Join pullon kuohuviiniä ja..
En käytä alkoholia oikeastaan lainkaan. Joskus olen vähän maistanut, mutten pidä sen mausta. Tänään oli huono päivä ja teki mieli päästä maailmaa pakoon. Join tyhjäön vatsaan ripeällä tahdilla kokonaisen pullon fresita-kuohuviiniä. Ei mitään vaikutusta! Juomisesta on jo yli kaksi tuntia. Kuinka paljon pitäisi juoda että huomaisi edes jotain?
Kommentit (14)
Kokonainen pullollinen, se on aika hirvittävä määrä, ootko varma ettet ole ennen juonut, kuulostaa aika uskomattomalta ettei tuosta määrästä humaltuisi!
Fresita on miedompaa kuin muut kuoharit. Oisko vain 7 %.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Ethän ole juonut kuin puoli pulloa. Ei se tunnu.
Fresita on aika mietoa, mutta luulisi että pienessä huppelissa olis jos tyhjään vatsaan nopeasti juo.
Fresita ei ole yhtä vahvaa kuin muut kuohuviinit.
Vierailija kirjoitti:
Pullossa lukee 8 %
ap
Onko kuohuviini siis yleensä vahvempaa? Mulla on kaupan siideriä jääkaapissa, kannattaako sitä vetää tähän päälle vai onko enää mitään toivoa?
ap
Ootko varma ettei se ole jotenkin vanhentunutta? Itse olisin kyllä jo aikamoisessa hiprakassa pullollisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuohuviini siis yleensä vahvempaa? Mulla on kaupan siideriä jääkaapissa, kannattaako sitä vetää tähän päälle vai onko enää mitään toivoa?
ap
Viinit on 11-13 prosenttisia.
Vrt. Siideri taitaa olla 5 %.
"Huono päivä selvin päin on parempi kuin paras päivä humalassa."
Jotenkin tähän tyyliin sanoi pastori-kirjailja Seppo Jokinen ja se on ihan totta.
Tuntuu hyvältä, kun maailma näyttää kirkkaalta ja järki juoksee normaalisti, vaikka oiskin niskassa samat huolet ja murheet ja paineet... ei humala niitä pois vie, kyllä ne on ja pysyy, vaikka hetkeksi unohtuisivat.
minä en muuten nuorempana huomannut itsestäni, jos olin humaltunut. Se taito piti oppia.
Toisaalta, pullollinen on aika paljon...