Mies! Milloin teit jotain pyyteetöntä ja olit ystävällinen naisia kohtaan?
Kommentit (35)
Mun on pakko tähän kommentoida mieheni puolesta, koska juuri eilen tätä mietin!
Tapasimme muutama kesä sitten baarissa, työpaikan järjestämien juhlien jatkoilla. Meillä oli hauska ilta, ja seuraavana päivänä olinkin darrassa kotona. (Jatkoimme yöllä eri teille miehen kanssa, mutta vaihdoimme numeroita). Olin puhunut hänelle yöllä, kuinka kovasti haluaisin erään uuden pelin, mutta ei ole vielä varaa sitä ostaa. Hän sitten pyysi minua tekemään Steamiin tunnukset, ja lähetti palvelun kautta ostamansa pelin minulle (Ei ollut muuten halpa, joku 50e).
Tosi kiva ele, mutta pelkäsin, että jos tästä ei mitään tulekaan, niin nyt hän on käyttänyt minuun nämäkin rahat, ja mua hävetti. Puhuin asiasta hänelle, ja hän vilpittömästi silloin sanoi (vieläkin sanonut samaa), että hän itse päätti sen hyvää hyvyyttään ostaa, ilman taka-ajatuksia. Jos suhteestamme ei olisi tullut mitään, niin hän olisi silti ollut iloinen auttaessaan köyhempää ihmistä. (Olin silloin opiskelija, ja vain osa-aikatöissä.)
""" Mies! Milloin teit jotain pyyteetöntä ja olit ystävällinen naisia kohtaan? """
Nainen! Koska olet ansainnut ylläolevan ?
Vierailija kirjoitti:
""" Mies! Milloin teit jotain pyyteetöntä ja olit ystävällinen naisia kohtaan? """
Jokainen hyväkäytöksinen aikuinen ihminen ansaitsee hyvää kohtelua sukupuolesta riippumatta
Vierailija kirjoitti:
'Pyyteetön' tarkoittaa sitä, että ei tarvitse ansaita.
Älä viitsi poiketa aiheesta.
Tarjosin ystävälle lounaan viikonloppuna.
Eilen. Kalastin ja tuli siikoja yli oman tarpeen. Vein savusiian ja fileet kahdelle naapurille, sinkkuneidille ja vanhemmalle leskirouvalle. Hyvin kelpasivat molemmille, ilahtuivat. Ja saa kuulemma tuoda toistekin.
Työkaveri, naiseton kilttimies, kyllä arveli, että vonkaan vaan pillua. Mutta mitä minä sellaista, ukkomies,jolla on kotona punaposkinen iloinen vaimo.
Kaverille kyllä suosittelin, että voisitjoskus kokella tällaista lähestymistapaa jatkuvan ruikutuksen sijaan.
Mä uskon, että hyvä kertaantuu kun sen laittaa kiertämään. Osaan käyttäytyä kuin herrasmies ja pidän ovia auki ja juttelen small talk:ia tuntemattomille. Ihmisille tulee usein hyvä mieli jo pikkuasioista.
Pari viikkoa sitten kannoin erään vanhuksen ostoksia varmaan kilometrin täysin eri suuntaan kuin olin itse menossa. Häneltä alkoi voimat loppua.
Vaimolle järjestän pieniä yllätyksiä ja ostelen lahjoja. Toivon todella, että hän olisi onnellinen. En odota seksiä palkaksi. Uskon, että onnellinen vaimo siirtää hyvää oloa ja turvallisuuden tunnetta myös vauvaan.
M29 ja latino
Tulee mieleen isäni. Tästä kyseisestä tapauksesta jo aikaa, mutta kerran hän lähti opastamaan jotain tuntematonta oikeaan osoitteeseen ajamalla n puolen tunnin ylimräisen lenkin hänen edellään omalla autollaan ja näyttämällä tuetä. Hän on aina tehnyt muille pieniä ystävällisiä tekoja muutenkin, tosi ihana luonne.
Viime viikolla autoin tuttua tyttöä valmistautumaan DIA-kokeeseen. Hänen mukaansa koe meni hyvin, ja uskoo tulevansa valituksi, jäi hyvä mieli.
Mä autoin naapurin naista painavan pyykkikorin kanssa. Pesutupa on toisessa talossa. Mukava nainen, mutta ei mulla silti ole mitään takaa-ajatuksia. M37
Olen neuvonut täällä montaa heidän kysymissään arkisissa pulmissa ja heitellyt linkkejä mistä saavat lisätietoa.
Tuntematon vanhempi mies kehui, miten ihmeellisen kauniit siniset silmät mulla on.
Toinen myöskin vanhempi herra sanoi mulle, että olet ihmeellisen ihana ihminen.
Nämä viimeisen viikon aikana.
Olen nelikymppinen nainen, ja jotenkin ne kohteliaisuudet vaan tulee vanhemmilta herrasmiehiltä tai sitten ihan parikymppisiltä nuorilta miehiltä. En tiedä pelkäävätkö miehet siinä välillä, että kuvittelen jotakin taka-ajatuksia. Vai eikö heitä vaan huvita tehdä mitään.
Ai niin, kyllä suunnilleen ikäiseni mies kantoi ostokseni kerrostalossa ovelleni, enkä mitenkään pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin äsken tiskikoneen täyteen ja pyörimään vaikka oli vaimon vuoro. Sillä oli paljon rankempi päivä kuin mulla joten avitin. Me tehdään usein tällaisia pikkujuttua.
M42
Tosiaanko ei ollut taka-ajatuksia? Että välinne pysyisivät hyvinä ja saisit siten helpommin seksiä?
Maailmankuvasi vaikuttaa tympeältä. Et ole ilmeisesti koskaan kokenut pitkäkestoista (yli 10v.) rakkautta...
M42
Kuka tahansa osaa kohdella itselleen rakasta ihmistä hyvin, se ei kerro sinusta mitään, vaan se miten kohtelet niitä ihmisiä, joita sinun ei "tarvitse" kohdella hyvin.
Kerro mieluummin sellaisista tilanteista, joissa et ole itse hyötynyt mitään eikä kukaan sinulle rakas henkilö. Milloin olet ollut vieraalle naispuoliselle henkilölle pyyteettömän ystävällinen?
Vai ei kerro ihmisestä mitään se miten kohtelee läheisiään..?! Et varmaan ole tosissas? Ihan sama vai kohteleeko hyvin vai veteleekö turpaan mennen tullen..?
Todennäköisesti tänään, eipä noihin kiinnitä huomiota enää. Tosin "ahneella on paskanen loppu" skenaario toteutui tavallaan. Poimin reppuuni vajaan parin euron edestä tölkkejä, ja sen viimeisen kohdalla kuului paukahdus. Rahakkaampina aikoina ostetut aurinkolasit hajosivat toisen sangan kohdalta. Aamusella tutkin josko noita liimaamalla saa kasaan. Hyöty 15 c, haitta 120 €. Hyvin menee.