ihastus ?¿?¿ pikausta apua
eli siis mulla oli "säätöö" yhen jätkän kanssa about puol vuotta sitten, ja jotenki mua ei sillon tää poika oikeen napannut jostain syystä. nyt kuitenki meillä on vähän juttua taas meneillään, ja tykkään hänestä tosi paljon. taidan olla jopa vähän ihastunut. lähiaikoina hän on halaillut paljon yhen mun "kaverin" kanssa, ja muutenki ollu vähä ns "eroottisempi" (en osaa selittää :Dd) ja sellanen. tää mun kaveri on kyllä sellanen että halailee jatkuvasti kaikkia poikia ja tyttöjä. mutta kuitenki me juteltiin parina iltana tän pojan kanssa, ja sanoin haluavansa tyttöystävän ja kehui mua. kehuin tietty takaisin ja juteltiin tosi syvällisiäkin asioita. puhui ns paskaa myös tästä mun "kaverista" , jonka kanssa halailevat yms usein. sanoi että ei halaile omasta tahdosta, ja ei oo kuulemma ketään muutakaan kenen kanssa halailla, joten siks halailee. ja vinkkaavan emojin laittoi perään, vinkiksi. menin kouluun ( oon siis 14) ja tää mun "kaveri" alkoi mulle sitten kertomaan, että oli eilen menny tän jätkän luokse ja olivat kuulemma päätyneet intiimeihin hommiin, ei kuitenkaan kakkospesälle asti. eli en nyt ihan ymmärrä !! poika väittää mulle ettei tykköä tästä mun "kaverista" , mutta kuitenkin teke ejotai tollasta sen kanssa ja puhuu samalla mulle vihjaavaan sävyyn ja kehuu mua yms. haluisin uskoo et toi mitä se mun "kaveri" kertoi ei ois totta, mutta en osaa sanoa. aijon tänään kuitenkin pojalta asiaa suoraan kysyä mikä on asian laita ja miks se mulle sitten vihjailevia viestejö laittelee. (ei siis laita muille, oon kysellyt) tosi vaikeeta DDD: