Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsen saada syntymään ennen laskettua aikaa jollakin konstilla?

Vierailija
31.05.2017 |

En jaksa enää millään hautoa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin EasyLady-patukoilla saa nopeutettua. Mutta teho on vähän kyseenalainen. Ei välttämättä aiheuta kuin viikon verran lyhyemmän raskausajan.

Vierailija
2/3 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein tiedä. Tuskin ainakaan turvallisilla keinoilla. Mäkin yritin kaikenlaisia sallittuja keinoja, jotta synnytys käynnistyisi, kun mentiin lähes viikko lasketun ajan yli. Sitten mä luovutin ja olin varma, että käynnistykseen menee. Noh, päivää ennen käynnistysaikaa synnytys alkoi spontaanisti rv 42+1. Ja kyllä, mäkin olin jo ihan kypsä ja niin raihnainen raskauden takia rv 38, mutta kuinkas, meni silti vielä kuukausi ennen kuin päästiin tosi toimiin. Mutta sellainen jännä juttu kävi, että vaikka musta tuntui, että olen ihan loppu raskauteen rv 39, niin jotenkin rv40-42 mun vointi jotenkin parani. Vitutuskäyrä oli korkealla , mutta fyysisesti aloin voimaan paremmin. Tsemppiä vaan, ei se kellään sinne ole jäännyt. Tuossa se munkin beibe imee tissiä silmät kiinni, vaikka mietin jo ettei se ikinä synny. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sen vauvan kypsyä kaikessa rauhassa valmiiksi selviämään kohdun ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi