Mitä mieltä nimestä Tinja? Mies ehdottaa Taikaa,ja tästä me sitten nahistellaan.. Kumpi teistä nätimpi?
Kommentit (15)
Tinka myös! (vaikka ei ollut listalla...)
sen nimeksi olisi tullut Taika. Tinkaa olen myös miettinyt. Mielestäni Tinka on kivampi kuin Tinja. Mutta nämä on niitä makuasioita. :)
Mutta ehkä tuntuu siksi väännetyltä (siis joistakin), kun ei ole tavallaan suomalainen. Nimi löytyy muuten ortodoksisesta kalenterista. Nimipäivä on maaliskuussa, tarkempaa päivää en muista.
Mun mielestä Tinja on ihan kiva nimi, vaikka niin on Taikakin.
mun siskolla 2 tyttöä, ja lasten nimet ovat Tinja ja Taika :)
siis koiran/kissan sieni-ihottumaa.... siinäpä on naurussa pitelemistä kun menette Riminiin perheen riemulomalle...
Toki vähän harmittaa kun oma suosikkini ei saanut kannatusta.. Mies tuossa vieressä(juuri sairaslomalla töistä)voitonriemuisena, että nyt kyllä pitää hänen ehdotuksensa mennä läpi kun se on " kaikkien muitenkin" mielestä parempi.. että kiitos vaan mammat! :D Hmm. Tinka ja Tiuku kivoja ehdotuksia myös, mutta anopin koira sattuu olemaan Tiuku joten sitä ei voi laittaa .. ;o/ Tinka olisi ehkä semmoinen " kompromissinimi" noista kahdesta miettimästämme, joten pitää sitä " makustella" vielä .. AP
Vierailija:
siis koiran/kissan sieni-ihottumaa.... siinäpä on naurussa pitelemistä kun menette Riminiin perheen riemulomalle...
tinkasta tulee mieleen tinkiminen tai tinkaaminen, minulle ainakin.
paremmuusjärjestyksessä siis:
taika
tinja
tiuku
tinka
tai sopisiko tuuli tai tuulia?
Taika Tuulia?
Onnittelut pienestä tytöstä!
siten, että kolmas nimi olisi pitkähkö. Saisitte molemmat :)
Vierailija:
tai sopisiko tuuli tai tuulia?
Taika Tuulia?
Onnittelut pienestä tytöstä!
Vierailija:
siten, että kolmas nimi olisi pitkähkö. Saisitte molemmat :)
Taika hienompi nimi, mut ei Tinjakaan huono ole.