Hirveä morkkis,kun taas menetin hermoni
Huusin ja kirosin naama punaisena... en vaan siedä yhtään pelleilyä.. oli kiva lähettää lapsi kouluun :(
Kommentit (8)
Näytä vain tunteesi eläkä häpeä niitä (:
Lapsi on ylivilkas ja todella raskas vuosi ollut,kun koulun aloitti.. mun jaksaminen on ollut heikkoa ja osittain siksi ei hermo kestä mitään. Haluan tämän raivoamisen loppuvan
I feel u.. mulla on eka- ja tokaluokkalaiset pojat. Aika villejä riiviöitä. Arki on välillä aivan kauheaa niiden kanssa.
Ymmärrän. Mulla vauva sekä todella kovapäinen ja eloisa 5-vuotias. Jatkuva univaje ja tauottomat päivät, ihan tavallisetkin päivät tuntuu kasautuvan. Oon paljon koettanut oppia, että en menettäisi hermoja.
En tiedä, mitä haluaisin tilanteelle tapahtuvan. Jonkinlaisen avun pyytäminen tai saaminen tuntuu taas yhdeltä lisätaakalta :/
Tsemppiä sinne ❤️
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on ylivilkas ja todella raskas vuosi ollut,kun koulun aloitti.. mun jaksaminen on ollut heikkoa ja osittain siksi ei hermo kestä mitään. Haluan tämän raivoamisen loppuvan
No ei se lopu jos et löydä syytä.. Kyllä sun täytyy nyt hoitaa itsesi kuntoon!! Elämässä vaan on nyt jotain mikä vie sun voimat ja jotain puuttuu, mistä et saa voimaa.
Hanki apua.