Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea tilanne, kerronko kaverille että tapailemansa mies ei ole rehellinen?

Vierailija
31.05.2017 |

Ystäväni on aivan lääpällään tähän mieheen, rakastunut, uskoo että on löytänyt lopullisen kumppanin joka haluaa olla vain hänen kanssaan. Sain selville, että mies on etsinyt uutta kumppania koko ajan. Todennäköisesti pyörittää muitakin naisia samalla.

Kerronko kaverille? Todisteet löytyy. Pelkään että kaverini suuttuu minulle. Harmittaa hänen puolestaan enkä tiedä mitä tehdä :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko siis itse miekkosella pimpulaa ja hän pani sinua innoissaan unohtaen samalla suhteensa.

No en todellakaan!

Vierailija
22/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita anonyymisti viestiä ja ota vaikka todisteeksi ruutukaappauksia.

Kaveri voi olla niin rakastunut, että ei välttämättä kannata kasvokkain puhua. Ja kaveri voi kertoa miehelle, ja mies taas kiistää kaiken, keksii esimerkiksi jotain, miksi olet tätä miestä vastaan. Eli jos et halua itse mukaan soppaan, tekisin mieluummin noin kuin mainittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaisit miehen kertoa itse? Mitä hyötyä siitä olisi?

Vierailija
24/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat että annat miehen kertoa itse? Kerrot miehelle että tiedät ja että annat hänelle tilaisuuden kertoa? Eihän hän sillon oikeasti kerro itse, vaan suostuu siihen vain pakon edessä. Kaverisi pitää tietää, että mies on salannut asiaa.

Vierailija
25/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, mutta vain sellaisia asioita, joista sinulla on todisteita. Huhuja ei kannata alkaa kertomaan.

Vierailija
26/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on​ kunnon peluri, hän puhuu sinut valehtelijaksi kaverillesi jos "annat mahdollisuuden" hänelle kertoa itse. Kerro suoraa kaverille.

Vierailija
27/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverini alkaisi holhota minua ja puuttuisi asioihini tuolla tavalla, niin hän olisi entinen kaveri.

Anonyymeja viestejä ehdottaville toivon, että he itse sellaisia jonakin päivänä saavat, koska mikään ei ole raukkamaisempaa kuin yrittää pilata toisten elämä anonyymeillä "paljastuksilla". Kuva- ja tekstimanipulaatiot ovat niin helppoja tehdä, että jokainen meistä pystyisi koska tahansa rikkomaan jonkun ihmisen parisuhteen tekaisemalla sellaisia ja lähettämällä niitä anonyymista osoitteesta. Siispä: toivottavasti ehdotuksenne osuu vielä omaan nilkkaanne.

Jos kaverisi ei ole holhouksenalainen vaan aikuinen, täysivaltainen ihminen, niin hänellä on lupa tehdä ihan itse omat virheensä. Hanki sinä ihan oma elämä.

Vierailija
28/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin tutulle, että sinkuksi luulemansa mies olikin naimisissa. Suhde ei päättynyt koska nainen oli niin rakastunut tähän häntä monta vuotta vedättäneeseen petturiin. Jokaisella lienee oikeus pelätä elämänsä ihan itse.. olen silti tyytyväinen että kerroin koska olisi tuntunut väärältä kuunnella hänen hehkutusta miehestään jonka tiesin elävän täyttä kaksoiselämää.

Vierailija
29/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin tutulle, että sinkuksi luulemansa mies olikin naimisissa. Suhde ei päättynyt koska nainen oli niin rakastunut tähän häntä monta vuotta vedättäneeseen petturiin. Jokaisella lienee oikeus pelätä elämänsä ihan itse.. olen silti tyytyväinen että kerroin koska olisi tuntunut väärältä kuunnella hänen hehkutusta miehestään jonka tiesin elävän täyttä kaksoiselämää.

Piti sanoa pilata eikä pelätä elämänsä 😊

Vierailija
30/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerron ystävälle mutta jos hän haluaa uskoa miehen valheisiin silti niin sitten en enää puutu.

