Voiko nainen olla seksikäs, jos pituutta on 157 cm ja painoa yli 100 kg?
Tämän kuvan nainen ainakin näyttää olevan.
http://www.mybodygallery.com/photos-50624-body-shape.htm?StartAt=3#.WS7…
Kommentit (21)
Odotin kyllä pallomaisempaa, löysempää vartaloa. Seksikkyys on kuitenkin sivuseikka, jos syöminen on ongelma ja terveys on vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi
Tämä on arvatenkin nuoren heteronaisen mielipide? :)
Ei voi. 157 cm pitkän ihannepaino on 47 kg. Pituus - 110.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi
Tuliko mieleesi, että myös hyvässä fyysisessä kunnossa oleva nuori heteromies voi pitää seksikkäänä vastakkaisen sukupuolen edustajista lähinnä normaalin BMI:n rajoissa olevia. Toki poikkeuksiakin on. Sairaalloinen ylipaino ei sytytä.
Tuo on ihan hyvän näköinen itseasiassa, kyllä mulle ainakin kelpais.
N29 (olen bi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi
Tuliko mieleesi, että myös hyvässä fyysisessä kunnossa oleva nuori heteromies voi pitää seksikkäänä vastakkaisen sukupuolen edustajista lähinnä normaalin BMI:n rajoissa olevia. Toki poikkeuksiakin on. Sairaalloinen ylipaino ei sytytä.
Totta kai tuli mieleen, mutta kaikella todennäköisyydellä tuon tyyppisen vastauksen antaja on tällä palstalla nuori heteronainen. Jos nuori heteromies ei näe kuvan naista seksikkäänä, niin kylläpä ovat nuoret heteromiehet muuttuneet naisten kaltaisiksi. Varmaan liikaa estrogeenia juomavedessä.
Nuo mitat kuulosti pahemmalta kuin miltä kuvassa näyttää. Ihan seksikäshän tuo on.
Tuosta kuvan naisesta on kyllä seksikkyys kaukana. Noin suuri ylipaino on epätervettä, eikä todellakaan viehättävää. Alkaa jo rajoittamaan normaalia elämää kun ei jaksa liikkua.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. 157 cm pitkän ihannepaino on 47 kg. Pituus - 110.
Noilla mitoilla olin liian laiha.
Jos miehenä, nainen on minua 20cm lyhyempi ja painaa 35kg enemmän en pidä häntä seksikkäänsä
Olen 158 cm, paino n. 70kg ja ei ole koskaan ollut vaikeuksia "saada" miestä. Yleensä mieheni ovat olleet pitkiä ja ihan normaalipainoisia kuten nykyinenkin, 185cm. Muuten olen ihan tavallisen näköinen vaalea suomityttö. On jotenkin kurjaa, kun ihmisiltä menee aikaa ja energiaa johonkin ulkonäön ja painon vahtaamiseen kun sen ajan voi käyttää elämiseen täysillä.
Ainakin oman mieheni mielestä voi olla. Se riittää minulle.
N 153cm/105kg
Harvinaisen hyvin on kilot kuvan naisella asettuneet paikoilleen. On seksikäs.
Kyllä varmasti jonkun mielestä on seksikäs, sääntö #34 ei ole mikään tuulesta temmattu juttu :-D
Voi kunhan caan ontosi isot tissit. Lurps