En päässyt taaskaan opiskelemaan :(
Hain nyt kuudetta kertaa lähihoitajakoulutukseen ja taas tuli kielteinen päätös. Tällä kertaa syynä oli se, että tuo olikin sairaanhoitaja linja eikä sitä suuntautumista olisi saanut itse valita. Huomasin sen vasta siitä kirjeestä. Voi paska, mä olin jo niin motivoitunut ja odotin, että pääsisin opiskelemaan, mutta ei. Kaikki meni ihan nappiin jne.
Nuo kolme muuta kertaa on tyssännyt siihen, etten ole saanut ryhmäkeskustelussa suutani auki (parin papupadan takia, jotka olivat koko ajan äänessä ja kukaan muu ei sitten saanutkaan sanottua mitään) ja kaksi kertaa tuo oli työvoimapoliittinen koulutus ja näköjään en ollut ollut silloin tarpeeksi kauan työttömänä.
Paskat, turhaan mä näköjään enää haen, kun en kuitenkaan pääse. Ja pakko kait se on sitten palata noihin siivoushommiin, mitä mä VIHAAN.
Kommentit (14)
Muista, että kaikella on tarkoitus!!
Ehkä et sovellu alalle?
Laitoshuoltajakoulutus on ihan hyvä vaihtoehto, jos jatkat siivoustöitä. Sairaaloissa on ihan inhimillistä, vaihteleva työnkuva eikä palkka jää paljoa lähihoitajasta.
No hae suoraan sairaanhoitajaksi vaikka polkuopintojen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et sovellu alalle?
Laitoshuoltajakoulutus on ihan hyvä vaihtoehto, jos jatkat siivoustöitä. Sairaaloissa on ihan inhimillistä, vaihteleva työnkuva eikä palkka jää paljoa lähihoitajasta.
Tiedän, että olisin todella hyvä ja motivoitunut juuri tälle alalle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et sovellu alalle?
Laitoshuoltajakoulutus on ihan hyvä vaihtoehto, jos jatkat siivoustöitä. Sairaaloissa on ihan inhimillistä, vaihteleva työnkuva eikä palkka jää paljoa lähihoitajasta.Tiedän, että olisin todella hyvä ja motivoitunut juuri tälle alalle.
AP
Uutta yritystä sitten :) harmi tuo väärä hakukohde. Olet varmaan hakenutkin moneen paikkaan sekä aikuis- että nuorisopuolelle?
Itsellä taas on olemassa kaksikin todella hyvää ja mielenkiintoista opiskelupaikkaa mutten pysty mt-syistä opiskelemaan kumpaakaan. Joskus näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä taas on olemassa kaksikin todella hyvää ja mielenkiintoista opiskelupaikkaa mutten pysty mt-syistä opiskelemaan kumpaakaan. Joskus näinkin.
Sangen mielenkiintoista
MUTTA!
Tässä ketjussa ei kukaan kysynyt mitään sun mt-ongelmista...
Tsemppiä ap. Meistä kaikista vaan ei tule koskaan mitään vaikka kuinka yrittäisimme. Pakko vaan jaksaa eteenpäin.
Minullakin jäi kätilön ja sosionomin paikat aikoinaan saamatta pieleen menneen ryhmäkeskustelun takia. Yliopistoon ja amkiin matkailualalle sen sijaan pääsin kun kumpaankaan ei ollut mitään ryhmäkeskustelukoetta.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap. Meistä kaikista vaan ei tule koskaan mitään vaikka kuinka yrittäisimme. Pakko vaan jaksaa eteenpäin.
Mutta AP muista että aknella on tarkoitus!
Hae johonki muuhun kaupunkiin lähihoitajakoulutukseen, kaikissa ei ole sitä ryhmäkoetta.
Tai sitten sairaanhoitajaksi, bioanalyytikoksi, laborantiksi, mutta toki jos se lähärikoulu on ehdoton mihin haluat niin hae niin pitkäännettä pääset siihen. Itse pääsin yliopistoon neljännellä yrityksellä. Tai jos totta puhutaan niin pääsin yliopistoon ekalla yrityksellä mutta unelma-alalle vasta neljännellä.
Harmi ettei tällä kertaa onnistanut. Mitä jos menisit baariin tai kauppaan töihin että oppisit puhumaan ihmisten kanssa? Itse olen feikannut noissa tilanteissa, ei sitä oikeasti tarvi olla supersosiaalinen. Kyllä sä varmaan vielä joku päivä pääset johonkin terveysalan opintoihin jos ne kiinnostaa. Kilpailua on kaikilla aloilla mutta sinnikkyys palkitaan.
Unohda se lähihoitajakoulutus ja hae sairaanhoitajakoulutukseen.
Ikävä juttu :(