Taputatteko kun juna tulee ehjänä asemalle?
Kommentit (17)
Tottakai, onhan se aika ihme, jos VR:llä pääsee ilman sählinkejä perille. Etenkin talvella.
Koko perhe taputtaa kun mies ajaa taskuparkkiin.
Itse asiassa voisi ruveta kollektiivisesti levittämään tapaa, jossa taputetaan aina kun juna tulee aikataulun mukaan asemalle. Ei niitä paljon ole ja matkantekokin olisi hauskempaa
Junan saapuessa asemalle, me asemalla yleisönä olevat maalaiset kyllä kernaasti taputamme. Olemme kylläkin sen verran arkoja ja pidättäytyväisiä, ettemme kuitenkaan hurrata rohkene, vaikka keskenämme kohisemmekin...
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa voisi ruveta kollektiivisesti levittämään tapaa, jossa taputetaan aina kun juna tulee aikataulun mukaan asemalle. Ei niitä paljon ole ja matkantekokin olisi hauskempaa
Olet oikeassa. Harvinaista herkkua, että tulee aikataulussa asemalle. On aina taputuksen arvoinen paikka.
Lentokoneessa pelkään henkeni edestä, junassa en.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa pelkään henkeni edestä, junassa en.
Mulla se on toisin päin. Siis lähijunassa.
Täällä rummutetaan rummuilla ja hurrataan kun juna/metro saapuu asemalle YES VR teki sen!!!
Taputan ja olen järjettömän väsynyt tilanteeseen.
Asumme radan vieressä pk-seudulla. :(
Hurraan, kun ajan kännissä polkupyöräni kylän juottolan pihaan.
En, mutta jos VR:n juna on ajallaan niin sille taputan kyllä.
Totta kai ja taputan myös, jos mies hakee mut vaikka töistä ja ajaa autotalliin.
Aina jos pääsee matkan junalla ilman ahdistelua tekee mieli taputtaa.
Miksi taputetaan? Luuleeko joku oikeasti, että se on harvinainen saavutus saada se kone ehjänä perille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi taputetaan? Luuleeko joku oikeasti, että se on harvinainen saavutus saada se kone ehjänä perille?
Aeroflotilla, kyllä.
Kyllä ja bussin pysähtyessä pysäkille myös.