Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi?

Miksi ei?

Pitääkö tietää politiikkaa?

Onko sarjassa pelkkää poliittista kieroilua?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

2 ensimmäistä kautta on todella hyviä ja sitten se sarja periaatteessa "loppuu" siihen. En viitsi kertoa enempää etten paljasta liikaa. Loput ovat sitten saman idean tekohengitystä. Eli katso ne 2 kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo pitää katsoa kaudet järjestyksessä, muuten juonen kaari ei avaudu. Ihan huippusarja.

Vierailija

Suosittelen. Poliittinen sarja, joten politiikan tuntemus auttaa ymmärtämään juonta. Katso vaikka parit ekaa jaksoa niin tiedät sitten kannattaako jatkaa katsomista. Sarjaa katsomalla voi myös oppia politiikkaa, itse esimerkiksi opin.

Vierailija

Useamman kerran olen yrittänyt alkaa katsomaan mutta en ole päässyt kahta jaksoa pidemmälle. Jotenkin vaan kuolettavan tylsältä tuntunut.

Vierailija

Minä ehdotin miehelle viime viikolla että pitäisikö alkaa katsomaan House of Cardsia. Pian katsottu ykköskausi ja koukussa ollaan. :D Positiivinen yllätys ainakin meidän mielestä, vaikka toki sarja saanut muutenkin hyviä arvosanoja. 

Vierailija

En ole mikään USA:n politiikkaan perehtynyt, mutta pääasiassahan siinä höpistään poliittisia juonia pelkästään. Että henkilön X on kannatettava minun ehdotustani, siispä houkuttelemme mukaan henkilöt Y ja Ö myös! On kyllä kiinnostavaa nähdä kaksinapaisen poliittisen mallin sisälle.

Sarja on hyvin tehty ja on aika.. melankolisen oloinen. Laadukasta näyttelijätyötä ja hyvää käsikirjoitusta.

Kääkkä

Blondi kysyy, näkyykö tämä vain Netflixissä? Kiinnostaisi kyllä, mutta en jaksaisi ottaa Netflixiä vain tätä varten...

Vierailija

Kääkkä kirjoitti:
Blondi kysyy, näkyykö tämä vain Netflixissä? Kiinnostaisi kyllä, mutta en jaksaisi ottaa Netflixiä vain tätä varten...

On netflixin omaa tuotantoa eli saatavissa vain netflixistä, ensimmäinen kuukausi on ilmainen joten jos et sarjasta tykkää tai ehdit sen siinä ajassa katsoa niin ethän mitään menetäkään.

Vierailija

Ei kannata katsoa, ellet ymmärrä politiikasta mitään tai hyvin vähän. Koitin katsoa mutta en montaa jaksoa jaksanut, oli niin pitkäveteinen ja tuntui etten ymmärtänyt oikein mitään.