Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoja saada minua haukkuva ihminen "kiinni" kukaan ei usko, että hän haukkuu minua kun olemme kahden.

Vierailija
31.05.2017 |

Otsikossa tulikin jo kysymys. Kyseessä suht läheinen ihminen jonka olen tuntenut nyt 2 vuotta. Muiden seurassa aina ihastelee kuinka "ihana ja kiltti olen" kun jäämme kahden niin hän haukkuu minua todella törkeästi, arvostelee ulkonäköäni jne. Kukaan ei usko tätä. Onko mitään tapaa saada häntä kiinni? Kun olen kertonut tästä muille niin tämä ihminen vain kiistää kaiken ja syyttää, valehtelen. Tilanne on kamala :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoitat keskustelunne salaa. Sen saa tehdä laillisesti, kun on itse osallinen keskustelussa. Sen sijaan on laitonta jättää esim känny nauhoittamaan muiden puheita, jos ei ole itse paikalla

Vierailija
2/19 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että itse tiedät. Tuo on pimeän alkusoitto. Hän tekee sinut sairaaksi. Pakene kun vielä voit!

Vierailija
4/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoittaminen kävi mielessä, mutta netistä ymmärsin, että se olisi laitointa? Luin sieltä finlex sivulta. Ap

Vierailija
5/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit tekee tuota. Usein muut ajattelevat, että onpa siinä mukava ihminen, mutta se teeskentely on osa hänen peliään. Kannattaa pysyä loitolla.

6/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauhoittaminen kävi mielessä, mutta netistä ymmärsin, että se olisi laitointa? Luin sieltä finlex sivulta. Ap

Omia keskusteluja saa nauhoittaa.

Vierailija
7/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa nauhoittamisen sijaan on tallentaa ääntä kännykällä. Äänen tallentaminen on täysin sallittua kaikissa tilanteissa, kun on itsekin tilanteessa läsnä.

Sen sijaan tallentaminen ei ole sallittua, jos itse ei ole tilanteessa läsnä.

Vierailija
8/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuossa ole mitään ongelmaa, jos haukkuminen tapahtuu kahden kesken ja päin naamaa. Sehän on helppo lopettaa. Sanon suoraan, että noin ei minulle puhuta. Ja jos ei usko, niin katkaiset välit. Vaikeampaa olisi lopettaa selän takana haukkuminen.

Vierailija
9/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita tyypille että nauhoitat sanomisensa (nauhoitat tai et). Eiköhän lopu haukkuminen. 

Vierailija
10/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun välttämätöntä olla tekemisissä tuon ihmisen kanssa? Tai ainakaan jäädä hänen kanssaan kahden kesken?

Vierailija
11/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sangen kierolta ja manipuloivalta henkilöltä, vältä häntä jos mahdollista. Älä ainakaan jää kaksin hänen kanssaan tästä lähtien, jooko?! Tämä tyyppi ihan tarkoituksella kehuu sinua muiden kuullen että näyttäytyisi ylimpänä ystävänäsi heidän silmissään. Eli aloittaja on sitten se tarinan pahis, joka haukkuu syyttä suotta "ihanaa ja sydämellistä kaveriaan" joka puhuu hänestä vain hyvää.

Vierailija
12/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... Ihan viattomiahan noi on... Taitavaa manipulaatiota.

Vierailija
13/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhotat kännykällä. Mielummin useampi keskustelu ettei voi väittää vitsiksi.

Vierailija
14/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä nauhoittamaan etukäteen tilanteen lähestyessä, kahdenkeskeisiä saa tallentaa

Vierailija
15/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun välttämätöntä olla tekemisissä tuon ihmisen kanssa? Tai ainakaan jäädä hänen kanssaan kahden kesken?

Hän on miesystäväni äiti ja he ovat todella läheisiä keskenään. Tämä tilanne repii kahtia :( Ap

Vierailija
16/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on miesystäväni äiti ja he ovat todella läheisiä keskenään. Tämä tilanne repii kahtia :( Ap

Anoppikokelaan kanssa ei tarvii vietää aikaa kahdestaan. Ja yksi neuvo on tosian tuo, että sanot päin naamaa, että turpa kiinni, mulle ei noin puhuta.

Vierailija
17/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa siis miesystäväsi pitäisi uskoa sinua ja olla sinun puolellasi. Jos hän ei siihen pysty, ei hän tule puolustamaan sinua muissakaan tilanteissa. Harkitsisin tarkkaan, kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa ollenkaan.

Vierailija
18/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa siis miesystäväsi pitäisi uskoa sinua ja olla sinun puolellasi. Jos hän ei siihen pysty, ei hän tule puolustamaan sinua muissakaan tilanteissa. Harkitsisin tarkkaan, kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa ollenkaan.

Tämä on todella hyvä pointti. Mutta en tiedä uskoisinko itsekkään jos hän väittäisi äitini käyttäytyvän kyseisellä tavalla. Heillä on tiivis perhe ja kaikki luulevat,että mustamaalaan anoppiani koska muiden ollessa paikalla hän on kuin enkeli minulle. Alussa epäilin jopa omaa mielenterveyttäni ja sitä, että kuvitellen kaiken. Niin vakuuttavasti hän osaa väittää olevansa syytön. :( ap

Vierailija
19/19 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella hyvä pointti. Mutta en tiedä uskoisinko itsekkään jos hän väittäisi äitini käyttäytyvän kyseisellä tavalla. Heillä on tiivis perhe ja kaikki luulevat,että mustamaalaan anoppiani koska muiden ollessa paikalla hän on kuin enkeli minulle. Alussa epäilin jopa omaa mielenterveyttäni ja sitä, että kuvitellen kaiken. Niin vakuuttavasti hän osaa väittää olevansa syytön. :( ap

Älä ole enää koskaan anopin kanssa kahden. Tai jos joskus poikkeuksellisesti joudut olemaan, niin laita kännykästä aina nauhoitus päälle siksi aikaa. 

Tosin en tiedä mitä se hyödyttää, koska jos saat nauhalle kun anoppi haukkuu sinua ja kuuntelutat nauhan sitten miehellä, niin mietis miten voi käydä. Jos miehen äiti on miehen mielestä ihana äiti, niin hän suuttuu sinulle, kun alat "todistelemaan" hänelle äitinsä vikoja. Jos miehellä ja äidillänsä on vähän liian läheiset välit, niin kaikki negatiivinen mitä sanot miehen äidistä kääntyy sinua vastaan. Ja nauhoittaminenkin kääntyy sinua vastaan. Ainoastaan, jos mies on fiksu, ja hänellä ei ole mikään ihannoitu kuva äidistään, voi tuo nauhoittaminen toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi