Sinne meni mun lahja idea...
Miehen vanhemmat jo ostanut sitä mitä itse meinasin... Eli eipä mulla sitten ole mitään ostettavaa.. Hävettää :(
Kommentit (17)
Keksitään yhdessä hyvä lahja. Älä vielä lannistu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun piti ostaa?
Yks sen harrastukseen liittyvä juttu... En ny liian tarkkaan viitsi kertoa ettei joku tunnista...
Harrastukset, ikä ja paljonko lahja saa maksaa?
Tiesivätkö miehen vanhemmat että olit suunnitellut ostavasi juuri sen lahjan? Onko kyse syntymäpäivistä?
Syntymäpäivä kyllä. Eivät tienneet mitä minä olin suunnitellut ostaa enkä minäkään tiennyt heidän suunnitelmat. Ikää 40v. Harrastaa vaan yhtä asiaa johonka liittyen vanhemmat hankkineet lahjan joten en osta mitään siihen liittyvää. Koska se oli oikeastaan ainoa juttu mitä se tarvitsi ja mitä olisin osannut ostaa harrastukseen liittyen. Lahja saa maksaa max 200€.
Minulla oli viisi lahjaideaa, jotka olin kerännyt pitkin vuotta. Mies osti neljä itse ennen joulukuuta ja viides tuli sitten anopilta. Tänä vuonna en edes yritä.
Mitään vaatteita en osta, kaapit jo täynnä niitä. Kelloa ei kukaan enää käytä ku kännykästä senki näkee nykyään. Sormuksen ja kaulakorun oon aikoinaan ostanu muttei oo niitä enää vuosiin pitänyt. Joten turha ostaa lisää sellaista. Kauheeta jos tää päätyy siihen että joudun antamaan rahaa niinku mummot...
Vierailija kirjoitti:
Mitään vaatteita en osta, kaapit jo täynnä niitä. Kelloa ei kukaan enää käytä ku kännykästä senki näkee nykyään. Sormuksen ja kaulakorun oon aikoinaan ostanu muttei oo niitä enää vuosiin pitänyt. Joten turha ostaa lisää sellaista. Kauheeta jos tää päätyy siihen että joudun antamaan rahaa niinku mummot...
Raha on paras lahja. Jokainen voi käyttää summan mihin itse haluaa.
t. Teini, parikymppinen, yli 30-vuotias, keski-ikäinen tai eläkeläinen
No älä nyt ainakaan rahaa omalle miehelle! Vie mieluummin vaikka syömään, jos et muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on paras lahja. Jokainen voi käyttää summan mihin itse haluaa.
t. Teini, parikymppinen, yli 30-vuotias, keski-ikäinen tai eläkeläinen
Musta olis kiusallista antaa omalle puolisolle rahaa lahjaksi.
Lahjakortti hierontaan, viet syömään ja leffaan / kesäteatteriin
Miten olisi joku yhteinen kylpyläviikonloppu tms?
Vierailija kirjoitti:
Istu kasvojen päälle hajareisin.
Miks? Sehän ei oo mitään normaalista poikkeavaa...
Lahjakortit on sillä lailla perseestä että ne on yleensä vaan vuoden voimassa. Sitte on pakko lopulta ostaa jotain sillä vaikka oikeasti ei olis tarvetta mihinkään...
Laula Matti Eskon rekkamies-laulusta uusi versio ja anna se.
"MÄ TEIN SEN MINKÄ AIKAMIES VAIN VOI!"