Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että mä nautin näistä säistä. Parasta on se, että muita vituttaa :)

Vierailija
31.05.2017 |

Rakastan synkempää ja viileämpää säätä :)
Toivottavasti koko vuosi on tällaista.
Myös jouluaattona :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa iloiselta ja positiiviselta ihmiseltä. Hyi.

Vierailija
2/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Helle hullujen raivo on vain plussaa. Ei kukaan täysi järkinen nauti yli 10 asteen lämpötiloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on myös tosi hyvä sää! Ihanan raikasta ja viileää. Hyvä kävellä ulkona, katupöly on poissa.

Kuumasta en pidä, enkä usko että pitävät kaikki muutkaan. Kuuman sään ihailu ja sateen moitinta ovat vain muododtuneet tavoiksi, tyhjiksi puheenparsiksi.

Vierailija
4/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on myös tosi hyvä sää! Ihanan raikasta ja viileää. Hyvä kävellä ulkona, katupöly on poissa.

Kuumasta en pidä, enkä usko että pitävät kaikki muutkaan. Kuuman sään ihailu ja sateen moitinta ovat vain muododtuneet tavoiksi, tyhjiksi puheenparsiksi.

Parisen vuotta sitten raportoitiin muistaakseni Hesarissa tutkimus, jonka mukaan helteistä pitävät ovat viileistä säistä pitäviä tyhmempiä.

Vierailija
5/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla lämpenee taas, ihanaa!

Ja sitten lähdenkin kuukaudeksi jonnekin helvetin kauas, lämpimään. Ou jee!

Vierailija
6/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: sinulla ei ole kavereita, joiden kanssa mennä rannalle, piknikille, reissuun, pelaamaan minigolfia tai frisbeegolfia tai festareille. Sinulla ei ole rahaa tehdä mitään. On vain hikikomero, joka on aurinkoisena päivänä kuuma, ja haaveet naisesta jonka jonakin päivänä netin kautta löydät ja sen jälkeen elämä vasta alkaa.

Vierailija
7/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ilma on ollut, tykkään viileämmästä ja sateesta. Vaihtelua viime päivien lämmölle. Toivon sateista helteetöntä kesää :)

Vierailija
8/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään näistä keleistä, mutta en iloitse lämpimämmistä ilmoista pitävien ihmisten apeudesta. Pidin joskus ennen sydänsairautta itsekin auringosta ja lämmöstä, nyt joudun oleilemaan sisällä viileässä Suomen hellepäivät.

Vierailija
9/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava nukkua viileässä, koira jaksaa läähättämättä ja mä hikoilematta ulkoilla. Kiva, kun ulkona ei ole kamala pikkulasten ja äitien mekkalointi, koska asutaan just hiekkalaatikon kohdalla. Ei tule amppareita ja muita öttiäisiä sisälle, kun pihaoven voi pitää kiinni.

Vierailija
10/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas huomaan miten tänään on ollut paljon rakempi päivä töissä kun ei aamusta paistanutkaan aurinko vaan vettä tuli lähes kaatamalla :( Nytkin ulkona ihan pimeää eikä aurinkoa ole näkynyt koko päivänä.

Vierailija
11/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisen vuotta sitten raportoitiin muistaakseni Hesarissa tutkimus, jonka mukaan helteistä pitävät ovat viileistä säistä pitäviä tyhmempiä.

Eihän tarvitse kuin katsoa karttapallosta kuinka viileä ilmasto ja taloudellinen vauraus korreloivat keskenään, vs. kuumat ilmanalat ja köyhyys. Poikkeuksiakin on, mutta pääsääntöisesti näin.

Vierailija
12/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mukava nukkua viileässä, koira jaksaa läähättämättä ja mä hikoilematta ulkoilla. Kiva, kun ulkona ei ole kamala pikkulasten ja äitien mekkalointi, koska asutaan just hiekkalaatikon kohdalla. Ei tule amppareita ja muita öttiäisiä sisälle, kun pihaoven voi pitää kiinni.

Mitä ihmettä!:D mä olen aivan täysin samaa mieltä ja juuri nuo on ne suurimmat syyt miksi tykkään näistä keleistä!

Vierailija
13/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin alle ripulipaskan mukana tipahtaneet masokistipersereiät huutavat onnesta sitä kovempaa mitä kurjempaa muilla on.

Hyvä että on jotain sisältöä elämässä, saattaisi vielä syrjäytyä ja masentua.

Vierailija
14/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen 14-16 astetta on mukava. Ei ole kylmä eikä kuuma. Kostealla 10 asteessa tuppaa olla ulkona kylmä jos vain vahtii lasten leikkejä. Myös pikkupakkaset on oikein mukavia.

Vierailija
15/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiva sää! Lähdettiin lasten kanssa hyvissä ajoin ulos, että ehdittiin läiskytellä lätäkössä ja rakentaa iso hiekkalinna ja laskea TOSI LIUKKAASSA liukumäessä monta kertaa. Muutkin pihan lapset olivat innolla mukana! Hauskaa oli!

Vierailija
16/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä lämmin/kuuma sää ei haittaa. Vilvoitukset on lähellä: meren äärellä, aurinkovarjot ja ilmastoidut hotellihuoneet. Täällä meillä helle tekee nihkeän tukalan olon, mulle tulee sydämentykytystä ja olo on vetämätön. Nämä kelit parempia ehdottomasti.

Mutta loppukesän/alkusyksyn lämpimät säät ovat mukavan pehmeitä. Alkukesään ei mielellään hellettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän