Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksin lomailu raskasta?

Vierailija
31.05.2017 |

Siis lähteä viikonlopuksi jonnekkin. Kaupunkilomailemaan kotimaassa tai mökkilemään? Jotenkin itseä niin surku fiilis tulee yksin kierrellä kauppoja tai nähtävyyksiä katsella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulle seurassa lomailu on raskasta. Rakastan yksin matkustamista ulkomailla, samaten kotimaan mökkeilyä.

Vierailija
2/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksi lomalla, eikä se minusta ole raskasta. Olen viihtynyt yksin matkoilla ja suunnittelen nytkin lomalle lähtöä yksin.

Yksin lomaillessa on ehkä tärkeää hommata paljon tekemistä, eikä vain rannalla lokoilua. Yksin lomailu sopii sellaiselle, joka tykkää kokea ja nähdä uutta. Yksin lomailu ei tarkoita sitä, että olisit yksin lomalla vaan, sitä että lähdet yksin matkaan ja tapaat sitten kohteessa uusia ihmisiä.  Itse olen etsinyt netistä uusia ihmisiä ja tavannut heitä kohteessa. Olen myös majoittunut hostelleissa, jaetuissa huoneissa, joissa välillä tutustuu hyvin uusin ihmisiin (mutta ei aina).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkailussa on hyvätkin puolensa. Eipä tarvitse neuvotella matkaseuran kanssa, mennäänkö tähän vai tuohon ravintolaan, kuulla mielenkiintoisessa museossa sen marinaa että täällä on tylsää, jättää jännittävää kohdetta tutustumatta koska se on sen mielestä pelottava, jäädä hoivailemaan sitä hotellille kun se on mahataudissa. Eikä tarvitse kestää kun se jumittuu tutkailemaan jotain käsilaukkumyymälää joka ei itseä kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
4/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin rentouttavaa kuin yksin lomailu! Syöt, kun on nälkä. Kukaan ei kiukuttele, kun joudut jonottamaan. Ei riitaa siitä, minne mennään seuraavaksi (ja mihin suuntaan kävelemällä se kohde löytyy). 

Vierailija
5/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on ihanaa lomailla! Ei tarvitse kuunnella kenenkään parisuhde- tai työjuttuja. Niitä voi kuunnella arkena.

Tykkään siitä anonymiteetista mikä tulee jo kun matkustaa Suomessa toiseen kaupunkiin. En ole kellekään edes naamatuttu. Jee! Saa olla rauhassa. Tehdä niinkuin tykkää. Muuttaa suunnitelmia yhtäkkiä. Tai voi olla tekemättä mitään.

Vierailija
6/6 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli "raskasta". Joo, voit valita itse ravintolan, sitten siellä istut yksin syömässä ja kuuntelet kuinka naapuripöydissä seurueet nauravat, kippistelevät, pitävät hauskaa. Rannalta raahaa aina juomaa hakiessa tai vessassa käydessä kaiken omaisuuden mukanasi, ettei mitään katoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan