Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ylppärilahjaksi antaa kartio laseja?

Vierailija
02.06.2017 |

Rahat finaalissa ja huomenna yhdet juhlat.

Kaapissa on töistä joululahjaksi saatuja Iittalan Kartio juomalaseja (2) paketeissaan. Kehtaako ne antaa? Teinit meillä vastusti ideaa ja oli "tosi noloa".

Vai mitä mä keksin? Top 20 euroa uskaltaisi laittaa lahjaan, ei mielellään sitäkään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi antaa mutta vähintään neljä, mieluiten kuusi...

Vierailija
2/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaa mieltä, se pelkän kahden antaminen olisi noloa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma.  Kaksikymppisen voin nipistää omista syömisistä, mutta kun se setelitaskulla varustettu kortti maksaa 4.20 € !!!  Onko noloa askarrella kortti itse?

Vierailija
4/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljään ehkä pystyis taipumaan hinnan puolesta.

Kiitos, katsotaan. Meen vasta illalla kaupoille.

Vierailija
5/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma.  Kaksikymppisen voin nipistää omista syömisistä, mutta kun se setelitaskulla varustettu kortti maksaa 4.20 € !!!  Onko noloa askarrella kortti itse?

Tee itse, jos osaat. Mun mielestä ne on kivempia ja henkilökohtaisempia.

Vierailija
6/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 20 € on riittävä ylppärilahja, jos se liikenee antaa. 

Vierailija
7/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös rakentaa lahjakokonaisuuden noista laseista. Eli laittaa jotain juotavaa lahjakassiin lasien lisäksi. Ja vaikka jonkin maljarunon siihen itsetehtyyn korttiin. Ja jotain muuta maljojen kohottamiseen liittyvää. Tuo on kuitenkin klassikkolasi ja sillä lailla ok.

Vierailija
8/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin mieluummin ottanut kukan ja kortin kuin laseja. Meillä oli kotona jo muutenkin niin paljon astioita että omilleni muuttaessani sain kaikki mukit ja lasit sieltä :D

Musta pelkkä kortti (ja/tai jokin kukka, teepaketti tms. kulutettava juttu) on aina parempi kuin jokin tavara ellei varmasti tiedä et saajalla on tarve jollekin tietylle.

Vierailija
9/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kortti tai joku muu kortti kuin setelitaskullinen (ihan tavallinen onnittelukortti siis) on aivan hyvä! 

Ja tosiaan, 2 kpl laseja on vähän tylsä, 4 kpl olisi jo selkeästi parempi.

Vierailija
10/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin mieluummin ottanut kukan ja kortin kuin laseja. Meillä oli kotona jo muutenkin niin paljon astioita että omilleni muuttaessani sain kaikki mukit ja lasit sieltä :D

Musta pelkkä kortti (ja/tai jokin kukka, teepaketti tms. kulutettava juttu) on aina parempi kuin jokin tavara ellei varmasti tiedä et saajalla on tarve jollekin tietylle.

Kyllä minäkin sain  mukaani vanhempien vanhoja astioita mutta mieluummin olisin ottanut ihan uusia ja omia.

Vierailija
11/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 20 € on riittävä ylppärilahja, jos se liikenee antaa. 

Olisko? Musta sekin tuntuu vähältä. Mietin myös, että laittais noi lasit ja sen 20 €.

Tuossa alla olikin juomakokonaisuus, että saishan tuolla parilla kympillä jotain Alkostakin.

Kiitti sullekin, kiitti kaikille.

ap

Vierailija
12/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän noi omatkin sano, että mistä siitä maustakaan tietää, jos tykkääkin ihan jostain muusta.

Kukkakin nyt laitettu korvan taa. :)

Kiitos

ap

Vierailija
13/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla 2 Kartio-lasia oli 8 € eli eikö sulla olisi varaa antaa yht. 6 kpl? Ne vanhat + 16:lla 4 lisää.

Vierailija
14/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saajan täytyisi nähdä mitä tuot? Viet kortin pöydälle muiden korttien läheisyyteen ja laitat kartiot pakettiin muiden lahjojen viereen. Problem solved. Näin tein serkun häissä kun ei ollut varaa heidän toivelistaansa. Ei munkaan lahja huono silti ollut.

Vierailija
15/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, alan heti askarrella korttia.  Etsin netistä jonkun kivan runon vielä.

Vierailija
16/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok skumppaa saa alle kympillä, eli jos haluaa säästää vie kortin + skumppapullon.

Kartio-lasien kanssa on ehkä vähän hassua mitään "maljajuomaa tai maljarunoja" yhdistää, kun kyllä ne kartiot on lähinnä vesi- ja maitolaseja.

Vierailija
17/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nykyään enää mikään riitä??? Kaksi lasia, ruusu ja omatekoinen kortti on todella hyvä lahja, hävetkää te joille se ei kelpaa!

Vierailija
18/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella kirpparilla on eurolla onnittelukortteja, kaupoissa on ryöstöhinnat!

Vierailija
19/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok skumppaa saa alle kympillä, eli jos haluaa säästää vie kortin + skumppapullon.

Kartio-lasien kanssa on ehkä vähän hassua mitään "maljajuomaa tai maljarunoja" yhdistää, kun kyllä ne kartiot on lähinnä vesi- ja maitolaseja.

Ei minusta. Hyvät arkilasit joita nuori voi itse kartuttaa. Ostin niitä itse mökille.

Vierailija
20/31 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin sain  mukaani vanhempien vanhoja astioita mutta mieluummin olisin ottanut ihan uusia ja omia.

Jaa. Itse suosin kierrätystä. Tämä kuitenkin menee siihen "ota selvää mitä saaja haluaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän