Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä ensimmäistä kertaa yökylään

535
01.06.2017 |

Hei! Tyttäremme poikaystävä tulee ensimmäisen kerran käymään meidän kotonamme. Hän jää myös yöksi, koska asuu toisessa kaupungissa. Ajattelin, että mitä voisimme ottaa huomioon mieheni kanssa, jotta pojalle tulisi mahdollisimman kotoinen olo? Toivomme nimittäin, että hän viihtyisi kotonamme.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat ihanalta ja välittävältä äidiltä ja "anoppiehdokkaalta" :) tyttäresi poikaystävä on varmasti iloinen saadessaan teillä lämpimän ja hyväksyvän vastaanoton.

Vierailija
22/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Maria Veitola myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nuoripari on kuitenkin kutemassa vaan tytön huoneessa :)

Mitä? Miksi poikaa ei laiteta vierashuoneeseen nukkumaan. Minusta juuri näissä tapauksissa olisi erittäin tärkeää, etteivät nuoret nukkuisi samassa huoneessa, erityisesti jos ovat eri sukupuolta niin tulisi yöllä houkutusta harrastaa seksiä.

Meidän perheessä on aina puhuttu avoimesti seksistä ja seksuaalisuudesta, joten minua ja miestäni ei haittaa, jos nuoret harrastavat seksiä. Tiedän myös, että tyttärelläni on aikaisempia seksikumppaneita.

Olisi hyvä esimerkiksi heti eteisessä ottaa asia tämä asia puheeksi. Että meidän Kerttu se ei ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Näin ilmapiiri rentoutuu ja poika ymmärtää, että saanti on varmaa.

Vierailija
24/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä te teette jotain "herkkuja kaappiin" -valmisteluja, kun poikaystävä tulee käymään? Tyttären vieras, tytär järjestää. Vai teettekö samat jutut silloinkin, jos eri poikakaveri maksua vastaan yöpyy teillä?

Miksi ei? Onhan vävykokelas myös vanhempien vieras.

Vierailija
25/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse appiukkona juottaisin pojan konjakkihumalaan ja katsoisin, että onko siitä neitimäisestä hinttarista meidän sukumetsien tallaajaksi.

Vierailija
26/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisikin kyse poikanne tyttöystävästä. Olisiko samanlaiset valmistelut, hermoilut, tarjoilujen miettimiset?

Vierailija
27/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisikin kyse poikanne tyttöystävästä. Olisiko samanlaiset valmistelut, hermoilut, tarjoilujen miettimiset?

Mitä? Kyllä meillä varmaan olisi.

Vierailija
28/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotatte tervetulleeksi ja sitten elätte kuin muutenkin.

Oikeastaan ei minusta. Jos perheen vanhemmat elää kuin normaalisti, kuin mitään ei olisi tapahtunut, tulee pojalle erikoinen olo. Kuin hän olisi ilmaa. Normaalit ihmiset osaavat elää erikoistilanteessa tilanteen vaatimalla tavalla.

Vierailija
29/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotatte tervetulleeksi ja sitten elätte kuin muutenkin.

Oikeastaan ei minusta. Jos perheen vanhemmat elää kuin normaalisti, kuin mitään ei olisi tapahtunut, tulee pojalle erikoinen olo. Kuin hän olisi ilmaa. Normaalit ihmiset osaavat elää erikoistilanteessa tilanteen vaatimalla tavalla.

Ihan normaalia että joku talossa asuva/oleva henkilö on kuin ilmaa? Normaaliin elämään ainakin meillä kuuluu se että kaikki paikalla olijat huomioidaan asuivat he meillä tai käväisevät kylässä tai ovat yötä, mitään erityisjärjestelyjä se ei vaadia.

Vierailija
30/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korostaisin ehkäisyn merkitystä. Vaikka tilaisuuden tullen "järki" tuppaa unohtumaan, niin muista, että loppupeleissä vastuu on sinun! Tuollainen 20 pojankoltiainen tikkaa kuin singeri sinunlaistasi milffiä ja ei takuulla ehdi vetää lastejaan ulos, kun kiemurtelet siinä alla.

Vierailija
31/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiasta pojitellaan? Itse olin 20-vuotiaana päässyt juuri armeijasta ja asunut jo kaksi vuotta omillani. Mulla muijat kävi mun yksiössä yökyläilemässä. Tapailin kylläkin silloinkin ikäisiäni tyttöjä, en alaikäisiä.

t. M27

Vierailija
32/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotiasta pojitellaan? Itse olin 20-vuotiaana päässyt juuri armeijasta ja asunut jo kaksi vuotta omillani. Mulla muijat kävi mun yksiössä yökyläilemässä. Tapailin kylläkin silloinkin ikäisiäni tyttöjä, en alaikäisiä.

t. M27

Olet poika vieläkin.

M43

Vierailija
33/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kysyä allergiat ja erikoisruokavaliot.

Vierailija
34/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. M27

"Miksei kaikki elä niin kuin minä?"

Vierailija
35/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M27

Olet poika vieläkin.

M43

Ja palstan miesvihaiset naiset yläpeukuttaa.

Olen itse M38, enkä kyllä pidä 27 vuotiasta poikana joskaan en kaikkea kokeneenakaan. Korkeintaan voisi nimitelllä nuoreksi mieheksi.

Keski-ikäiseltä väsynyttä pojittelua tuommoinen, mutta joistainhan se negatiivisuus ja angsti on haettava kun oma rähjäisyys alkaa harmittamaan.

Vierailija
36/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeja on ainakin kohteliasta varata yöpöydälle.

Vierailija
37/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomeja on ainakin kohteliasta varata yöpöydälle.

Mutta paljonko? Jos varaan niitä kulhotolkulla, niin poikahan tietää sen jälkeen, että tyttäreni on kertonut minulle, että hänellä on ongelmia pidätyskyvyn kanssa ja laukeaa jo reisille. Muutama kondomi taas kuvastaa sitä, että meidän suvun naiset pihtaa ja se ei kyllä pidä paikkaansa!

Vierailija
38/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä alkoholia tarjolle, että tiedät onko poika kohtiikäyttäjä, kaappijuoppo tai raivoraitis huumehörhö.

Vierailija
39/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoret kumeja käytä...

Vierailija
40/64 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komenttini katosi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi