Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suht yleistä terveyteen liittyvää vaivaa tai toimenpidettä et ole koskaan kokenut?

Vierailija
30.05.2017 |

Minulle tulee näin älkiseltään mieleen ainakin viisaudenhampaan poisto, umpilisäkkeen tulehdus, kitarisojen leikkaus, tärykalvon puhkaiseminen, peräpukamat, hiivatulehdus, kynsisieni, sukupuolitauti, synnytys, migreeni, allergiat, luunmurtuma, närästys.

En nyt sitten tiedä onko nuo kaikki edes yleisiä..😷

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut kipsiä, kävelykeppejä, kantosidettä tai nyrjähdyksiä. Muistan varsinkin peruskoulusta, että monella oli näitä harrastuksen tai muun temmellyksen aiheuttamina tasaisin väliajoin, ja joillakin niin usein että uskon niiden olleen varmasti osin aiheetonta huomionhakuisuutta.

Ei ole myöskään ollut koskaan poskiontelotulehdusta, korvatulehdusta tai keuhkoputkentulehdusta/keuhkokuumetta. Angiinaakaan en muista olleen. Vatsatauti viimeksi joskus 6-vuotiaana. Sairastan aina flunssat leväten enkä töissä huhkien. Ei jälkitaudit vaivaa.

Olen ollut kai aika terve. Pelkään toisinaan, että mikähän aggressiivinen sairaus minut korjaa yhtäkkiä pois.

Vierailija
42/48 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasieni, sukupuolitaudit, huuliherpes, luun murtuma, nenäverenvuoto, täit, poskionteloiden punkteeraus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut/ en ole kokenut:

- synnytys, raskaus jne.

- hiivatulehdus 

- närästys

- ylävatsakipu 

- minkään kehon osan puudutus (tosin reikiä paikatessa on suuta puudutettu, mutta muuten)

-  peräpukamat

- nivelkipu

hmm varmasti on lisääkin..

Vierailija
44/48 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hengenahdistus

- närästys

- hiivatulehdus tai muut naisten tulehdukset

- RINTOJEN ARKUUS, siis en ole IKINÄ kokenut rintojen arkuutta, en käsitä millaista se on!!! ikää 26v

toimenpiteitä, joissa en ole käynyt:

- mammografia (tosin aion tietysti joskus tulevaisuudessa käydä)

- suolen tai vatsan tähystys

jne

Vierailija
45/48 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiat tai luunmurtumat

Vierailija
46/48 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaissa reikiä nolla. Luunmurtumia myös nolla, eikä minua ole ole koskaan nukuttu kun en ole mitään leikkauksia tarvinnut. Olen myös jo 35-vuotias, enkä ole koskaan käynyt gynekologilla.. Pitäisikö? En harrasta seksiä ja mitään vaivoja minulla ei ole ollut sillä alueella.

Vierailija
47/48 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa ylös!

Vierailija
48/48 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume, ei edes lapsena. Nyt 34v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi