Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup : kysyykö puolisosi sinulta mitä sinulle kuuluu tänään vai kerrotko asian automaattisesti itse?

Vierailija
30.05.2017 |

Olen huomioinut, ettei mieheni kysy minulta mitään. Menossa on pieni "koe" ja nyt on jo useampi päivä mennyt eikä mieheni ole kertaakaan kysynyt mitä minulle kuuluu tai mitä olen touhunnut.

Ilmeisesti sitä sitten ei kiinnosta :(

Nyt mietin, kuinka normaalia tällainen on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan kysy. Olen testannut saman :(

Vierailija
2/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan kysy. Olen testannut saman :(

Mulla on nyt jotenkin tosi hirveä olo tämän asian kanssa. Varsinkin kun seinäkalenterissa minulla on merkattuja menoja ollut, mies on takuulla ne siitä katsonut eikä ole edes kysynyt miten ne (mm. lääkäri!) menivät!

:(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy "Miten päivä on menny?" tai "Mitä oot tehny?" ellen itse kerro.

Vierailija
4/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompi kumpi meistä kylyy joka päivä "kuinka sun päivä on sujunut" ja toinen vastaa siihen, "no kyllähän se, kuis sulla?" Ne varsinaiset kuukumiset kerrotan sit vähän myöhemmin.

Vierailija
5/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole naimisissa emmekä asu yhdessä, mutta päivittäin soitellaan ja kysytään, kuinka päivä on mennyt. Pakko myöntää, etten aina jaksa muistaa mitä toisella oli sille päivälle suunnitteilla, mutta kysytään ja halutaan siis tietää molemmin puolin.

Vierailija
6/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jompi kumpi meistä kylyy joka päivä "kuinka sun päivä on sujunut" ja toinen vastaa siihen, "no kyllähän se, kuis sulla?" Ne varsinaiset kuukumiset kerrotan sit vähän myöhemmin.

No mä olen kysynyt siltä mutta se ei ole kysynyt takaisin.

Tällaisia huomioita teen ... nyt vituttaa.

Ap

Vierailija
7/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysy, enkä aina edes kerro jos ei ole ollut mitään arjesta poikkeavaa. Sitten taas kun toinen on reissussa, tulee kerrottua vähäpätöisempiäkin juttuja ihan vaan juttelun vuoksi.

Toki aina kuunnellaan ja kommentoidaan jos toinen jostain kuulumisesta alkaa kertoa.

Vierailija
8/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kysyy mutta itse kysyn useammin. Eipä tuo hirveästi häiritse kun tiedän kyllä että miestäni kiinnostaa mun asiat mutta välillä väsynyt töistä.Enemmän tympäisee jos kaveri tekee saman jos ei asuta samalla paikkakunnalla ja jos itse kyselen kuulumisia. Miten miehesi on tehnyt ennen, kyselikö alussa paljon?

Vierailija
9/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kysytään molemmin puolin, ja yleensä se jolla on olllut tapahtumarikkaampaa (tulee työreissulta, jotain poikkeavaa) selittää ihan ilman kyselyjäkin, toinen ne normimmat sitten perään. Puhutaan paljon töistämme, olotiloista ja tuntemuksista, enemmän ihmeteltäisiin jos toinen ei kertoisi. Kivempaa näin ainakin meillä.

Vierailija
10/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kait kysy koskaan. Mies kysyy joskus. Kyllä ne päivän tapahtumat sitten kuitenkin tulee ilmi iltalenkillä jutellessa, kumpikin avautuu enemmän tai vähemmän, miten milloinkin.

Vierailija
11/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kysynyt siltä mutta se ei ole kysynyt takaisin.

Tällaisia huomioita teen ... nyt vituttaa.

Ap

Oletko kertonut miehellesi, että toivoisit hänen kysyvän?

Vierailija
12/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysellä toisiltamme hirveästi mistään. Puhutaan päivästämme jos itse halutaan. 

Vierailija
13/14 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samat fiilikset. Vituttaa, kun toista ei yhtään kiinnosta. Elelee ikäänkuin omaa elämäänsä. Tavataan ruokapöydässä ja puhutaan ruoasta tai sitten jostain, mitä pitäisi tehdä. Mutta fiiliksiä multa ei kysy oikeastaan kukaan koskaan. Joskus kerron itse, joskus alkaa harmittaa tosi pahasti ja tulee olo, ettei kukaan välitä.

Vierailija
14/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro enkä kysy, ei voisi vähempää kiinnostaa miten jonkun päivä on mennyt. Mitä merkitystä tällä tiedolla on kenellekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan