Voiko ylppärilahjaksi antaa kartio laseja?
Rahat finaalissa ja huomenna yhdet juhlat.
Kaapissa on töistä joululahjaksi saatuja Iittalan Kartio juomalaseja (2) paketeissaan. Kehtaako ne antaa? Teinit meillä vastusti ideaa ja oli "tosi noloa".
Vai mitä mä keksin? Top 20 euroa uskaltaisi laittaa lahjaan, ei mielellään sitäkään.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voi antaa mutta vähintään neljä, mieluiten kuusi...
samaa mieltä, se pelkän kahden antaminen olisi noloa..
Sama ongelma. Kaksikymppisen voin nipistää omista syömisistä, mutta kun se setelitaskulla varustettu kortti maksaa 4.20 € !!! Onko noloa askarrella kortti itse?
Vierailija kirjoitti:
Neljään ehkä pystyis taipumaan hinnan puolesta.
Kiitos, katsotaan. Meen vasta illalla kaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Kaksikymppisen voin nipistää omista syömisistä, mutta kun se setelitaskulla varustettu kortti maksaa 4.20 € !!! Onko noloa askarrella kortti itse?
Tee itse, jos osaat. Mun mielestä ne on kivempia ja henkilökohtaisempia.
Se 20 € on riittävä ylppärilahja, jos se liikenee antaa.
Voit myös rakentaa lahjakokonaisuuden noista laseista. Eli laittaa jotain juotavaa lahjakassiin lasien lisäksi. Ja vaikka jonkin maljarunon siihen itsetehtyyn korttiin. Ja jotain muuta maljojen kohottamiseen liittyvää. Tuo on kuitenkin klassikkolasi ja sillä lailla ok.
Itse olisin mieluummin ottanut kukan ja kortin kuin laseja. Meillä oli kotona jo muutenkin niin paljon astioita että omilleni muuttaessani sain kaikki mukit ja lasit sieltä :D
Musta pelkkä kortti (ja/tai jokin kukka, teepaketti tms. kulutettava juttu) on aina parempi kuin jokin tavara ellei varmasti tiedä et saajalla on tarve jollekin tietylle.
Itse tehty kortti tai joku muu kortti kuin setelitaskullinen (ihan tavallinen onnittelukortti siis) on aivan hyvä!
Ja tosiaan, 2 kpl laseja on vähän tylsä, 4 kpl olisi jo selkeästi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin mieluummin ottanut kukan ja kortin kuin laseja. Meillä oli kotona jo muutenkin niin paljon astioita että omilleni muuttaessani sain kaikki mukit ja lasit sieltä :D
Musta pelkkä kortti (ja/tai jokin kukka, teepaketti tms. kulutettava juttu) on aina parempi kuin jokin tavara ellei varmasti tiedä et saajalla on tarve jollekin tietylle.
Kyllä minäkin sain mukaani vanhempien vanhoja astioita mutta mieluummin olisin ottanut ihan uusia ja omia.
Vierailija kirjoitti:
Se 20 € on riittävä ylppärilahja, jos se liikenee antaa.
Olisko? Musta sekin tuntuu vähältä. Mietin myös, että laittais noi lasit ja sen 20 €.
Tuossa alla olikin juomakokonaisuus, että saishan tuolla parilla kympillä jotain Alkostakin.
Kiitti sullekin, kiitti kaikille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tätähän noi omatkin sano, että mistä siitä maustakaan tietää, jos tykkääkin ihan jostain muusta.
Kukkakin nyt laitettu korvan taa. :)
Kiitos
ap
Tokmannilla 2 Kartio-lasia oli 8 € eli eikö sulla olisi varaa antaa yht. 6 kpl? Ne vanhat + 16:lla 4 lisää.
Miksi saajan täytyisi nähdä mitä tuot? Viet kortin pöydälle muiden korttien läheisyyteen ja laitat kartiot pakettiin muiden lahjojen viereen. Problem solved. Näin tein serkun häissä kun ei ollut varaa heidän toivelistaansa. Ei munkaan lahja huono silti ollut.
Kiitos vinkistä, alan heti askarrella korttia. Etsin netistä jonkun kivan runon vielä.
Ihan ok skumppaa saa alle kympillä, eli jos haluaa säästää vie kortin + skumppapullon.
Kartio-lasien kanssa on ehkä vähän hassua mitään "maljajuomaa tai maljarunoja" yhdistää, kun kyllä ne kartiot on lähinnä vesi- ja maitolaseja.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö nykyään enää mikään riitä??? Kaksi lasia, ruusu ja omatekoinen kortti on todella hyvä lahja, hävetkää te joille se ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Monella kirpparilla on eurolla onnittelukortteja, kaupoissa on ryöstöhinnat!
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok skumppaa saa alle kympillä, eli jos haluaa säästää vie kortin + skumppapullon.
Kartio-lasien kanssa on ehkä vähän hassua mitään "maljajuomaa tai maljarunoja" yhdistää, kun kyllä ne kartiot on lähinnä vesi- ja maitolaseja.
Ei minusta. Hyvät arkilasit joita nuori voi itse kartuttaa. Ostin niitä itse mökille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin sain mukaani vanhempien vanhoja astioita mutta mieluummin olisin ottanut ihan uusia ja omia.
Jaa. Itse suosin kierrätystä. Tämä kuitenkin menee siihen "ota selvää mitä saaja haluaa".