Vierailija
31/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kaveriltasi haluaisiko hän tietää, jos joku tietäisi miehestä jotain ikävää. Jos vastaa että kyllä, niin sitten kerrot.

Vierailija
32/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaverini alkaisi holhota minua ja puuttuisi asioihini tuolla tavalla, niin hän olisi entinen kaveri.

Anonyymeja viestejä ehdottaville toivon, että he itse sellaisia jonakin päivänä saavat, koska mikään ei ole raukkamaisempaa kuin yrittää pilata toisten elämä anonyymeillä "paljastuksilla". Kuva- ja tekstimanipulaatiot ovat niin helppoja tehdä, että jokainen meistä pystyisi koska tahansa rikkomaan jonkun ihmisen parisuhteen tekaisemalla sellaisia ja lähettämällä niitä anonyymista osoitteesta. Siispä: toivottavasti ehdotuksenne osuu vielä omaan nilkkaanne.

Jos kaverisi ei ole holhouksenalainen vaan aikuinen, täysivaltainen ihminen, niin hänellä on lupa tehdä ihan itse omat virheensä. Hanki sinä ihan oma elämä.

Samaa mieltä. Sitten voi auttaa jos kaverin omat epäilyt herää, mutta aikuisen ihmisen puolesta ei voi alkaa elämään.

Vierailija
33/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on vaaleanpunaiset silmälasit tiukasti silmillä, jos menet puhumaan hänen rakkaastaan ikäviä hän heittää sinut kaaressa ulos. Unohda koko juttu ja lohduta sitten kun hän saa itse asian selville mikäli mitään selville saatavaa ylipäätänsä on..etkä koskaan kerro tietäneesi mitään. Et voi elää toisten elämää vaan heidän on annettava tallata omia polkujaan vaikka polku menisikin välillä päin h...ttiä. kulje sinä omaa polkuasi äläkä anna tämän häiritä mielenrauhaasi.

Kaikella on tarkoituksensa joka selviää aikanaan, jos selviää.

Vierailija
34/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaverin mies varmaan kirjoittanut osan kommenteista. :D

Vierailija
35/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sitten voi auttaa jos kaverin omat epäilyt herää, mutta aikuisen ihmisen puolesta ei voi alkaa elämään.

Kaveri epäilee miestä lähes päivittäin. Sitten mies vakuuttelee hänelle kaikenlaista ja kaveri uskoo.

Vierailija
36/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle/kaverille kertoisin tottakai. Mutta kaukaisemman kaverin/tutun pettämisiin en puuttuisi, jos näiden ihmisten suhdeasioista en muutenkaan olisi perillä. Aina ihmettelen näitä tarinoita, kun joku on vaikkapa anonyymisti kertonut jonkun tutuntutun tai peräti ventovieraan pettämisistä. 

Riippuu myös hieman, että mitä kautta asia selvisi sinulle ja mitä nämä todisteet ovat. Jos olet itse ottanut mieheen yhteyttä esiintyen jonain toisena ja ehdotellut tapaamisia, jotta mies jäisi kiinni. Mielestäni tämä on kaverin selän takana toimimista. Itse olisin todella hämmentynyt, jos kaveri kertoisi testanneen miestäni, jotta voisi sitten raportoida tulokset minulle. Toki lopputulos on kaverin kannalta hyvä asia ja hänellä on oikeus tietää mutta kyllä niitä keinojakin voi miettiä. 

Vierailija
37/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani K Savossa ei ainakaan ole rehellinen

Vierailija
38/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiko tämä siitö että olet itse tolkuttoman mustankipeä ja välit pitää saada hajalle?

Sellaisi i sairaanloisen mustasukkasii naikkosii löytyy paljon aasialaisist vaikkei niitä ole edes huolittu mihinkään. Riittää melkein mainosj uliste jossa vieras nainen.

Yrittää keksiä juttuja tyhmän naamansa pelastamiseksi.

Vierailija
39/39 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani S Savossa ei ainakaan ole rehellinen. Kusettaa naisia (useita) minkä kerkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi