Tein Tinder-pimuille todella jäätävän hienon källin :DDD
Pyysin niin montaa pimua kuin jaksoin 19:00 meille katsomaan "netflixiä vähän jne" niin jotain 70 pimua tuli kutsuttua ja nyt koko rappu täynnä blondeja hämmentyneenä :DDD korkkarien ääni kuuluu vaa rappukäytävästä ja mun kerroksessaki joku 5-7 haukkuu mua keskenään :D ahahah
Kommentit (20)
joo siis totally happened. Laita kuva niin uskotaan. Oikeen korkkareissa tytöt tulossa leffailtaan :D sellaset voimafantasiat sieltä.
Aina yrität provoa ja aina syntyy yhtä kelvoton. Edes äitis ei tuota usko.
Cool story bro.
Sit varmaan heräsit päiväunilta...?
Nämä tarinat on niin jumalattoman säälittäviä. Usko miessukupuoleen kyllä karisee kun lukee tätä palstaa...
Miksi olet mammapalstalla pikkulauantaina? Mene viettämään nuoruutta, poika. Lakkaa keksimästä haaveita/valheita mammapalstalle, mene ulos, siellä niitä tyttöjä oikeasti on.
Siis ainakin 30 pimua!!! Uskomatonta :Dd nyt ne jyskytti mun ovea äsken ja raivosivst :Dl
Tämä on yksi tapa käsitellä sitä pettymystä, kun kukaan ei vastaa Tinderissä. Tsemppiä ja kaikkea hyvää!
laitapa poika se kuva kanssa tänne :D
Itsensä yläpeukutus on klassikkomoka ;)
Vierailija kirjoitti:
Aina yrität provoa ja aina syntyy yhtä kelvoton. Edes äitis ei tuota usko.
Äidillä on ne korkkarit ja viidestoista parisuhde.
Jonnella on liikuttava voimafantasia, koska naapurin tyttö melkein hymyili hänelle kerran.
Poju. Kun mainitset naiselle, että ei ole pukukoodia, niin se pukeutuu hyvin auttamattomasti ja vastustamattomasti.
Wink ;)
Sinkkumies
Jos ap on mies, niin en tiedä kumpi on säälittävämpää, se, että kikattaa vaan sisällä kun ulkona venaa 30 hutsua, vai se että on keksinyt tällaisen tarinan ensinnäkin, ja vielä kirjoittaa sen muiden luettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein saman jo viime kesänä. Kutsuin tyhmiä tinderblondeja parvekkeeni alle ottamaan lastit naamalleen. Hauska oli näky kun kymmenet kaunottaret odottelivat hetken suu auki kunnes tajusivat, että jännämies on heitä huiputtanut ikävästi...
En tiiä onko tää jonkun oikeen nyymireppanan kynäilemä fantasia vai av-mamman sarkasmia ap:tä kohtaan 🤔
Onko siellä alaovella joku vain avaimella aukeava ovi, vai miten ne tytöt ovat jämähtäneet sinne kymmeniksi minuuteiksi pyörimään?
kyllähän noin 10% miehistä pystyisi tähän oikeasti. Tosin jos järjestäisi tälläisen niin olisi paljon enemmän hävittävää kuin voitettavaa.
t: mies jolla tulee 20 tinder matchia päivittäin, mutta surkean luonteen takia ei paljon toisia treffejä näy :)
Provohan tää toki on, mutta ajatelkaapa jos tapahtuisi IRL? En tiedä kumpi olisi säälittävämpää; amisviiksinen tallukka siellä tinderfantasioissaan lippis päässä kalsareisillaan katsomassa kuumottavia misuja ankkaposeerauksissaan vai sama heppu hihittelemässä siellä oven takana EIKÄ uskaltaisi avata ovea !?Läähättäisi itsensä onneen siellä yksiönsä eteisessä postilaatikon tuntumassa.
Ei ristus.
Vierailija kirjoitti:
Siis ainakin 30 pimua!!! Uskomatonta :Dd nyt ne jyskytti mun ovea äsken ja raivosivst :Dl
Miten voit laskee monta "pimua" oven takana jos pidät ovea kiinni 😝 onko sulla röntkenkatse pystyt oven läpi katsoa 😂😂😂
Tämähän oli hauska ja kekseliäs juttu. Kylläpä palstalla ollaan takakireitä. Pointsit ap:lle.
Mun ovella käy puutteessa olevia naisia vähän väliä ja ilman Tinderiä vielä. Välillä joutuvat jonottamaan omaa vuoroaan, mutta lopulta saavat sitä mitä haluavat ja yleensä poistuvat tyytyväisinä hymyillen kiitosten kera. Terveisin lähikaupan kauppias ;)
Nii varmaan :D