Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska se lonkero olisi tullut kauppoihin jos keskusta ei olisi kääntänyt takkiaan?

Vierailija
31.05.2017 |

Hetikö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
2/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonkeroahan on kaupoissa ollut myynnisä pitkät ajat. jos et usko, niin mene itse tarkistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköisesti koskaan, ensinnäkin laki oli koko ajan riitely vaiheessa juuri tuon 5.5% takia. Muut osa-alueet olisi pitänyt eriyttää tuosta lainkohdasta.

Vierailija
4/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lonkeroahan on kaupoissa ollut myynnisä pitkät ajat. jos et usko, niin mene itse tarkistamaan.

Niin se tiskiveden makuinen litku jota myydään lonkerona. Se oikea lonkku on vielä alkossa ja jos se kepuista on kiinni niin siellä se myös pysyy.

Vierailija
5/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivaan tehtyjä "lonkeroita" on, mutta aito Hartwallin lonkero ei ole. Syy 5,5%, kun käymis"lonkerot" alle sen.

Vierailija
6/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa minun puolesta tulla. Ei sitä ole itsellä kuitenkaan varaa ostaa. Hyvä jos Virosta.

Vierailija
7/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille pitää järjestää kunnon juomatarjoilu ja lykätä paperit sitten allekirjoitettavaksi. Mukaan juhliin iso suppilo ja putki.

Vierailija
8/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiivaan tehtyjä "lonkeroita" on, mutta aito Hartwallin lonkero ei ole. Syy 5,5%, kun käymis"lonkerot" alle sen.

oikea syy on se että kaupoissa ei saa myydä viinapohjaisia juomia. jos viinapohjaiset juomat olisivat sallittuja, niin valmistajat laittaisivat vähemmän prosennteja juomiin.

Vierailija
9/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta saa myös gini tehtyjä lonkeroita. Promilleja on vain 2.6. Myös vodkapohjaisia löytyy.

Vierailija
10/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta saa myös gini tehtyjä lonkeroita. Promilleja on vain 2.6. Myös vodkapohjaisia löytyy.

Mikä idea on noin pienessä prosentissa? (se on prosentti ei promille). Känniä noilla prosenteilla on vaikea saada ja vähäisetkin prosentit vaatii 18 vuoden iän. Huono tuote sekä kaupalle että asiakkaille.

Vierailija
11/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikea syy on se että kaupoissa ei saa myydä viinapohjaisia juomia. jos viinapohjaiset juomat olisivat sallittuja, niin valmistajat laittaisivat vähemmän prosennteja juomiin.

Olet oikeassa. Aitoa lonkeroa ei kaupasta saa, vaikka olisi samaa vahvuutta käymis-pohjahiivan-makuisen kanssa.

Idioottimaiset säännöt.

En yllättynyt, että Kepu petti taas ja alkoi tekemään ominpäin muutoksia jo hallitusohjelmassa sovittuun.

Vierailija
12/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea on noin pienessä prosentissa? (se on prosentti ei promille). Känniä noilla prosenteilla on vaikea saada ja vähäisetkin prosentit vaatii 18 vuoden iän. Huono tuote sekä kaupalle että asiakkaille.

Oli kultturishokki aikoinaan mennä Ruotsiin. Jopa halpamarkettien ruoka oli Suomea kalliimpaa. Makkaroissakin sisältö ties mitä, kun lueskeli sekoitusmössön. Sitten se mellanöl. Sillä ei saanut edes laiha nainen itseään känniin. Pitkän ajan tähtäimellä olisi ollut seurauksena vain yleinen veetutus, keskivartalolihavuus ja diabetes.

Tämän vuoksi ruotsalaiset kompensoivatkin omaa kansalaissäätelyään valtion taholta. Se on sitten starköliä, mitä sitten Systemistä hamstrataan ja juodaan. Järkevää alkoholipolitiikkaa?

Vierailija
13/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä odottaa, kun on lesta pääministerinä.

Ei tule turhasta vanha sanonta, "Kepu pettää aina."

Vierailija
14/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa tämä pitää sanoa?

PERSUT TORPPASI LAKIESITYKSEN!

Vierailija
15/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESKUSTA TORPPASI LAKIESITYKSEN

tarkemmin sanottuna keskustan absolutistilinjaa edustava änkyrälestasiipi, jolle on vaikea hyväksyä edes keppanan myyntiä kaupassa. Nämä kuivat mulkerot pilasivat kaiken.

Vierailija
16/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan sitä, että Kepu ei halua enempää ulkomaalaisia siidereitä ja oluita kauppoihin. Sama juttu kuin miksi viiniä ei kaupan hyllyillä tässä maassa näy.

Vierailija
17/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos ei tule. Viinan ostosta on tehtävä yhtä vaikeaa, kuin tupakan osto on nykyään.

Vierailija
18/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KESKUSTA TORPPASI LAKIESITYKSEN

tarkemmin sanottuna keskustan absolutistilinjaa edustava änkyrälestasiipi, jolle on vaikea hyväksyä edes keppanan myyntiä kaupassa. Nämä kuivat mulkerot pilasivat kaiken.

Persut torppasi toiminnallaan lakiesityksen.

Keskustan tehtäväksi jäi ainoastaan päättää prosessi.

Vierailija
19/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulandiassa alkaa perinteinen pontikan tiputus olla paras vaihtoehto jos haluaa juoda ilman sääntelyä.

Vierailija
20/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Vastalauseena voi aina laittaa pontikkaa pöhisemään. Siinä päättäjille prosentteja, päättäjille mietittävää ja poliisille töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi