Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tuo Haapkylän pariskunta paljon pentuaan vahdi

Vierailija
08.07.2008 |

Eikä osaa laittaa kakaraa kuriin, kun pääsee kiipeilemään minne haluaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo

Vierailija
2/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääkin tylsempi provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne hankkineet koiran?

Ap on tietysti itse valio yksilö koirinen kasvatuksessa, taitaa olla monesta pennusta jo kokemuksia?

Vierailija
4/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ole pihalla 2-vuotiaan kanssa, keskityn lapsen vahtimiseen, enkä tee muita hommia. ap

Vierailija
5/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten 3-vuotias pääsi räystäälle? Meidän 3-vuotias ei kyllä pääse edes tikkaille, kun on sen verran korkealla se eka askelma..

Vierailija
6/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu ja niille ei jälkikäteen mitään voi,mutta kyllä muakin ihmetyttää jos 3v kiipeää katolle--ihan selvästi lasta ei ole vahdittu,mutta meitä on meneen junaan..

Vierailija
7/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silla aikaa kun aiti menee vessaan ja laittaa ruokaa uuniin. Karkaa joskus myos pihalle asti kun oppi avamaan itse lukot.

teille joille ei koskaan VOI tapahtua mitaan niin yllatyksia voi ola luvassa :)

Vierailija
8/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silla aikaa kun aiti menee vessaan ja laittaa ruokaa uuniin. Karkaa joskus myos pihalle asti kun oppi avamaan itse lukot.

teille joille ei koskaan VOI tapahtua mitaan niin yllatyksia voi ola luvassa :)

Oveen voi laittaa vaikka varmuuslukon niin ylös ettei lapsi sitä auki saa jos kyseessä on karkaileva lapsi.

Vierailija
9/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katolle, mutta siskon poika on niin ehtiväinen, että vaikka kaksi aikuista vahti, pääsi kiipeämään katolle. Itse en edes pääse niille tikkaille, joten lapset on todella erilaisia.

Vierailija
10/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yksi adhd) 2 jo kuolulaista ja ei meillä kyllä katolle kiipeillä--sen verran tarkka seula on :) en sano,ettei mitään koskaa olisi päässyt tapahtumaan,mutta lähinnä ne on pyörällä,juoksemalla saatuja kolhuja ei ole sängystä,syöttötuolista,katolta tai muita sellaisia tapaturmia. Ja meillä ei kyllä 2v jää yksinään pihalle kun menen esim. sinne vessaan tai laittamaan ruokaa uuniin--osaa nimittäin kiivetä aidan yli..

t se 8

Vierailija
11/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puussa on kiipeilly??? Pienen lapsen kanssa, aika hmmm.... outoa

Vierailija
12/12 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Minnahan kertoi haastattelussa (silloin kun tämä poika oli vauva), että on niin kiva kun omat vanhemmat asuvat samassa talossa. Mummo hakee vauvan hoiviinsa aikaisin aamulla, että Minna saa nukkua pitkään.