan avaramielinen, mukava, huumorintajuinen, söpö (kaikenlaiset miehet voi olla söpöjä), kohtelee mua hyvin, tykkää seksistä. Niin ja fiksu myös, mutta putkimieskin voi olla älykäs. Ei tarvi olla mikään proffa, dosentti, lääkäri, lakimies. Ja niissäkin on aika idiootteja, ainakin noin sosiaalisesti.
Ap, jos kaipaat suihinottoa, niin suu auki ja sano se. KOMMUNIKAATIO on se tärkein. En kestä miehiä, jotka mököttää eikä kerro mikä mättää ja alkaa sitten yhtäkkiä räyhätä kun se patoutuma purkautuu väkisin.
Ap, miksi ihmeessä luulet, että naisen sydän on särkynyt, kun olet lähtenyt lätkimään? Jos pari kyyneltä valuu, niin se voi olla vain kiukusta.
Mun sydän särkyi teinivuosina kyllä, ja se tuntui fyysisenä kipuna, mutta nykyään otan likkakaverin kanssa pakastimesta vodkaa, katsotaan joku hauska filmi (ei tod mitään romcomia tms) ja se on aika pian siinä. Koska mies joka ei arvosta eikä rakasta mua ei ole minun arvoinen. Saa mennä ihan vapaasti. Hei vaan sun heiluvilles!
Ja tämä tarina on tosi.
(Toki on herkempiä naisia, joiden sydän todella voi särkyä jonkun mulkeron takia. Lohdutan parhaani mukaan, ja ajan kanssa miekkonen unohtuu kyllä. Eräs ystävä itki yhden täyden kusipään perään NELJÄ VUOTTA. Ei siis ottanut häneen mitään yhteyttä, mutta suri ja ikävöi, vaikka jätkä oli kohdellut todella törkeästi ja puhunut paskaa selän takana. Ei voi ymmärtää.)
T. Sydämiä särkenyt (ei tahallaan) av-mamma
Ap, minä en ainakaan uikuta vaan huudan nautinnosta niin että naapuritkin herää, ellei mies paina tyynyä suun eteen tms. En oo ikinä elämässäni "uikuttanut".
Ehkä et vaan oo tarpeeksi hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä en ainakaan uikuta vaan huudan nautinnosta niin että naapuritkin herää, ellei mies paina tyynyä suun eteen tms. En oo ikinä elämässäni "uikuttanut".
Ehkä et vaan oo tarpeeksi hyvä sängyssä.
Just meinasin laittaa samaa kommenttia. Uikuttaminen on ihan lällyä.
Jos et saa naista ääntelemään sängyssä, niin ei se naisen vika ole. Olet vaan huono. Ihmekkään jos ei naisia ole kiinnostanut.
Ap, tuntuu että nuo kaikki ongelmat johtuu siitä ettet osaa kertoa mitä haluat. Haluat seksiä useammin, et kerro. Haluat että sulta otetaan suihin, et kerro. Haluat että nainen pitää ääntä, et kerro.
Ei kukaan meistä ole ajatustenlukija, urpå.
Tietty joillakin on vahvempi seksuaalinen kemia, ja tuo kaikki käy ihan tuosta vaan, ja nainen haluaa sua koko ajan, ottaa mielellään suihin, ja huutaa kun tuntuu hyvältä. Mutta osa on sit estoisempia, ja sillon neuvoisin, että puhut asiasta.
Oot varmaan vielä nuori ja kokematon, ja huono tyydyttämään naista? Ja puhumaan asioista...
Mutta kaikki naiset ei tosiaan huuda. Osa sitten kyllä...
Nimim. Neuvoja bi-naiselta
Haiseva hengitys
Huonot hampaat
Iso ja ruma nenä
ja kaikki nämä naisella, yleensä nuo sopivat moniin miehiin
+ että todella iso osa ei tykkää nuolemisesta. Ei varmaan sovi monia kiihottavaan mielikuvaan hallitsevasta miehestä.
Ja tämä on hyvä juttu, koska eihän se mitään mukavaa tai miehekästä puuhaa olekaan. Noin suoraan sanoen.