Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kertoa rehellisen mielipiteeni, kun nainen kysyy kannattaisiko hänen mennä rintaleikkaukseen?

Vierailija
01.06.2017 |

Tähän asti olen vain tyytynyt toteamaan, että haluan häntä juuri tuollaisena, koska niinhän "kuuluu" sanoa. Mutta onhan se nyt selvä, että hänen rintansa näyttäisivät paljon paremmalta kohotettuna ja suurennettuna. Katselin noita klinikoiden kuvia, ja siellä on tosi hienoja rintoja saatu aikaan sellaisista tyhjistä lapasistakin. Kannattaisiko olla ihan rehellinen naiselle ja kannustaa häntä menemään tuohon operaatioon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan olla supliikki ja sanoa, että jos nyt itse kerran haluat, niin senkus meet.

Vierailija
2/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.

Suosittelen penikseesi sekä pidennystä että paksunnusta.

Lisäksi suosittelen seksikurssia. Tiesitkö, että naisenkin on tarkoitus nauttia seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, jos tulee komplikaatio niin jätät hänet, koska ulkonäkö kaikkein tärkein? Kyllä, myös kauneusleikkauksissa on riskinsä. 

Vierailija
4/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että eroatte, niin naisesi saa mahdollisuuden hankkia itselleen hyvä kumppani.

Vierailija
5/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulta tollassia kyselee?! Ihan on rouvan oma päätös haluaako uudet tissit. Itse halusin enkä todellakaan kysellyt kenenkään lupaa/mielipiteitä.

Vierailija
6/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksesta jää aina arvet, vaikka plastiikkakirurgien jälkeen-kuvissa niitä on muokattu pois. Jos huonosti käy, niin voi tulla paljon pahempia ongelmia kuin näkyvät arvet.

Vierailija
7/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisitkin sitä mieltä että hänen rintansa näyttäisivät paremmalta, niin oletko myös sitä mieltä että hänen kannattaa ottaa komplikaatioriski, epätyydyttävän tuloksen riski ja tuhlata rahaa vain ulkonäön vuoksi?

Vierailija
8/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, jos tulee komplikaatio niin jätät hänet, koska ulkonäkö kaikkein tärkein? Kyllä, myös kauneusleikkauksissa on riskinsä. 

No en sentään. Eikä ulkonäkö kaikkein tärkein ole. Mutta on sillä kuitenkin merkitystä.

Ap

Vierailija
9/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Minä hankin ne miehen toiveesta ja inhosin kun kropassa oli jotain ylimääräistä. Myös kovettumia tuli. Poistatin ne ja olen itse paljon tyytyväisempi. Oma hyvinvointi ja terveys on tärkeämpää kuin ulkokuori tai miehen miellyttäminen!

Vierailija
10/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin sanot rehellisen mielipiteesi, jos sinulta sellaista kysytään. Miksi ihmeessä kysymään, jos vain tietynlaiset vastaukset kelpaavat? 

Vierailija
11/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kysyy, niin toki voit kertoa. Tosin kannattaa ilmaista se kuitenkin sillä tavalla hienovaraisesti ja samalla vakuuttaen, että nykytilakin on hyvä, koska jos hän päättääkin olla menemättä niin voi olla kova paikka tietää, että toivoisit hänen rintojensa olevan erilaiset. 

Vierailija
12/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun ei pidä sanoa siihen mitään mielipidettä. Kauneusleikkauksia tulee tehdä vain, jos sitä itse haluaa. Jos menet sanomaan, että kyllä rintasi ovat rumat ja ne pitäisi leikata, niin nainen takuulla valitsee leikkauksen (tai sitten voi olla että päädyt sinkuksi), ja kuten sanoin, leikkauksiin ei pidä mennä siksi että joku muu olisi tyytyväinen.

Huomaathan ap, että visuaalisesti rinnat saattavat olla paremman näköiset silikonitäytteellä (ja tästäkin olen itse eri mieltä) mutta tuntuma ei ole mitään verrattuna aitoon rintaan.

Vierailija
13/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se on teidän yhteinen arvomaailmanne jos nainenkin jo miettii leikkausta. Joten kai voit sanoa mielipiteesi, jos hän sitä kysyy.

Vierailija
14/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies varmaan jättäisi jos laitattaisin tekotissit :D Niin tärkeää on hänelle se kuka olun, millaisena itseäni pidän, ja että olen sinut itseni kanssa. Ei hän ottanut puolisokseen huonoitsetuntoista miehiä miellyttämään pyrkivää emäntää. Jos nyt yhtäkkiä alkaisin miettimään tekositä tai tätä, niin en olisi enää se ihminen kehen hän rakastui. Sama jos vaikka alkaisin yhtäkkiä jehovaksi, tai päättäisin haluta lisää lapsia.

Vierailija
15/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. 99,99% naisista edellyttää miehiltä rehellisyyttä, mutta se koskee vain asioita, jotka eivät liity naiseen itseensä. Ulkonäkö liittyy, joten älä ole rehellinen. Vaikka nainen pyytäisikin sinun rehellistä mielipidettäsi, ei hän oikeasti tarkoita sitä vaan haluaa kuulla valheen, jos rehellinen mielipiteesi ei olisi hänelle mieluinen. 

Vierailija
16/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmeessä, jos hän sitä kerran kysyy, ja olette molemmat niin pinnallisia. En kyllä tiedä, mitä muiden mielipiteet siihen vaikuttaa, minä päättäisin tuollaisen asian ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan