Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua karmii kun kuulen vieläkin öisin tassujen rapinaa ja tuhinaa vaikka koirani kuoli kuukausi sitten

Vierailija
01.06.2017 |

Koirani oli minulle maailman rakkain, jouduttiin lopettamaan luusyövän aiheuttaneen takapään/lonkan rappeuman takia 16-vuotiaana.

Mitä olen lukenut niin muut kokevat lohdullisena tuon kynsien rapinan ja muut kuvitellut äännähdykset. Itse en usko mihinkään yliluonnolliseen. Niin ihana ajatus kuin se olisikin, että koira on jossain taivaassa ja sielu täällä lohduttamassa mutta en usko tuollaiseen.

Minua karmii nuo äänet, mitä voin tehdä? Uniin rakas koira tulee vielä moikkaamaan ja se on ihanaa, mutta hereillä minua pelottaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi koira <3

Vierailija
2/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani oli minulle maailman rakkain, jouduttiin lopettamaan luusyövän aiheuttaneen takapään/lonkan rappeuman takia 16-vuotiaana.

Mitä olen lukenut niin muut kokevat lohdullisena tuon kynsien rapinan ja muut kuvitellut äännähdykset. Itse en usko mihinkään yliluonnolliseen. Niin ihana ajatus kuin se olisikin, että koira on jossain taivaassa ja sielu täällä lohduttamassa mutta en usko tuollaiseen.

Minua karmii nuo äänet, mitä voin tehdä? Uniin rakas koira tulee vielä moikkaamaan ja se on ihanaa, mutta hereillä minua pelottaa.

Mitä varsinaisesti pelkäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mielikuvituksen piikkiin. Multa kuoli kissa pari viikkoa sitten ja luulen koko ajan näkeväni sen nukkumapaikoillaan. Samoin tuntuu kuin joku hyppäisi yöllä kerälle jalkojen viereen. On vaan niin outoa ja surullista, että niin olennainen asia kodissa on poissa, siitä nuo tuntemuksetkin.

Vierailija
4/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkeehän amputoitua jalkaakin.

Vierailija
5/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koira kummittele, vaan oma aivo. Minullekin kävi niin, kuulin askelten äänen eli sen kynsien rapinan muovimatolla. Aistiharha. Ei vaarallinen, meni ohi aikanaan. En kiinnitänyt asiaan paljoa huomiota. Aivot vaan olivat tottuneet siihen, että aina rapisee takana, kun kuljen kotona.

Vierailija
6/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota uusi koira <3

Uusi tulee kyllä kunhan aikaa kuluu sopivasti ja löydän sopivan uutta kotia etsivän. Edellinen oli rescue-koira enkä olisi voinut parempaa tai rakkaampaa saada vaikka kuinka varoiteltiin.

Se ei kuitenkaan ole ratkaisu nyt tähän.

ap

Vierailija
7/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia eikä tartte pelätä!

Vierailija
8/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se koiran henki ei ole vielä päässyt rajan yli, joskus voi käydä niin, jos omistaja ei osaa päästää irti. En puhu surun määrästä, se on kaikilla suuri vaan siitä, että olitte niin läheisiä, että joko sinä pidät koiraa täällä alitajuisesti etkä päästä sitä menemään. Koira voi olla haluton siirtymään kokonaan rajan taakse, jos se tuntee, ettei omistaja halua sen lähtevän. Niin ne kummituksetkin syntyvät, kun jotain on jäänyt kesken/joku tai jokin sitoo edelleen tähän maailmaan.

Vierailija
9/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se koiran henki ei ole vielä päässyt rajan yli, joskus voi käydä niin, jos omistaja ei osaa päästää irti. En puhu surun määrästä, se on kaikilla suuri vaan siitä, että olitte niin läheisiä, että joko sinä pidät koiraa täällä alitajuisesti etkä päästä sitä menemään. Koira voi olla haluton siirtymään kokonaan rajan taakse, jos se tuntee, ettei omistaja halua sen lähtevän. Niin ne kummituksetkin syntyvät, kun jotain on jäänyt kesken/joku tai jokin sitoo edelleen tähän maailmaan.

No nyt ahdisti vaan enemmän. Näin jopa unen jossa päästin hänet menemään.

Ap

Vierailija
10/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se koira kummittele, vaan oma aivo. Minullekin kävi niin, kuulin askelten äänen eli sen kynsien rapinan muovimatolla. Aistiharha. Ei vaarallinen, meni ohi aikanaan. En kiinnitänyt asiaan paljoa huomiota. Aivot vaan olivat tottuneet siihen, että aina rapisee takana, kun kuljen kotona.

Näinpä juuri. Oma esikoiseni oli koliikkivauva. Kuulin sen huudon korvissani silloinkin, vaikka olisin ollut kauppareissulla ja vauva kotona.

Vierailija
11/11 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä juuri. Oma esikoiseni oli koliikkivauva. Kuulin sen huudon korvissani silloinkin, vaikka olisin ollut kauppareissulla ja vauva kotona.

Anteeksi, en tarkoittanut ollenkaan verrata kenenkään suruja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä